Mvg., Eric apestaart InternetId puntje nl
Verwijderd
Misschien iets meer gegevens?
Meldingen?
Schermen?
Enz... beetje uitgebreidere startpost is best handig
Meldingen?
Schermen?
Enz... beetje uitgebreidere startpost is best handig
Verwijderd
als het om avi's gaat dan moet je ff een een van de FAQs kijken je moet dan iets uit je registry gooien
ok dit is idd de meest duidelijke startpost ooit 
ERKB: mijn glazen bol zegt me dat jij format c:/ moet doen, wedden dat het dan weg is
ERKB: mijn glazen bol zegt me dat jij format c:/ moet doen, wedden dat het dan weg is
This message was sent on 100% recyclable electrons.
Dos bootflop wil do the trick 
Das alles wat ik kan zeggen bij zo weinig informatie
Das alles wat ik kan zeggen bij zo weinig informatie
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Om precies te zijn: klikVerwijderd schreef op 27 september 2003 @ 00:10:
als het om avi's gaat dan moet je ff een een van de FAQs kijken je moet dan iets uit je registry gooien
^^^^
Als dat niet genoeg is: begin ajb een nieuw topic want dit is wat te weinig info om goed te helpen
Zie dan dus Windows Operated Systems - Policy + Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) goed door voor je een nieuw topic begint ajb, dan kan je jezelf en kunnen wij jou tenminste effectief helpen
Als dat niet genoeg is: begin ajb een nieuw topic want dit is wat te weinig info om goed te helpen
Zie dan dus Windows Operated Systems - Policy + Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) goed door voor je een nieuw topic begint ajb, dan kan je jezelf en kunnen wij jou tenminste effectief helpen
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()