Toon posts:

[t68i] display stuk :(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Lo,

Ik heb twee weken geleden mijn t68i van 4 hoog laten vallen, en dat vond ie niet lief O-). Ik had nog garantie bij T-Mobile (met contractverlenging gekocht), dus daar naar toe opgestuurd. Vandaag kreeg ik 'm terug met de melding dat op dit defect geen garantie zit. Ze hebben dus gezien dat ie gevallen is.

Daarbij kreeg ik ook een offerte om 'm alsnog te laten repareren: 230 euro. Beetje duur voor een nieuw display dacht ik zo. Er loopt namelijk een mooie zwarte streep door het scherm en aan de zijkant is ie wat paars. Verder werkt het toestel dus nog wel.

Is het mogelijk om dit display zelf of ergens anders voor minder te laten vervangen? Want 230 euro is dat toestel al niet meer waard. Anders moet ik dus maar op zoek naar een tweedehands toestel :(.

Overigens werkt de trilfunctie ook niet meer, maar dat heb ik maar niet gemeld bij T-Mobile aangezien dat iets te veel op zou vallen. Maar zonder trilfunctie kan ik nog wel leven.

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 13:52:
Lo,

Ik heb twee weken geleden mijn t68i van 4 hoog laten vallen, en dat vond ie niet lief O-). Ik had nog garantie bij T-Mobile (met contractverlenging gekocht), dus daar naar toe opgestuurd. Vandaag kreeg ik 'm terug met de melding dat op dit defect geen garantie zit. Ze hebben dus gezien dat ie gevallen is.

Daarbij kreeg ik ook een offerte om 'm alsnog te laten repareren: 230 euro. Beetje duur voor een nieuw display dacht ik zo. Er loopt namelijk een mooie zwarte streep door het scherm en aan de zijkant is ie wat paars. Verder werkt het toestel dus nog wel.

Is het mogelijk om dit display zelf of ergens anders voor minder te laten vervangen? Want 230 euro is dat toestel al niet meer waard. Anders moet ik dus maar op zoek naar een tweedehands toestel :(.

Overigens werkt de trilfunctie ook niet meer, maar dat heb ik maar niet gemeld bij T-Mobile aangezien dat iets te veel op zou vallen. Maar zonder trilfunctie kan ik nog wel leven.
Ok, (ff serieus) je laat je telefoon vallen van 4 hoog (!) en alleen je beeldscherm en je trilfunctie zijn kapot! Dan wil ik niemand meer horen dat een t68 van slechte kwaliteit is :D

Of lag die iets meer aan barrels en was het logisch dat ze bij tmobile zagen dattie gevallen was?

Maar voor je vraag, ik heb ooit t68i schermpjes gevonden en ik dacht dat ze iets van 30-35$ waren, ze zijn er dus en moet je maar even op google ofzo zoeken. Ik weet niet meer welk land het was, niet nederland iig, maar er zullen dus nog wat verzndkosten bij komen.

Schermpje erin zetten moet kunne lukken, in het t68i topic zit er iig 1 die dat al eens gedaan heeft, dus ik zou je vraag daar nog maar een stellen.

[ Voor 3% gewijzigd door 6killer op 26-09-2003 14:57 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal zo een foto online zetten, kan je zien dat ie nog redelijk in goede staat is ;). Het kan wel zijn dat bijvoorbeeld bluetooth en/of infrarood niet werkt, dat heb ik niet getest (gebruik ik ook niet).

Bedankt in ieder geval voor je antwoord, ik zal nog wat verder zoeken naar die displays :).

Verwijderd

Topicstarter
http://home.planet.nl/~herrman/frank/1.jpg
http://home.planet.nl/~herrman/frank/2.jpg
http://home.planet.nl/~herrman/frank/3.jpg
http://home.planet.nl/~herrman/frank/4.jpg

Het is niet echt duidelijk te zien door de flits maar aan de onderkant is het omhulsel lichtelijk beschadigd, niets serieus.

• Shakespeare2000
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 11-05 10:13
Mijn T68i van iets meer dan een jaartje oud ziet er nog slechter uit, en daar is niks vreemds mee gebeurd. Van 4 hoog... niet te geloven! _/-\o_

The whole thing is based on respect, respect to the music, respect to the DJ's,
respect to the crowd and respect to one another!

• 6killer
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 09:19
http://www.1stphoneshop.co.uk/sparesericsson.shtml

scroll maar eens naar de t68i afdeling :) 18,95 pond, dus t zal denk zon 35 € gaan kosten om het hier te krijgen, dat scheelt wel ff met die 230 eur van tmobile.

dat volume knopje is wel erg duur vergleken met het lcdtje :?

*lampje*

Mocht je het hier of waar dan ook bestellen, kunnen we misschien iets samen doen. Ik heb nl ooit lensenvloeistof over mn t68 gehad en mn speaker heeft dat niet helemaal overleeft (dopje knalde van de fles, kon ik niet veel aan doen eigelijk), maar ik zie dat ze die ook hebben, kunne we de verzendkosten delen :Y) is het nog goedkoper hehe

[ Voor 39% gewijzigd door 6killer op 26-09-2003 22:39 ]

Verwijderd

Topicstarter
incl verzendkosten wordt het dan 34 euro, dat is nog te overzien. Ik kijk nog ff verder, maar als ik nix vindt ben ik wel geinteresseerd in je aanbod ;).

• YoGi_Berra
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 19-05 11:38
WEKKO!!!!

zie dat je hier veel beter geluk hebt :), GL jullie beiden :D

Modbreak:
Ehm, ok? De HK is een paar deuren verderop. U bevindt zich nu in de Techfora.

[ Voor 48% gewijzigd door Korakal op 27-09-2003 07:29 ]

• Dionysus
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Bij deze zaak verkopen ze t68i display's, ik weet alleen niet of ze ook naar europa versturen.
Als je de display er zelf kan vervangen ben je vast minder kwijt dan 230 euro.
Op de site staat ook beschreven hoe je de display vervangt.

[ Voor 17% gewijzigd door Dionysus op 27-09-2003 01:00 ]

Verwijderd

Als ik een keer in utrecht ben dan wil ik het display eventueel wel voor je overzetten, ik heb de de benodigde tools, en ik kan hem gelijk een firmware upgrade geven. Zelf woon ik in de buurt van Den Bosch.

Verwijderd

wat een RIPP-OFF. Hier in england verkoopen de nokia shermpjes dik. Je zit all die sjaakies op die markt die je screen wisselen voor £30 en voor kleur kan je wat duurder verwachten.
Heb alleen me nokia 8210 screen daar laaten repareren en de service was exelent

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 05:28:
Als ik een keer in utrecht ben dan wil ik het display eventueel wel voor je overzetten, ik heb de de benodigde tools, en ik kan hem gelijk een firmware upgrade geven. Zelf woon ik in de buurt van Den Bosch.
Kijk dat klinkt goed :). Mocht het zo ver komen dan hoor je nog wel van me ;). Bedankt voor het aanbod in ieder geval.

• martijnn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 07:12
Mocht je wat gaan bestellen daar, dan doe ik ook mee! Ik moet namelijk ook een t68i schermpje hebben (tussen de auto deur gekomen).

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19-05 14:57
bij www.salesplaza.nl hebben ze ze ook, alleen even goed zoeken.

Verwijderd

Topicstarter
hehe blijkbaar zou een inkoopactie wel gaan werken :D. Maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel tijd voor, dus dan is het misschien toch beter om het te beperken tot 3 mensen ;).
Pagina: 1