Toon posts:

Liton Lite Panel 170 (B17AAU) &GeForce TI 4200, Hoeveel FPS?

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben de laatste tijd bezig met het instellen/tweaken van mijn GeForce TI 4200.

ik hoorde van iemand dat ik wel een goede video-kaart heb maar dat mijn beeldscherm de veranderingen niet kan waarnemen.

Nu vraag ik me af of dat wel zo is. en als dat zo is welke (FPS) kan ik dan het beste gebruiken tijdens het gamen?

TFT Lite Panel 170 (B17AAU) en GeForce TI 4200

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

volgens mij moet je wat duidelijker zijn :?
fps ?
euh 100 of 200 :P

of bedoel je welke resolutie met hoeveel hrz. :?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Verwijderd

Topicstarter
Tijdens het gamen (Medal Of Honor Allied Assault Spearhead) kan ik instellen wat mijn maximale FPS (frame rate per second) moet zijn, ik heb dus begrepen dat mijn beeldscherm niet alle "veranderingen" kan waarnemen, daarom wil ik dus weten hoeveel FPS mijn beeldscherm wel waar kan nemen. (hij haalt max. 60-70hz) maar hoeveel FPS is dat?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Verwijderd schreef op 25 september 2003 @ 18:55:
Tijdens het gamen (Medal Of Honor Allied Assault Spearhead) kan ik instellen wat mijn maximale FPS (frame rate per second) moet zijn, ik heb dus begrepen dat mijn beeldscherm niet alle "veranderingen" kan waarnemen, daarom wil ik dus weten hoeveel FPS mijn beeldscherm wel waar kan nemen. (hij haalt max. 60-70hz) maar hoeveel FPS is dat?
In de FAQ dacht ik is daar een tabel van te vinden zo niet even googlen ;)

P.S. : Tip in MOHAA effe console openen en FPS 1 intypen als je dan tegen de 100 of erover zit zal het wel goed zijn ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
hmz, heb ff gezocht maar kan em niet vinden

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Kijk in de specs van je monitor voor het aantal Hz welke deze maximaal aan kan, en dat heeft niets met de snelheid van je videokaart te maken. 70 hz is dus 70 beeldjes per seconde, als je FPS constant 70 is loopt dat gelijk met het beeldscherm. Daar is ook een optie voor: 'Vsync'. Test het eens uit :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.