[XP]installatie lukt niet, bestanden kunnen niet kopieren *

Pagina: 1
Acties:

• mcdennem
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-05 13:55
Tijdens de installatie van windows xp, krijg ik constant foutmeldingen als de cd helemaal in het begin de dll bestanden naar de computer wil kopieeren.
Hij zegt dat set up niet de juiste bestanden kan kopieeren.
De cd is goed (en origineel), want ik heb hem op een andere computer geprobeerd en heb ook de cd rom nog verwisseld, maar dat is het probleem ook niet. Wie kan mij helpen???

mcdennem

Verwijderd

Meldingen dat ie bestanden niet kan vinden komen vaak (niet altijd) door geheugen problemen, dus test je geheugen even:
www.simmtester.com
www.memtest86.com

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 01:51 ]

Verwijderd

Of je cd-rom is verouderd en doet het niet meer goed.

Ik had ook een 'legale' versie >:) en deze deed het op alle andere pc's het wel maar op de mijne niet. Kwam het doordat mijn cd-speler brak was.

Gwn even de brander en cd-speler omwisselen.
Jumpers omzetten, zodat slave en master omwisselen ;)

Kijk nu nog eens....

Overigens kan je wat specifieker zijn over de foutmeldingen :D en hoe je windows xp installeerd. En welke xp-versie. Is je cd bootable of zet je eerst 95 erop en daarna xp.
Succes :*)

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

probeer eens de bestanden lokaal te kopieren? Klinkt als een probleem dat ik altijd zo oplos!`

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

mcdennem,

Welkom op GoT :)

Zoals je ziet heb ik de titel even aangepast nar een manier zoals we die graag in Windows Operated Systems zien. Zie daarvoor de Windows Operated Systems - Policy

Ook willen we graag op GoT dat je zoveel mogelijk eerst zelf uitzoekt en met de vele FAQ's die je boven aan elk subforum kan vinden moet dat lukken :)

Zie voor meer info:
Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette)
Een beknopte beschrijving van de mogelijkheden die het forum biedt
Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden

Voor je huidige probleem:
Zie de post van maui71 hierboven ^^^
Dit soort problemen zijn vaak het gevolg van kapot geheugen, dus probeer dat eerst te testen.

Succes ;)

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1