Net merk ik iets merkwaardigs, als ik probeer met MSN Messenger 4.6.0083, lukt dit niet. De volgende melding kreeg ik:
Vlak voor dat deze melding ontstaat, zie ik wel gewoon mijn contactpersonenlijst (blijft n leuk scrabblewoord
). De officiele stopzetting hiervan zou voor zover ik weet 15 Oktober zou zijn, en gister kon ik me wel aanmelden. Komt dit toch door Microsoft, of is er toch wat anders aan de hand(onwaarschijnlijk). En nog veel belangrijk, welk alternatief heb ik. Eisen van alternatief zou zijn:
- Simpele layout, zonder al te veel en felle kleuren(liefst richting Windows layout). Hoeft niet compleet saai te zijn
- T moet werken
- Niet al die reut als n 'personalized Image', 'tictactoe tegen elkaar' enzo... Ik wil sjatten, niet staren naar alle extra's van n venstertje, die uiteindelijk m'n PC nog trager maken dan ZoneAlarm.
Zoals men nog niet weet gaat het hier op een P2 300MHz met Windows 98 erop(nieteens SE). Dit loopt dus als n dikke hoop stront met MSN Messenger 6, en 5 vind ik foeilelijk
... waar moet ik aan denken? Is GAIM wat(gebruik ik ook op m'n eigen PC onder Linux
) voor Windows?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
| --------------------------------------------------------------
MSN Messenger | X |
--------------------------------------------------------------
Er is een nieuwere versie beschikbaar. Als je door wilt gaan,
moet je deze nieuwere versie installeren. Wil je dat nu doen?
O Ja
O Nee
| OK | | Nieuws |
--------------------------------------------------------------- |
Vlak voor dat deze melding ontstaat, zie ik wel gewoon mijn contactpersonenlijst (blijft n leuk scrabblewoord
- Simpele layout, zonder al te veel en felle kleuren(liefst richting Windows layout). Hoeft niet compleet saai te zijn
- T moet werken
- Niet al die reut als n 'personalized Image', 'tictactoe tegen elkaar' enzo... Ik wil sjatten, niet staren naar alle extra's van n venstertje, die uiteindelijk m'n PC nog trager maken dan ZoneAlarm.
Zoals men nog niet weet gaat het hier op een P2 300MHz met Windows 98 erop(nieteens SE). Dit loopt dus als n dikke hoop stront met MSN Messenger 6, en 5 vind ik foeilelijk
[ Voor 19% gewijzigd door RSpliet op 26-09-2003 16:28 ]
Schaadt het niet, dan baat het niet