Toon posts:

[winXP] keyboard doet het ineens niet meer*

Pagina: 1
Acties:
  • 55 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ok dan, zit nu met on - screen keyboard te tikken.

Ik heb echt lang gezocht maar weet niet wat het is.

Ik zit wat te computeren. Keyboard kapt ermee. Restart, bij passwoord invullen doet ie t nog daarna niet meer. Na 20 uur pc uit doet ie het circa 10 minuten. Rare is dat ie het wel in bios doet niet in xp. Enkel stroom erafhalen werkt niet. Ook internet disconnecte werkt niet. Driver reinstall ook niet. Ander keyboard ook niet.

Heb norton, dc-202, Anti-Trojan 5.5, Spybot - Search & Destroy,Ad-aware 6.0

Ik sta voor een groot raadsel....... help?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 21:33 ]

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-02 14:55

dominic

will code for food

Sorry maar je post is bijna onleesbaar man, loop hem ff door op typo's etc..

Download my music on SoundCloud

Verwijderd

Topicstarter
Raar heh, met onscreen keyboard :D:D :*) :D

Sorry ik heb het wat aangepast.

[ Voor 51% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2003 21:35 ]

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ik heb je topictitel wat duidelijker gemaakt.
Zie Windows Operated Systems - Policy :)

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-02 18:06

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

-crap weg-

Maar ehh.......heb je toevallig net een kapotte voeding gehad :? Is bij mijn Pa gebeurd en nu doet zijn tobo het niet meer ;)

[ Voor 81% gewijzigd door SH007 op 24-09-2003 22:19 ]

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

Topicstarter
Nee, maar dan doet ie t toch ook niet in bios :S

• SH007
  • Niet online
Topic weer open. Hou het ontopic!

[ Voor 165% gewijzigd door SH007 op 24-09-2003 22:20 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ok dank u

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
ik ken dit ergens van... Weet alleen niet meer wat het was...

O ja, ik had cola over me toetsenbord gegooit... daarna deed ie dat psies hetzelfde..

Verwijderd

Topicstarter
Ja maar niet met ander keyboard, ikheb echt nog nooit zoiets gezien. Lijkt echt optrojan. Maar dan zou die gedetecdmoeten worden. Ik ken nl geen hacker die er een voor mij zou maken. :D

Verwijderd

Topicstarter
help? Ik kan echt niks vinden. Nu doet ie het heemaal niet meer onder xp.

Verwijderd

Topicstarter
Nu ziet windows heleaal geen keyboard meer........

• SH007
  • Niet online
Gebruik aub de edit knop in plaats van meerdere keren achter elkaar te posten. Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/edit.gif
Als je je topic omhoog wilt schoppen dan mag dat, maar pas na 24 uur. Zie Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #not-done

Verwijderd

Topicstarter
Ok, dan komt nu de kick :).
En ik heb nu steeds dat de keyboard driver wel aanwezig is. Maar als ik mijn keyboard wil gebruiken moet ik eerst met onscreen keyboard een toets aanklikken voordat het keyboard het doet. En dit werkt meestal circa 1 minuut :S. En die 1 minuut word steeds kleiner en kleiner.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 19:21 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet dat ik niet magschopen, maar heeft nu echt niemand een idee?

Verwijderd

Heb ik ook eens gehad, nieuw toetsenbord hielp in mijn geval, maar bij jou niet zie ik.

Misschien is je PS2 of USB aansluiting kapot? Als je PS2 hebt kan je eens een USB-toetsenbord of andersom uitproberen.

Edit: Zie nu dat ie het wel gewoon doet in je bios, dus toetsenbord lijkt me dan wel heel, werkt alles ook in de veilige modus van Windows XP?

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 01:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
Nee, en als ik wil formateren doet ie het na keuze ook al niet meer. Kies r of enter of f3 en ik kan al niks meer ??

Ik kan nu dus niks meer......

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 11:15 ]

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Systeemherstel gebruiken en terug gaan naar de datum waarop XP voor het laatst goed werkte.

ARME AOW’er

Verwijderd

Topicstarter
Net geformat, week geleden. Dus ik heb nog geen punt van systeemherstel. Ik vroeg me btw af wat er in de bios niet actief is en in windows install wel waardoor mijn keyboard hangt.

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik zou toch eens (zoals Mike Wazowski al zei) een ander toetsenbord proberen (bij voorkeur op andere aansluiting, bv usb ipv ps2 etc) om uit te sluiten of het nou wel of niet je toetsenbord is.

Verwijderd

Topicstarter
Al 4 ps2 geprobeerd usb heb ik niet.

Maar het licht dus zeker niet aan keyboard.

