SP ConsoleLAN in herfstvakantie [Afgelopen] *

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 408 views sinds 30-01-2008

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Verwijderd schreef op 29 september 2003 @ 21:54:
[...]

nou... ehh.... als je richting amsterdam gaat rij je wel praktisch langs mijn huis.... :P
Als dat niet al te ver om is heb je bij deze vervoer ;) Ik stuur je zo wel ff een mailtje

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Lord_Mithril schreef op 29 September 2003 @ 22:00:
g33rt ik neem aan dat jij iedereen nog een mailtje stuurt met adres gedoe van 3clipz?
om dat nou hier te zetten is niet slim denk ik :P

en idd switch je hebt niets te willen >:)
dat zal ik met 3clipz regelen, ik stuur idd wel een mailing rond. Je kan tot donderdag nog meedoen, daarna word t erg kort dag en is het wel fijn als we weten hoeveel mensen er komen enzo, dus kan dat dan niet meer :)

EN GEEN BLOWEN! >:)

dan kom ik niet, nicotine allergie :)

Verwijderd in "SP ConsoleLAN in herfstvakantie*"

heb je ook nog iets bijdragens aan de meeting toe te voegen, David2003? :)

[ Voor 22% gewijzigd door G33rt op 29-09-2003 22:06 ]

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-12-2025
G33rt schreef op 29 September 2003 @ 22:02:
[...]

dat zal ik met 3clipz regelen, ik stuur idd wel een mailing rond. Je kan tot donderdag nog meedoen, daarna word t erg kort dag en is het wel fijn als we weten hoeveel mensen er komen enzo, dus kan dat dan niet meer :)

EN GEEN BLOWEN! >:)

dan kom ik niet, nicotine allergie :)

Verwijderd in "SP ConsoleLAN in herfstvakantie*"

heb je ook nog iets bijdragens aan de meeting toe te voegen? :)
had ik al tegen rev gezegd... roken (peuken of joint maakt niet uit) binnen is niet toegestaan ;) daarentegen hebben we wel 2 grote balkons dus tjah :D

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

• G33rt
3CLipZ schreef op 29 september 2003 @ 22:07:
[...]

had ik al tegen rev gezegd... roken (peuken of joint maakt niet uit) binnen is niet toegestaan ;) daarentegen hebben we wel 2 grote balkons dus tjah :D
ze doen maar, maar bij mij vlakbij :)

overigens: wat doen we met drinken enzo? gewoon een schaaltje en per biertje betalen of op de pof naar de super en door 10 delen ofzo? dan kost het nog maar 5 euro de man ofzo :)

• Eeruku
G33rt schreef op 29 September 2003 @ 22:09:
[...]

ze doen maar, maar bij mij vlakbij :)

overigens: wat doen we met drinken enzo? gewoon een schaaltje en per biertje betalen of op de pof naar de super en door 10 delen ofzo? dan kost het nog maar 5 euro de man ofzo :)
ik denk voor degenen die bier drinken paar kratjes halen en verdelen etc... verder tjah... we moeten iig een supermarkt-spree houden.. met een potje kopen we gemeenschappelijke shit en als je zelf iets speciaals wilt zelf kopen ?

t komt er iig nooit zo nauw op neer die inkopen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Eeruku op 29-09-2003 22:11 ]

• LordMithril
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
oh nog wel een handige vraag ivm allergien.. heb je huisdieren?
zo jah dan neem ik een shit load aan zakdoekjes en anti allergie pilletjes mee :P (nah valt wel mee maar toch.. handig om t te weten :))

slowchat? nah :P

[ Voor 7% gewijzigd door LordMithril op 29-09-2003 22:14 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

• G33rt
3CLipZ schreef op 29 September 2003 @ 22:10:
[...]

ik denk voor degenen die bier drinken paar kratjes halen en verdelen etc... verder tjah... we moeten iig een supermarkt-spree houden.. met een potje kopen we gemeenschappelijke shit en als je zelf iets speciaals wilt zelf kopen ?

t komt er iig nooit zo nauw op neer die inkopen :D
op voorhand inkopen is denk ik slimmer, ik vraag wel in een mailing wie er geen bier drinken :)

