Haha, zal bij mij ook wel door Bubble komen. Verslavend spelletje.. Ik kan het er zowiezo beter vanaf halen denk ik, vreet teveel tijdbartvb schreef op 26 October 2003 @ 17:23:
Garyu, dat had ik ook :\ Soft-Reset kwam niet verder dan een wit scherm.. Probleem ontstaat doordat een van je programma's niet goed reageert op een soft reset notification. Bij mij was dat een of ander suf spelletje (bubble ofzoiets, iets met gekleurde blokjes die je omhoog moet laten 'vallen' om groepen van 3 te maken). Grootste probleem is het ontdekken welk programma problemen geeft..
Ik heb een hard reset gedaan en heb toen 1 voor 1 alle programma's geinstalleerd, of ja, niet echt 1 voor 1, iig in kleine groepjes. Daarna regelmatig soft-reset totdat je dat witte scherm krijgt. Witte scherm kan je voorbij komen door een no-notify reset, doe je met een reset terwijl je 'down' ingeduwd houdt (als ik me niet vergis). Daarna gooi je het laatst geinstalleerde programma weg.
Ik heb toen ik de T3 net had een paar crashes gehad door programma's die niet met nieuwe Palms overweg kunnen (slecht geschreven dus). Afgelopen weken geen resets meer nodig gehad...
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future