Toon posts:

help!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
please help!!! ik wil erg graag auto's maken voor vc maar ik snap er de ballen van... :'(
leg alsjeblieft uit met welke programma's ik auto's kan ontwerpen en hoe dat werkt. Als het eenmaal lukt zal ik er voor zorgen dat er heel wat mooie karretjes in vc zullen rondkarren. :D :D :D

• DutchCommando
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-12-2025

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kijk es in het VC topic :)

Het Grote GTA:VC Mods Topic Deel 2

Lees dit voor je een topic opent/een reply post!

[ Voor 73% gewijzigd door GGS_206 op 26-09-2003 18:09 ]

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:40
Er is een heel topic gewijd aan het modden van Vice City, waaronder dus auto's toevoegen/maken: Het Grote GTA:VC Mods Topic Deel 2

In de startpost staat een uitleg waar je denk ik wel mee uit de voeten kan, zo niet, dan kan je het altijd nog in dat topic vragen :)

Hmm, dat topic had je blijkbaar al gevonden :P

[ Voor 9% gewijzigd door Hahn op 26-09-2003 18:10 ]

The devil is in the details.

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20-12-2025

White Dust

PlaneScape: Torment

Welkom op GoT.
Aangezien je nieuw bent hier op GoT is het raadzaam om even de [FAQ]FAQ[/FAQ] en Aanvullende FAQ en policies Spielerij door te lezen

Mischien heb je in Het Grote GTA:VC Mods Topic Deel 2 meer kans van slagen en als je er echt niet uitkomt kun je nadat je Lees dit voor je een topic opent/een reply post! door hebt gelezen in Spielerij - Problemen & Vragen opnieuw een topic opnen.

Edit:
* White Dust steekt tong uit naar Terr... :P

[ Voor 5% gewijzigd door White Dust op 26-09-2003 19:05 ]

Verwijderd

Om de boel overzichtelijk te houden wordt er van iedereen verwacht dat ze de FAQs doorlezen. Zoals DutchCommando al zei:
GoT - faq
Aanvullende FAQ en policies Spielerij
Lees dit voor je een topic opent/een reply post! (want dit topic had eigenlijk in SPV gemoeten)

Op slot :)

[edit]
Flut White_Dust ;(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 18:13 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.