HUISHOUDELIJK BERICHTpowered by 3CLipZ: er kunnen maximaal 12 man! dat betekent dat er nog TWEE open plekken zijn (8 man in de lijst, en Creepy en Apocrypha er nog bij) :)

• Eeruku
Lord_Mithril schreef op 29 September 2003 @ 22:14:
oh nog wel een handige vraag ivm allergien.. heb je huisdieren?
zo jah dan neem ik een shit load aan zakdoekjes en anti allergie pilletjes mee :P (nah valt wel mee maar toch.. handig om t te weten :))

slowchat? nah :P
geen huisdieren, geen broertjes/zusjes en tijdens de lan geen ouders :+ (magnetron wel aanwezig :D )

• G33rt
3CLipZ schreef op 29 September 2003 @ 22:19:
[...]

geen huisdieren, geen broertjes/zusjes en tijdens de lan geen ouders :+ (magnetron wel aanwezig :D )
heeeeeeeeeeeeel goed _O_

Apocrypha me een mailtje stuurt, heb ik volgens mij tot nu toe van iedereen een emailadres. Kopietjes van de mailtjes komen, weliswaar gestript van gevoelige info, ook hier te staan, dan kan je me melden als je er geen hebt :)

en nu ga ik slapen, goedenacht :)

Verwijderd

ik heb al 2 mailtjes een gestuurt een al een week geleden maar nog niks terug gestuurt. kan ik wel ff mailtje ofzo terug krijge dat ik ook mee kan doen?

• G33rt
Verwijderd schreef op 29 September 2003 @ 22:49:
ik heb al 2 mailtjes een gestuurt een al een week geleden maar nog niks terug gestuurt. kan ik wel ff mailtje ofzo terug krijge dat ik ook mee kan doen?
sorry, vergeten toe te voegen :)

Verwijderd

hmm moet een moeilijke beslissing maken kotor of sc2 :( ik vind ze alle 2 erg cool) iemand gebruikers ervaringen ?

• Switch
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2024
:+

nou, err, mijn ouders willen deze herfstvakantie (De LAN is toch in de herfstvakantie? :X) naar Frankrijk, vrienden, huisjes, bossen, vrolijk, blaaaaat.

Allemaal vreselijk onintressant, dus ik wil écht niet mee ;) Nu wil ik best alleen thuisblijven, maar hun vertrouwen me niet :( :+ Dus ik probeer m'n ouders nog even over te halen dat ik het best kan, alleen thuis blijven. Als me dat lukt, dan kan ik wel Zaterdag van 2 tot 6 langskomen oid(Ligt eraan hoe laat ze weer terug komen).

Jullie moeten wel beloven lief te zijn en niet te roken :+ Gewoon, uit the repscta for meh :P.

En áls ik kom, wat moet ik meenemen? (Om nou een GC mee te nemen in de bus :? Wil best controlelrs en Super Smash Brothers meenemen :>) BTW: Ik drink geen bier :Y) Wil best wel 10,- mee betalen voor de supermarktpot, maar laten we dan gewoon G33rt naar de Aldi oid kicken ipv Superdeboer of de AH, die zijn zó duur namelijk :+

omg smilie overkill :+

[ Voor 16% gewijzigd door Switch op 30-09-2003 15:37 ]

• G33rt
Switch schreef op 30 September 2003 @ 15:34:
Jullie moeten wel beloven lief te zijn en niet te roken :+ Gewoon, uit the repscta for meh :P.

En áls ik kom, wat moet ik meenemen? (Om nou een GC mee te nemen in de bus :? Wil best controlelrs en Super Smash Brothers meenemen :>) BTW: Ik drink geen bier :Y) Wil best wel 10,- mee betalen voor de supermarktpot, maar laten we dan gewoon G33rt naar de Aldi oid kicken ipv Superdeboer of de AH, die zijn zó duur namelijk :+

omg smilie overkill :+
Switch: tuurlijk gaan we naar de aldi ofzo :)

en nee, geen roken. Mag niet van 3CLipZ en ik ben er zelf allergisch voor. En ik neem een GC in de trein vanuit arnhem mee :+

• Switch
Als ik nu eens Super smash Brothers, 2 controllers + SUper Monkey Ball 2 meeneem? :7 Ik bedoel, 2 GC's is iets wat overkill (Zelfde geldt voor de Xbox enzo).

