Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2003 12:27 ]
moet dat in dit topic?AudiRS4 schreef op 11 October 2003 @ 17:48:
[...]
Voor zover ik begrepen heb zullen een aantal mensen van The Net Temple met Xboxen komen, dus volgens mij hoef je er geen mee te nemen, maar is het wel mogelijk mocht je dat willen.
Noot aan deelnemers: ik stuur mijn 06 ook wel rond via de mail morgen
blup
12 uur stond er in de mail (toch? ik tik dit ff uit m'n hoofd aangezien ik die mail niet op m'n werk hebeendje schreef op 12 oktober 2003 @ 23:49:
hoe laat beginnen we eigenlijk?
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
kan wel, ik ben er nog wel eens van beschuldigt dat ik scheel benCreepy schreef op 13 October 2003 @ 08:31:
[...]
12 uur stond er in de mail (toch? ik tik dit ff uit m'n hoofd aangezien ik die mail niet op m'n werk heb).
ik ben dom staat gewoon in de startpost...
[ Voor 12% gewijzigd door Bezulba op 13-10-2003 11:02 ]
blup
'officieel' 12 uur, maar je kan altijd iets later komen* als dat goed uitkomteendje schreef op 12 oktober 2003 @ 23:49:
hoe laat beginnen we eigenlijk?
*wel normaal houden natuurlijk, niet om 21:00 binnenhoppen
kga em deze week iig spuiten en mischien ook het ledje vervangen.. eerst ff oefenen met solderen op wat andere dingen
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik gok dat ReV3rE R nD, Irencus en ik er om een uurtje of half 1 zullen zijn.G33rt schreef op 13 oktober 2003 @ 19:28:
[...]
'officieel' 12 uur, maar je kan altijd iets later komen* als dat goed uitkomt
*wel normaal houden natuurlijk, niet om 21:00 binnenhoppen
[ Voor 4% gewijzigd door Creepy op 15-10-2003 13:15 ]
"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney
TheEvilCuber schreef op 03 October 2003 @ 21:19:
ik neem mijn GBA + link kabel wel mee. als je ff zegt welke spellen ik op mn Flasher moet zetten
Vanwege een dode pixel en een verrotte speaker heb ik gisteren mijn GBA naar Nintendo gestuurd, en krijg k volgende week pas ongeveer eee nieuwe
Ik kan wel mij flasher mee nemen, maar een GBA gaat denk ik niet lukken (ik heb wel een linkkabel
Edit: maar uh, Zaterdag begint de SP lan en dan gewoon doorgamen, tot 'snachts en dan met de bus naar huis? of blijven gamen tot de volgende ochtend?
of blijven slapen
[ Voor 17% gewijzigd door Collaborator op 15-10-2003 09:03 ]
This space is occupied
Verwijderd
wie?
Hoelaat kom je mij eigenlijk ongeveer ophalen? Of geef je me een belletje zodra je in de buurt bent?
Neem dan ook een normale nick!Verwijderd schreef op 15 October 2003 @ 13:08:
[...]
wie?![]()
Hoelaat kom je mij eigenlijk ongeveer ophalen? Of geef je me een belletje zodra je in de buurt bent?
Ik gok dat ik een uurtje of kwart voor 12 - 12 uur bij je in de buurt ben, maar dit had ik je gisteren ook al gemaild
\o/Creepy schreef op 15 October 2003 @ 10:22:
Goed nieuws, ik kan een beamer gebruiken van het weekend! Dus 3CLipZ, maak ff een muur schoon wil je?![]()
*pakt emmer en sop*
gewoon lekker vanaf 12:00 zaterdag t/m zondag (na)middag doorgamen ;PTheEvilCuber schreef op 15 October 2003 @ 09:01:
Edit: maar uh, Zaterdag begint de SP lan en dan gewoon doorgamen, tot 'snachts en dan met de bus naar huis? of blijven gamen tot de volgende ochtend?
of blijven slapen
wie wil slapen (mietjuhs
[ Voor 50% gewijzigd door Eeruku op 15-10-2003 15:54 ]
Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.