En mijn on screen keyboard zegt nu cannot open scan poort.
en nu hangt mijn shift @ on screen keyboard ook nog ?
Nu kan ik niet meer normaal tekst selecte.
Zo keyboard eruit en onscreen doet t weer.

[ Voor 105% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 11:45 ]

• Mike Jarod
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Al 4 ps2 geprobeerd usb heb ik niet. Maar het licht dus zeker niet aan keyboard.
Jammer dat je geen USB hebt, want nu weet je dus nog steeds niet voor 100% zeker dat je ps2 poort niet rot is.

Je zei dat je in je BIOS geen problemen hebt. Hoe lang heb je dat geprobeerd? Anders misschien eens met een DOS disk booten en een kwartiertje tikken?
En mijn on screen keyboard zegt nu cannot open scan poort>
en nu hangt mijn shift @ on screen keyboard ook nog ?
Nu kan ik niet meer normaal tekst selecte>
Maf :?

Verwijderd

Topicstarter
In die dos menuutjes kan ik oneindig tikke. Ook bij f8. In windows geen een letter :s. Windows ziet nu zelfs mijn keyboard niet meer ?

Ow verreweg het mafste wat ik had was toen ik rebootte er stond closing program: u should not see this :S

Maar echt minimaal bootte helpt toch ook niet. En als ps2 brak is zou die het buiten windows toch ook niet moeten doen. :? :?

[ Voor 86% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 13:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
En in dos doet ie het perfect.
Zodra windows of iets wat erop lijkt start niks meer?

Verwijderd

Topicstarter
offtopic:
Ok, ik heb mijn mx500 op ps2 aangesloten en prompt doet dat ding het. Bij opstarten tripte die volledig door en ging ie 10 progs laden maar ok.

Nu komt een flame waardoor ik mischien een ban krijg maar momenteel intereseert me dat niet. Door die b00n van een bill gates heb ik dik 30 uur verkloot. Mijn servertje met debian niks mis mee. MAAR NEE. ONGELOFELIJK klere windows moet het weer allemaal verzieke. Dat spul met een code waar je ziek van wordt. Dat spul wat ervoor zorgt dat ik mijn zus moet vertellen dat een 633 celeron niet goed meer is omdat dat klere spul je hele systeem opzuigt. EN DAN KOMEN ZE OOK NOG MET LONGHORN. FO MICROSOFT. DOE WAT ZINNIGS MET JE TIJD EN PLEEG ZELFMOORD.

Nogmaals sorry, ik zal wel afkoeltijd krijgen oid. Maar ik heb het nu echt helemaal gehad.
Winex final (dat gaat nog wel even duren) gaat mijn leven een stuk makkelijker maken.
En mijn scroll doet het nu niet :(

En owja, no flame intended. Iedereen hier weet gewoon dat ik gelijk heb. Nog nooit heeft iemand hier gezegd dat windows xp goed is(en dat die persoon ook iets van pc's weet) DEBIAN (of linux from scratch of redhat etc) PWND windows in ALLE opzichten.
Ja hehe windows kan spellen spelen. Dat heeft niet te maken met dat windows goed is nee. Quake 3 native linux meer fps. Iedereen moet gewoon s snappe dat windows weg moet.

(ik voel me 10 kg lichter:D)

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 15:04 ]

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
dit probleem had ik ook toen m'n batterij van wireless keyboard leeg was ;)

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• Yoeri
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

Yoeri

O+ Joyce O+

(overleden)
Verwijderd schreef op 27 september 2003 @ 14:51:
[offtopic]En owja, no flame intended. Iedereen hier weet gewoon dat ik gelijk heb. Nog nooit heeft iemand hier gezegd dat windows xp goed is(en dat die persoon ook iets van pc's weet) DEBIAN (of linux from scratch of redhat etc) PWND windows in ALLE opzichten.
lol? u funny boy

Kijkje in de redactiekeuken van Tweakers.net
22 dec: Onze reputatie hooghouden
20 dec: Acht fouten

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 14:51:
offtopic:
En owja, no flame intended. Iedereen hier weet gewoon dat ik gelijk heb. Nog nooit heeft iemand hier gezegd dat windows xp goed is(en dat die persoon ook iets van pc's weet) DEBIAN (of linux from scratch of redhat etc) PWND windows in ALLE opzichten.
Ja hehe windows kan spellen spelen. Dat heeft niet te maken met dat windows goed is nee. Quake 3 native linux meer fps. Iedereen moet gewoon s snappe dat windows weg moet.

(ik voel me 10 kg lichter:D)
Frusterend he, onkunde?

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:56

momania

iPhone 30! Bam!

Goed,

Fijn die medeling dat je het met sommige dingen niet eens bent en dat windows voor jou niet werkt een een Debian wel.
Maar kom dan hier ook niet meer zeuren als je een windows probleem hebt :/

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.