Frank-NL schreef op 26 September 2003 @ 13:07:
Je zou ook gewoon een beetje met de tijd mee kunnen gaan ipv fossiele software te gebruiken. Ik vind het altijd zwakke argumenten over nieuwe software vol met 'overbodige' dingen. Dan gebruik je die functies toch gewoon niet. Lijkt me sterk dat er nog veel mensen zijn die geen computer hebben die MSN6 niet aankan of een internetverbinding van 1k2.
We moeten nou eenmaal vooruit en niet stil blijven staan. Anders zat iedereen nu nog met dat brakke Win95.
Die overbodige functies komen nou niet echt bepaald de overzichtelijkheid ten goede.. 't kost allemaal steeds meer schermruimte. Bovendien wil ik gewoon geen loodzware geheugen en CPU vretende messenger op mijn PC, 't moet wel de hele tijd op de achtergrond draaien.. Ik gebruik m'n performance liever voor andere zaken. Ook al heb je nog zo'n snelle computer...een messenger is om te chatten, niet om games mee te spelen.. als ik die wil installeer ik ze wel los (desnoods als externe plugin, als dat mogelijk zou zijn)

extra (overbodige) functies == bovendien nieuwe bugs + meer overhead
Ik gebruik tegenwoordig Miranda IM (helemaal naar wens aangepast, 300-600 KB mem-usage minimized), werkt prima imho

Standaard kaal, en kun je zo uitgebreid maken als je zelf wil dmv. plugins..
[
Voor 10% gewijzigd door
Zap op 26-09-2003 16:43
]