• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36
Oke, vanmiddag heb ik de iRiver iFP 390-T "The Craft" besteld bij Mmport, aangezien deze op voorraad was verwacht ik hem vrijdag te ontvangen (zou wel zo leuk zijn :D). Ik hoop daarna een Digitale Camera te kunnen bemachtigen en foto's te maken van uitpakken etc. Ik zal geen echte review maken omdat ik geen verdere ervaring heb met mp3 spelers maar gewoon een korte kijk op wat je krijgt etc.

Even voor de duidelijkheid, dit is hem dus:

Afbeeldingslocatie: http://www.iriver.com/images/product/ifp300-01.jpg

[iRiver iFP 390-T "The Craft"]

Stay tuned ;)

• PsYcHoPunK
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 22:26
Ik weet niet of je al bij pricewatch had gekeken, maar deze speler is nu bij een aantal shops rond de 169 euro (maxpc, challenge computers, dvc computers). Dat is dus een gigantisch verschil met mmport. Ik heb hem namelijk ook net gisteren besteld voor 169 euro. Ik vind het erg spijtig voor je maar misschien kun je de bestelling nog annuleren. Ik was ook stomverbaast van de prijsdalingen met deze speler. Vorige week was ie overal nog minimaal 275 euro :?

Verder was er al een topic over deze speler.

[ Voor 13% gewijzigd door PsYcHoPunK op 24-09-2003 17:28 ]

• Teun
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 15-10 21:37

Teun

Was YoMaN

kun je dan niet beter hier verdergaan:
[rml][ MP3 Speler] iRiver "The Craft"[/rml] :)

----~----~<{ Join [DPC]Division Brabant!! }>~----~-----

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

kan iemand mij even goede raad geven...

ik wil een 180T of 380T kopen voor mijn vriendin, wat zal ik doen?

ze zijn beide ongeveer even duur (128 euro t.o.v. 132 euro)

Ik vind de vorm van de 180T mooier, maar is de 380T merkbaar beter?

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Hercul3s
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:36
// Psychopunk

Thnx voor je reactie, je hebt me waarschijnlijk zo'n 70-80 euro bespaart!!! _/-\o_

En ik ga idd wel verder in het Andere topic :)

// Moody

In mijn vorige topic staat een redelijke vergelijking tussen beide types, kun je even uitzoeken wat je belangerijker vindt.