3CLipZ: ik neem aan dat je een digicam hebt? dan kunnen we een flink aantal leuke foto's maken
Ik zal kijken of ik nog een cake kan maken, ik garandeer niets
heb geen digicam en/of webcamG33rt schreef op 15 October 2003 @ 19:05:
Ja, de splan begint zaterdag om 12:00. En ja, we gaan door tot zondagmiddag.
3CLipZ: ik neem aan dat je een digicam hebt? dan kunnen we een flink aantal leuke foto's maken
Ik zal kijken of ik nog een cake kan maken, ik garandeer niets
TEC: Bij het kleine winkelcentrum bus 32 naar KNSM-Laan pakken
Zie ik natuurlijk pas weer als het al vol zit
Is zeker geen kans op nog een plaatsje in de herberg?
Ik moet Lord_Mithril nog inmaken met SA2
Kia E-Niro 2019 Executiveline. OTGW/HA Enthousiasteling.
ahum, je moet SA2 nog voor me uitspelenBlackSash schreef op 15 October 2003 @ 20:04:
gvdgvdgvd
Bier, Whiskey en Metal!!
Blacksash: sorry, ik kan er ook niets aan doen
Nope...G33rt schreef op 15 October 2003 @ 21:22:
Creepy, kan jij toevallig ook een digicam regelen?
ik mag niet komen van mijn ma, dus je kan wel in plaats van mijBlackSash schreef op 15 October 2003 @ 20:04:
gvdgvdgvd
volgende meeting ga ik *weer* proberen te komen
Verwijderd
wat is sa2 eigenlijk (sc2 maybe?)
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 16-10-2003 11:39 ]
Sonic Adventure 2: Battle, wel een geinig spelleke, maar wel een slechte DC port, met een kutkameraVerwijderd schreef op 16 October 2003 @ 11:37:
ik zal kijke wat ik kan doen om een digicam te bemachtigen...
wat is sa2 eigenlijk (sc2 maybe?)
This space is occupied
Verwijderd
1
| [14:01:02] Ruudje | Apo: jeej vrijdag een date met een meisje :) |
Ik wil een verklaring
Anyway, ik kan wel aan een digicam komen, ik heb ATM alleen geen batterijen
nee SA2.. niet SA2BTheEvilCuber schreef op 16 October 2003 @ 11:41:
[...]
Sonic Adventure 2: Battle, wel een geinig spelleke, maar wel een slechte DC port, met een kutkamera
kep btw Blacksash ff gemailt over phobos
oh en ik weet nu ook hoe een naakte Dreamcast eruit ziet
ik kom dus met een mooie (hoop ik) zwarte DC
[ Voor 26% gewijzigd door LordMithril op 16-10-2003 16:30 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
AA batterijen heeft iedereen wel ergens thuis liggen, als die erin moetenRafe schreef op 16 October 2003 @ 16:08:
Apo toch, ben je helemaal van je geloof af gevallen?!
Anyway, ik kan wel aan een digicam komen, ik heb ATM alleen geen batterijen
Phobos: doe maar niet, word zo wel erg korte-termijn geregel, en daar heb ik eerlijk gezegd niet zo'n zin in
en nee, geen spacecake
neem gewoon mee en we zien welG33rt schreef op 16 October 2003 @ 21:20:
heeft er iemand nog behoefte aan cake trouwens? ik kan er wel een meeslepen, maar als niemand dat wil....
en nee, geen spacecake [afbeelding]
Trouwens G33rt, wat valt er nu allemaal te regelen als er in plaats van nerd 1 nu nerd 2 langskomt?
je hebt mail terugBlackSash schreef op 16 October 2003 @ 22:30:
Heb zojuist een mailtje de deur uit gedaan aangaande het gebrek aan Phobos op de CL. Hopen dat ik jullie straks mag verblijden met mijn aanwezigheid
Trouwens G33rt, wat valt er nu allemaal te regelen als er in plaats van nerd 1 nu nerd 2 langskomt?
overigens: er _zijn_ altijd mensen die dan weer gaan zeiken of al afgesproken bedragen enzo... vandaar. Maar goed, Phobos word dus vervangen door BlackSash, en hij neemt GC spellen en controllers mee. 3CLipZ: kan jij even zorgen dat ie ook je tel nummer en de route beschrijving krijgt? Ik neem overigens aan dat je de tijden al weet, Blacksash
ben al zo vrij geweest (na het lezen van dit berichtG33rt schreef op 16 October 2003 @ 22:53:
[...]
je hebt mail terug
overigens: er _zijn_ altijd mensen die dan weer gaan zeiken of al afgesproken bedragen enzo... vandaar. Maar goed, Phobos word dus vervangen door BlackSash, en hij neemt GC spellen en controllers mee. 3CLipZ: kan jij even zorgen dat ie ook je tel nummer en de route beschrijving krijgt? Ik neem overigens aan dat je de tijden al weet, Blacksash
maar blacksash.. nu zitten we weer een weekend met elkaar opgescheept.. word toch geen gewoonte he?