Maarja, moet nog m'n ouders overhalen dus ik jullie niks verzekeren :P :+ ennehm, op welke datum is dat? Is dat al de eerste Zaterdag van de Herfstvakantie of de laatste? 8)7

• Eeruku
Switch schreef op 30 September 2003 @ 17:59:
Als ik nu eens Super smash Brothers, 2 controllers + SUper Monkey Ball 2 meeneem? :7 Ik bedoel, 2 GC's is iets wat overkill (Zelfde geldt voor de Xbox enzo).

Maarja, moet nog m'n ouders overhalen dus ik jullie niks verzekeren :P :+ ennehm, op welke datum is dat? Is dat al de eerste Zaterdag van de Herfstvakantie of de laatste? 8)7
18e = zat 19e = zon

is laatste weekend van onze vak

• Creepy

Creepy

3CLipZ schreef op 30 september 2003 @ 18:39:
[...]

18e = zat 19e = zon

Van JULLIE vakantie ja :(
Vakantie... pfff... dat duurt nog wel ff ;)

Edit: en voordat ik het vergeet, komen er ook mensen met een GBA en link kabel? Zo ja dan sleep ik mijn GBA ook nog mee...

[ Voor 22% gewijzigd door Creepy op 30-09-2003 18:48 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

• G33rt
3CLipZ schreef op 30 september 2003 @ 18:39:
[...]

18e = zat 19e = zon

of het eerste weekend als je onder zuiden valt (Arnhem dus) :)

verder zitten we nu op 11 man, als er 12 zijn vraag ik wel weer een titelchange enzo, en zal ik ook een mailtje rondsturen over adres e.d.

• Eeruku
G33rt schreef op 30 September 2003 @ 19:14:
[...]

of het eerste weekend als je onder zuiden valt (Arnhem dus) :)

verder zitten we nu op 11 man, als er 12 zijn vraag ik wel weer een titelchange enzo, en zal ik ook een mailtje rondsturen over adres e.d.
switch woont 10 min bij me vandaan remember ? 8)7 zal ie niet in een andere regio zitten

• G33rt
3CLipZ schreef op 30 September 2003 @ 19:30:
[...]

switch woont 10 min bij me vandaan remember ? 8)7 zal ie niet in een andere regio zitten
was mededelend bedoeld voor de mensen uit het gebied zuiden, mallerd :P

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Ik kom zondag even langswippen, blijf helaas niet al te lang (maandag erna = toetsweek :o).

[ Voor 11% gewijzigd door Rafe op 30-09-2003 21:51 ]

• G33rt
Rafe schreef op 30 September 2003 @ 21:51:
Ik kom zondag even langswippen, blijf helaas niet al te lang (maandag erna = toetsweek :o).
dan zijn we bij deze VOL

nu nog een modslaafje vinden >:) :P

• G33rt
*UPDATE: wil iedereen die GEEN 2 emails heeft gehad en WEL meedoet even mailen naar mij?

Apocrypha: jij bent gemaild op het adres uit je profiel
Rafe & Terr: jullie hebben iets dubbel vanwege de @tweakers.net forward naar jullie eigen adressen, sorry :)

• LordMithril
k dan mails gelezen en nu nog meer zin :)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Creepy

Creepy

De beamer is trouwens onder voorbehoudt. Als m'n collega's deze niet nodig hebben de maandag en de beamer is vrijdag op kantoor dan is het geen probleem.

Hmm.. d'r staat hier ook nog een oude beamer, kwaliteit is alleen niet super, ik zal ff kijken wat ik daar mee kan doen..

• G33rt
Creepy schreef op 01 oktober 2003 @ 09:22:
De beamer is trouwens onder voorbehoudt. Als m'n collega's deze niet nodig hebben de maandag en de beamer is vrijdag op kantoor dan is het geen probleem.

