Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
misschien staat daar wat informatie in...
Verwijderd
Download eens met KaZaa of een ander PP-programma Norton Antivirus 2004, ff updaten, je kan hem als het goed is zelf registreren, gewoon een rare naam opgeven, daarna kan je de update draaien en virusscannen die hap.
Veel suc6
Over welk OS hebben we het trouwens? <-- ik zal de titel dan even aanpassen: lees WOS Policy even. Ook zal ik het trouwens even ont-MSN'en: msn msgr smilies werken hier niet, zeker niet in de titel
Maar loop iig. even je hardware langs (zie de FAQ van PMG voor een mooie howto hiervoor).
Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 11:40:
Download eens met KaZaa of een ander PP-programma Norton Antivirus 2004, ff updaten, je kan hem als het goed is zelf registreren, gewoon een rare naam opgeven, daarna kan je de update draaien en virusscannen die hap.
Of koop het gewoon, neem een andere virusscanner die gratis is of doe het online (zie de SA FAQ).
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
windows herstart willekeurig hoe schakel ik dit uit
windows BSOD guide
allebei te vinden in de FAQ die er niet voor niets staat.
mijn fout niet aan gedacht het is windows Xp proffesional met sp1 en ik heb metaan alle updates gedownload dus die staan er ook op.Over welk OS hebben we het trouwens? <-- ik zal de titel dan even aanpassen: lees WOS Policy even.
de macht der gewoonteOok zal ik het trouwens even ont-MSN'en: msn msgr smilies werken hier niet, zeker niet in de titel
ik heb trouwens gewoon norton 2003 is toch voldoende of moet ik alweer een nieuwere versie
en ik ben aan het zoeken naar de event viewer kan hem niet echt vinden (heb de nl versie)
Abit IC 7-G Pentium 4 3,2 Gig, TwinMos 1024 (2x512) DualDDR Ram, XFX Geforce 6800 ultra, met windows XP sp2.
windows BSOD guide
ga deze nou eerst een doornemen ik zet ze er niet voor jan met de korte achternaam neer maar echt om je te helpen.
* Program finished normally *
en ik ben nog opzoek naar de event viewer en dan post ik wel wat ik daar uit kan vinden.
zou dit met mijn fout temaken kunnen hebben?
De aanbieder, HiPerfCooker_v1, is geregistreerd in de WMI-naamruimte, Root\WMI, om de account LocalSystem te gebruiken. Deze account beschikt over machtigingen, waardoor de aanbieder inbreuken op de beveiliging kan veroorzaken wanneer aanvragen van gebruikers op onjuiste wijze worden geïmiteerd.
edit:
het stik in mijn logboek van de fouten, live update (van norton 2003) werkt niet meer sinds 9 september en geeft massa's fouten. misschien virus?
verder staat in mijn logboek dat hl veel hangt maar jah dat werkt nu met steam
[ Voor 24% gewijzigd door Mirwits op 26-09-2003 12:15 ]
http://msdn.microsoft.com...oked_counter_provider.asp
Je zou in ieder geval eens kunnen beginnen om zoveel mogelijk fouten, die vermeld worden in de event viewer, proberen te herstellen. Norton opnieuw installeren/updaten maar ook de andere fouten eruithalen (voor zover als mogelijk).
Succes
Nefit EnviLine IDU Monoblock E 7 E-S, Boiler 200 L, Buffervat 50L. BQQKees
Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*