Bier, Whiskey en Metal!!
Tijden: zat. 12:00 - zon 17:00G33rt schreef op 16 October 2003 @ 22:53:
[...]
je hebt mail terug
(jaja ik lees zo nu en dan nog wel eens een startpost door
Mailtje is idd binnen, ik denk dat ik gewoon met het OV kom, tis wat duurder, maar dan hoef ik me geen zorgen te maken over parkeertarieven en al dat soort ongein
Ik zie dit trouwens gewoon als een vriendendienst van jullie kant, ik ga echt niet zeuren over een triviaal bedrag als E7 hoor, ben allang blij dat ik erbij mag zijn
jah ik ben stiekum vlieft op je maar ik durf het niet goed te zeggenLord_Mithril schreef op 16 October 2003 @ 23:15:
[...]
ben al zo vrij geweest (na het lezen van dit bericht)
maar blacksash.. nu zitten we weer een weekend met elkaar opgescheept.. word toch geen gewoonte he?
altijd mogelijk jaCreepy schreef op 17 October 2003 @ 09:01:
* Creepy neemt overigens nog een stekker blok en een klein TV'tje mee. Misschien wel zo handig
kheb hiero 3 TVs, en jij neemt al een beamer mee
we hebben veel consoles maar ok, dan vallen er nog keuzes te maken
Verwijderd
En heb je nog een VGA monitor? Want ik sleep ook een VGA box mee voor de Dreamcast3CLipZ schreef op 17 October 2003 @ 11:50:
[...]
altijd mogelijk ja
kheb hiero 3 TVs, en jij neemt al een beamer mee
we hebben veel consoles maar ok, dan vallen er nog keuzes te maken
Maar durf niet aan ouders te vragen of ik naar nerdmeeting mag
Verwijderd
ik bel ze wel even af, alhoewel mijn team gedoemd is als ik niet meespeel
Verwijderd
Potverdorie, jij gaat het vragen! NU!Switch schreef op 17 October 2003 @ 14:25:
* Switch heeft digicam
Maar durf niet aan ouders te vragen of ik naar nerdmeeting mag![]()
.
Lees:
Lieve Switch, zou jij aan je ouders kunnen vragen of je naar de Console LAN mag komen?
ach, ik weet in welke straat hij woontVerwijderd schreef op 17 October 2003 @ 20:56:
[...]
Potverdorie, jij gaat het vragen! NU!
Lees:
Lieve Switch, zou jij aan je ouders kunnen vragen of je naar de Console LAN mag komen?
nog even een berichtje voor Creepy (en anderen die met de auto komen), het is amsterdam dus parkeren op zaterdag is betaald (tot 18:00 geloof ik, zondag is wel gratis)
[ Voor 20% gewijzigd door Eeruku op 17-10-2003 21:01 ]
nummer 4Phobos schreef op 17 October 2003 @ 07:36:
ik wens jullie morgen en overmorgen veel plezier en ik wil nou wel meer pics dan van de sgd/spv meeting 3![]()
* G33rt zal eens kijken of ie nog tijd heeft voor cake
wie zou er nou voor muffins zorgen?
er komt zo nog een mail, samenvattend.
update: mail send, als je een goeie digicam hebt: neem em even mee voor foto's. Ik zal ze op mn account van de uni wel hosten als ik dat voor elkaar krijg
Switch: zeik toch niet zo, je kan ook thuis gaan slapen en zondag weer verder gaan
[ Voor 29% gewijzigd door G33rt op 17-10-2003 21:44 ]
ik durf niet
blup
Verwijderd
of ben je authistisch
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2003 22:14 ]
blup
c'est moi
blup
sorry jongens
Als je wil slapen: neem een slaapzak mee!