Hmm.. d'r staat hier ook nog een oude beamer, kwaliteit is alleen niet super, ik zal ff kijken wat ik daar mee kan doen..
niemand kan 100% zeker garanderen wat ie meeneemt ;)

* G33rt neemt wel GC enzo mee hoor vergeet trouwens ook geen games mee te nemen als je iets meeneemt he :P

Even wat info die ook in de mailtjes stond (uiteraard gestript van adressen e.d.)

Als er nog vragen zijn, hoor ik dat graag. Je kunt mij altijd mailen (die adressen mag ik onderhand bekend veronderstellen :+), voor vragen mbt locatie kun je ook 3CLipZ mailen.
Als je je eigen eten en/of drinken meeneemt: MELDEN! Niet gemeld is gewoon vette pech, anders word het veel te duur voor de anderen. Voor Rafe, The_Will en anderen die er niet echt lang zijn regelen we wel iets. (afprijzing oid). Meld het wel als je niet de hele tijd wil komen

wie neemt nou wat mee?

Creepy zou voor een beamer zorgen en een hele zut apparaten in zn auto
meenemen, dus, bij deze kan ie dat ook doen.

Switch, Reverend, TheEvilCuber en ikzelf zorgen voor GameCubes met spellen.
Ook controllers meenemen, zoveel mogelijk. Teveel consoles is nooit zo erg,
zoveel mogelijk controllers per console natuurlijk.

Lord_Mithril en ikzelf zorgen voor twee Dreamcasten, Terr zorgt nog eens
voor twee extra controllers.

Apocrypha zorgt voor een ps2 met controllers en spellen. Als je nog ps2
controllers of een controller hubje hebt: mail ajb en neem die ook mee.

3CLipZ, eendje, irencus en Reverend zorgen elk voor een xbox met zoveel
mogelijk controllers.

Phobos zorgt voor een divx bak met de nodige films (je kunt altijd zelf nog
een dvdtje meenemen, hou het wel binnen de perken, het is geen filmnacht ;)).

Rafe neemt niets mee, en komt alleen meespelen.

Er geldt natuurlijk: eigen verantwoordelijkheid voor je spullen, en doe
voorzichtig met andersmans dingen :)

Neem geen handleidingen mee en besticker je console, schijfjes en
controllers. Ruzie is wel het laatste wat we willen ;)
Wat ik nog vergeten was te vragen: hoeveel mensen drinken er GEEN bier (ivm inkopen)?

Verder ook even melden als je nog een zekere niet al te alledaagse allergieen hebt, het zou erg lullig zijn als het daarop stukloopt. Roken binnen is in ieder geval uit den boze, daar is het balkon voor.

Ook ben ik de definitieve tijden vergeten te vermelden O-): zaterdag 12:00 tot zondag 17:00. We gaan niet later door. Punt uit. Je moet ergens ophouden :)

Na enkele ruige begrotingen zijn we uitgekomen op 7 euro pp. Er zijn dan ~5 flesjes bier per man, 15 tot 20 liter fris en flink wat chips. Betalen als je binnenkomt en laat voor zaterdagochtend weten of je definitief komt ivm inkopen :)
Een digicam MAG je meenemen, het is handig als we dan wel met 1 camera foto's maken, we kunnen ze meteen op internet dumpen :)

Let op! tussen sommige stukjes staat nog ietsiepietsie nieuwe info ;)

[ Voor 79% gewijzigd door G33rt op 01-10-2003 13:21 ]

• Creepy

Creepy

G33rt schreef op 01 oktober 2003 @ 13:13:
[...]

niemand kan 100% zeker garanderen wat ie meeneemt ;)
Ach, alles wat ik in m'n auto kan krijgen aan consoles neem ik mee hoor ;)
Ik heb trouwens een VGA box voor de DC. Kunnen we ook een monitor gebruiken i.p.v. een TV.

En ik heb vanmiddag nog SC II voor de PS2 gehaalt (lang leve de FreeRecord Shop met ANWB leden korting!), dus ook die neem ik mee.

• Rafe
Ik kan een SNES meenemen... Mario is wel grappig in die 2 player versus mode :P

• G33rt
Creepy schreef op 01 oktober 2003 @ 13:21:
[...]

Ach, alles wat ik in m'n auto kan krijgen aan consoles neem ik mee hoor ;)
kijk voor de lol eens naar de gemiddelde leeftijd, Creepy :+

zou je trouwens nog een mail willen sturen over die beamer als je het zeker weet? een vga box kan trouwens ook nog handig zijn. We zien wel wat jij allemaal meeneemt, iig komt die ps2 er mooi uit, aangezien Apocrypha de enige is die tot nu toe een ps2 zou meenemen. :)
Rafe schreef op 01 October 2003 @ 13:28:
Ik kan een SNES meenemen... Mario is wel grappig in die 2 player versus mode :P
mag ook, is wel grappig. ik zal kijken of ik DKC1 niet vergeet dan :+

ben je trrouwens nu al thuis? * G33rt zit nu in TK12 op de uni even wat te kijken voor de splan en heeft over 15 min hoorcollege mechanica :P

[ Voor 28% gewijzigd door G33rt op 01-10-2003 13:30 ]

Verwijderd

Moet ik nou wel of niet mijn GC meenemen. Ik kan wel wat spellen meenemen, maar die hebben jullie over het algemeen al denk ik. De controller gaat uiteraard sowieso mee :)

• LordMithril
Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 14:06:
Moet ik nou wel of niet mijn GC meenemen. Ik kan wel wat spellen meenemen, maar die hebben jullie over het algemeen al denk ik. De controller gaat uiteraard sowieso mee :)
Switch, Reverend, TheEvilCuber en ikzelf zorgen voor GameCubes met spellen.
denk t dus wel ;)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Creepy

Creepy

G33rt schreef op 01 oktober 2003 @ 13:29:
[...]

kijk voor de lol eens naar de gemiddelde leeftijd, Creepy :+
Yeah, ik weet het, generatiekloof van een jaartje of 10?? :z (mogen jullie eigenlijk al wel bier drinken??? :D
Lekker boeiend, ik kom om te gamen :P
zou je trouwens nog een mail willen sturen over die beamer als je het zeker weet? een vga box kan trouwens ook nog handig zijn. We zien wel wat jij allemaal meeneemt, iig komt die ps2 er mooi uit, aangezien Apocrypha de enige is die tot nu toe een ps2 zou meenemen. :)
Sure, doe ik. PS2 en DC VGA Box gaan in elk geval mee.

[ Voor 4% gewijzigd door Creepy op 01-10-2003 15:33 ]

Verwijderd

Even tussendoor:

Creepy, het is totaal niet nodig ofzo hoor. Maar als je richt clipz rijdt dan kom je als het goed is gewoon langs mijn dorp (nieuw vennep). Als het niet teveel moeite is zou ik wel mee willen rijden, maar ik ga net zo lief met de trein. Vind het alleen een beetje eng met meer dan 1000 euro aan spul in mijn handtasje ;) .

Laat me even weten :)

• G33rt
Verwijderd schreef op 01 oktober 2003 @ 14:06:
Ja. teveel kan nooit kwaad, en Switch is onder voorbehoud :)
Creepy schreef op 01 October 2003 @ 15:30:
[...]

Yeah, ik weet het, generatiekloof van een jaartje of 10?? :z (mogen jullie eigenlijk al wel bier drinken??? :D
Lekker boeiend, ik kom om te gamen :P
neuh, geen 10. gok op 5 tot 9 ofzo :) (3CLipZ is 19 ofzo geloof ik)

en Rafe is volgens mij de benjamin :+

[ Voor 37% gewijzigd door G33rt op 01-10-2003 17:06 ]

• Switch
Áls ik kom (moeileijke ouders :P) neem ik alleen GC spellen mee! En misschien/waarschijnlijk 2 controllers, waarvan er 1tje niet van mij is :+ Dus oh wee als je hem breekt.