"De organisatie behoud zich het recht voor een deelnemer zonder schriftelijke of mondelinge melding vooraf ten alle tijden uit te sluiten van deelname. Beroep is niet mogelijk, evenals correspondentie"3CLipZ schreef op 17 October 2003 @ 22:33:
hmm, jullie zijn natuurlijk wel bekend met de regel dat de gastheer (ik dus) zich het recht om mensen te weigeren behoudt?
[ Voor 66% gewijzigd door G33rt op 17-10-2003 22:47 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
bis morgen!
blup

* G33rt gaat nu weg, moet nog inkopen doen met 3CLipZ
eendje: nu moet Switch helemaal komen
[ Voor 28% gewijzigd door G33rt op 18-10-2003 08:55 ]
iemand die met jou mee zou rijden belde net ff dat ie om 11:45 op et station staat ipv 11:30
ik kom er trouwens nu aan
This space is occupied
Verwijderd
gotver
Dat heb iok nog gehoord, om half 12, toen ik al op ht station stond.3CLipZ schreef op 18 October 2003 @ 11:08:
nu maar hopen dat creepy er nog is
iemand die met jou mee zou rijden belde net ff dat ie om 11:45 op et station staat ipv 11:30
Ennuh, Rev3rend, je mist echt wat
tis hier geweldig! *hips*Creepy schreef op 18 October 2003 @ 22:56:
[...]
Dat heb iok nog gehoord, om half 12, toen ik al op ht station stond.
Ennuh, Rev3rend, je mist echt wat
Uhuh, Marioparty 4 en een paar vage gasten om mee te spelen en het is ineens weer licht buiten
maar wie speelt er dan ook 3 uur MP4 midden in de nacht?Creepy schreef op 19 October 2003 @ 09:13:
[...]
Uhuh, Marioparty 4 en een paar vage gasten om mee te spelen en het is ineens weer licht buiten
Have Phun
This space is occupied
Eeeh, ik, 3clipse, Irencus.. ennuh.. ennuh.. nog iemandG33rt schreef op 19 October 2003 @ 12:23:
[...]
maar wie speelt er dan ook 3 uur MP4 midden in de nacht?
Maar Kunfu Chaos is ook errug goed
Zo ik ben heel huids terug, dus jullie hoeven niet meer bang te zijnCreepy schreef op 19 October 2003 @ 13:30:
[...]
Eeeh, ik, 3clipse, Irencus.. ennuh.. ennuh.. nog iemand
Maar Kunfu Chaos is ook errug goed
* Creepy is ook heelhuids thuisgekomen... pff.. lang leve Red BullApocrypha schreef op 19 October 2003 @ 17:41:
[...]
Zo ik ben heel huids terug, dus jullie hoeven niet meer bang te zijn.
Ennuh, pics zijn er niet. Er had niemand een foto camara bij...
ik leef nog!
het was gezellie
blup
Wat een afknapper......
Was iedereen er, op Switch na?
The devil is in the details.
DOA2/3 SoulCaliber 1/2, Monkeyball, marioparty, kunfu chaoss (ofzow), Sonic adventure 2 (DC en Cube).MaRc0 schreef op 19 October 2003 @ 18:32:
Het zou verboden moeten worden, geen pics![]()
Was iedereen er, op Switch na?En welke spellen zijn er allemaal gespeeld?
en vast nog wel een paar die ik vergeet
maar nu eerst ff wat vreten.. sterf nog van de honger.
Bier, Whiskey en Metal!!
blup
alternatieve irc server?