Gvd. * Switch bitchslapped ouders :D
En ik loop Rafe mis :'( Ik kom Zaterdag tussen 2 en 6 ofzo

[ Voor 17% gewijzigd door Switch op 01-10-2003 17:07 ]

• G33rt
Switch schreef op 01 October 2003 @ 17:07:
Áls ik kom (moeileijke ouders :P) neem ik alleen GC spellen mee! En misschien/waarschijnlijk 2 controllers, waarvan er 1tje niet van mij is :+ Dus oh wee als je hem breekt.

Gvd. * Switch bitchslapped ouders :D
En ik loop Rafe mis :'( Ik kom Zaterdag tussen 2 en 6 ofzo
en waarom kom jij alleen zaterdag? :?

kom dan zondag WEER ofzo ;)

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 15:53:
Even tussendoor:

Creepy, het is totaal niet nodig ofzo hoor. Maar als je richt clipz rijdt dan kom je als het goed is gewoon langs mijn dorp (nieuw vennep). Als het niet teveel moeite is zou ik wel mee willen rijden, maar ik ga net zo lief met de trein. Vind het alleen een beetje eng met meer dan 1000 euro aan spul in mijn handtasje ;) .

Laat me even weten :)
Het is ongeveer 20-25 minuten om (snelweg af, door naar jou dorp, terug naar de snelweg). Als we afspreken dat we de benzine kosten vanaf nieuw vennep naar A'dam delen dan kom ik je oppikken.
Mag je daarna meteen voor kaartlezer spelen. Ennuh, als we het huis van clipz niet kunnen vinden is het jouw schuld :+

• Eeruku
Creepy schreef op 01 oktober 2003 @ 17:45:
[...]

Het is ongeveer 20-25 minuten om (snelweg af, door naar jou dorp, terug naar de snelweg). Als we afspreken dat we de benzine kosten vanaf nieuw vennep naar A'dam delen dan kom ik je oppikken.
Mag je daarna meteen voor kaartlezer spelen. Ennuh, als we het huis van clipz niet kunnen vinden is het jouw schuld :+
ik instrueer g33rt wel om bij de laatste mailronde mijn tel nr erbij te zetten voor de mensen die het niet kunnen vinden maar wel mobiel bij zich hebben ;)

Verwijderd

Creepy schreef op 01 October 2003 @ 17:45:
[...]

Sure :)
Heb je geen draadloze laptop, dan kan ik ff naar anwb.nl surfen :P

• G33rt
3CLipZ schreef op 01 October 2003 @ 19:04:
[...]

ik instrueer g33rt wel om bij de laatste mailronde mijn tel nr erbij te zetten voor de mensen die het niet kunnen vinden maar wel mobiel bij zich hebben ;)
is goed hoor ;)

alleen weet ik nooit wat de laatste ronde is :+

• G33rt
update: het lijkt wel een frisdrank party te worden :P

irencus, Terr, Switch, TheEvilCuber en Phobos drinken geen bier. Ikzelf hou me in, dus dat worden meer flessen fris denk ik (en speciaal voor Reverend een halve krat :P).

Hoe klinkt dit: 2 kratten bier, 9 flessen* Cola en 6 flessen* fanta?

*2liter

[ Voor 4% gewijzigd door G33rt op 01-10-2003 19:52 ]

Verwijderd

godverdomme, kut chello doet weer niks met pop3 etc. dus iedereen kan me emailen op stephan_strack@hotmail.com ipv m.strack@chello.nl

• Phobos
  • Laatst online: 19-11-2025

Phobos

je bent een soepkip

G33rt schreef op 01 October 2003 @ 19:52:
update: het lijkt wel een frisdrank party te worden :P

irencus, Terr, Switch, TheEvilCuber en Phobos drinken geen bier. Ikzelf hou me in, dus dat worden meer flessen fris denk ik (en speciaal voor Reverend een halve krat :P).

Hoe klinkt dit: 2 kratten bier, 9 flessen* Cola en 6 flessen* fanta?