MaRc0: sorry, maar niemand had een digicam, helaas
* G33rt oowk thuis dus
lang leve de ns, een goederentrein op het normale spoor voor een intercity
[ Voor 19% gewijzigd door G33rt op 19-10-2003 19:14 ]
Monkey Ball (1) > 0wnage
Kungfu chaos > (imo een kutspel) viel erg bij iedereen in de smaak
Soul Calibour 2 > op beamer =
This space is occupied
En ik heb Terr ff ingewijd in Final Fantasy
Verwijderd
Verwijderd
Vergeet Sonic Adventure 2 niet, die is door onze Sonic expert helemaal grijs gespeeld (en hij heeft mij laten zien hoe uitgebreid het spel wel niet is, ik ben ook weer aan de slag gegaan).TheEvilCuber schreef op 19 October 2003 @ 19:55:
volgends mij warem de meest gesepeelde spellen:
Monkey Ball (1) > 0wnage
Kungfu chaos > (imo een kutspel) viel erg bij iedereen in de smaak
Soul Calibour 2 > op beamer =
Ik ben nog steeds onder de indruk. De basis van het combat systeem kende al, maar wat je liet zien van FFX... schitterend. Ook de manier van levellen/skills verdelen. Maar helaas staat een Playstation II niet op het boodschappenlijstje dus ik zal het wel nooit uit kunnen spelen, maar ik ben wel druk op zoek naar een soortgelijke RPG voor de DC (naast Evolution 2)Creepy schreef op 19 October 2003 @ 20:51:
D'r is ook nog redelijk wat Revolt op de DC gespeelt.
En ik heb Terr ff ingewijd in Final Fantasy
uurtje of 2 en een half, en het was een 40 turn spelG33rt schreef op 19 October 2003 @ 21:05:
Jullie vergeten allebei Mario Party 4, een stel gekken heeft dat tussen 2 en 6 non-stop gespeeld (50 turns potje)
Als het goed is moet Final Fantasy X-2 ook uitkomen voor de PC, dus wie weet wordt dat nog wat voor jouVerwijderd schreef op 19 October 2003 @ 21:21:
[...]
Ik ben nog steeds onder de indruk. De basis van het combat systeem kende al, maar wat je liet zien van FFX... schitterend. Ook de manier van levellen/skills verdelen. Maar helaas staat een Playstation II niet op het boodschappenlijstje dus ik zal het wel nooit uit kunnen spelen, maar ik ben wel druk op zoek naar een soortgelijke RPG voor de DC (naast Evolution 2)
The devil is in the details.
die onthoud ik voor de volgende keerVerwijderd schreef op 19 October 2003 @ 21:14:
Naja, misschien maar goed ook dat ik ziek was, anders had ik jullie helemaal doodgeowned met DOA3 + SC2
verder nog een vraag aan eenieder die heeft meegedaan: vonden jullie het opzich wel goed georganiseerd en zo nee, wat moet er dan beter? dat is altijd wel handig om te weten, en zo kan dit topic nog een klein beetje als naslagwerkje dienen voor een volgend persoon die zoiets wil organiseren (of voor mij als ik het nog een keer op mn heupen krijg
Nah, het was allemaal prima in orde.
[ Voor 4% gewijzigd door Creepy op 20-10-2003 16:49 ]
Verwijderd
mischien volgende keer wat ander ontbeid, sommige mensen kunnen niet ontbijten met noodles en cup a soup
oh, en een beamer die wel 48 uur straight aan kan
verder weinig commentaar (volgende mario party moet met 8 personen max kunnen vind ik
oh en zorg dat je thuis bent als ik weer voor de deur sta
leuk heb 5 min moeten wachten voor de deur
[ Voor 20% gewijzigd door LordMithril op 20-10-2003 17:05 ]
Bier, Whiskey en Metal!!
Ik heb ontbeten met bruine boterhammen met kaas + wat glazen melk.Lord_Mithril schreef op 20 October 2003 @ 17:04:
was idd geslaagd en goed geregeld.. chips gingen harder dan we dachten
mischien volgende keer wat ander ontbeid, sommige mensen kunnen niet ontbijten met noodles en cup a soup
zorry twas 3CLipZ die dat zeiG33rt schreef op 19 oktober 2003 @ 19:13:
[...]
alternatieve irc server?![]()
MaRc0: sorry, maar niemand had een digicam, helaas
* G33rt oowk thuis dus
lang leve de ns, een goederentrein op het normale spoor voor een intercity
tgaat btw over de alt. tweakers.net server aangezien ik op de normale geklined was.. rmember
blup
probeer osiris.parse.nl zou ik zeggeneendje schreef op 20 October 2003 @ 20:05:
[...]
zorry twas 3CLipZ die dat zei
tgaat btw over de alt. tweakers.net server aangezien ik op de normale geklined was.. rmember
* Eeruku is ook blij weer enigzins wakker te zijn
Lan is over enzo
Dit topic is gesloten.
![]()