*2liter
maar ik lust wel graag een flesje smirnoff ice, moet ik dat dan zelf meenemen? :)

Verwijderd

creepy kan ik ook meerijden als ik op denhaag cs ben? email is weer verneukt door chello.
irencus

• Eeruku
Phobos schreef op 01 October 2003 @ 19:55:
[...]

maar ik lust wel graag een flesje smirnoff ice, moet ik dat dan zelf meenemen? :)
smirnoff blue ook goed? :9 (redbull smaak ;) maar ok.. we nemen ook wel wat alternatief alcohol mee)

• G33rt
Phobos schreef op 01 October 2003 @ 19:55:
[...]

hm, we zullen idd wel iets alternatiefs kopen dan. let wel dat die 7euro een richtprijs is he, kan ook bijv 7.5 maar ook nog 6.5 worden :)

• Creepy

Creepy

Verwijderd schreef op 01 October 2003 @ 20:19:
creepy kan ik ook meerijden als ik op denhaag cs ben? email is weer verneukt door chello.
irencus
Als je chello mail het weer doet kan je lezen dat dat goed is :) (mits je benzine kosten wilt delen ;) ).

[ Voor 8% gewijzigd door Creepy op 01-10-2003 21:34 ]

• LordMithril
G33rt schreef op 01 oktober 2003 @ 21:32:
[...]

hm, we zullen idd wel iets alternatiefs kopen dan. let wel dat die 7euro een richtprijs is he, kan ook bijv 7.5 maar ook nog 6.5 worden :)
eindelijk weer een goedkoop weekend voor mij :D
denk dat mijn alcohol gebruik wel laag blijft.. ik vergeet altijd te drinken onder het gamen 8)7

Bier, Whiskey en Metal!!

• G33rt
Lord_Mithril schreef op 01 October 2003 @ 22:25:
[...]

eindelijk weer een goedkoop weekend voor mij :D
denk dat mijn alcohol gebruik wel laag blijft.. ik vergeet altijd te drinken onder het gamen 8)7
als je voor 7.5 euro mag zuipen is dat idd goedkoop :P

al moet je wel denken aan anderen he ;)

Verwijderd

en wat powerup drankjes om fit te blijven 8)

• Eeruku
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 20:25:
en wat powerup drankjes om fit te blijven 8)
spreekt voor zich natuurlijk :)

Verwijderd

3CLipZ schreef op 01 October 2003 @ 20:24:
[...]

smirnoff blue ook goed? :9 (redbull smaak ;)
Breezersmaak zul je bedoelen. Lijkt net of je een kauwgombal drinkt gatverdamme :P

Een snes is overgens niet nodig, want op mijn xbox heb ik uiteraard een snes emu + ongeveer 300 snes spellen staan ;)

• LordMithril
Verwijderd schreef op 02 October 2003 @ 20:49:
[...]

Breezersmaak zul je bedoelen. Lijkt net of je een kauwgombal drinkt gatverdamme :P

Een snes is overgens niet nodig, want op mijn xbox heb ik uiteraard een snes emu + ongeveer 300 snes spellen staan ;)
woei :)
toevallig ook een genesis emu? kunnen we sonic multiplayer spelen.. racen ruled :P
alhoewel dat ook op de DC kan .. maar dan 3d :)

[ Voor 6% gewijzigd door LordMithril op 02-10-2003 20:51 ]

Bier, Whiskey en Metal!!

Verwijderd

Ja, ook genesis emu met iets van 100-150 spellen :)

• G33rt
3CLipZ schreef op 02 October 2003 @ 20:38:
[...]

spreekt voor zich natuurlijk :)
3CLipZ, denk je wel aan wat we ongeveer afgesproken hadden ;)

Verwijderd

ik neem zelf een flesje lekkere drank mee geen smerig, te zoete bacardi :Y)

• G33rt
Verwijderd schreef op 02 oktober 2003 @ 21:19:
ik neem zelf een flesje lekkere drank mee geen smerig, te zoete bacardi :Y)
zolang je maar niet vanalles zelf meeneemt, dat koopt vet irritant in :)

• Creepy

Creepy

Ik neem zoiezo 1 of 2 blikjes redbull mee voor mezelf, aangezien ik nog wakker en heelhuids thuis wil komen (en m'n meerijders ook wel denk ik ;) ).

• G33rt
Creepy schreef op 02 October 2003 @ 22:04:
Ik neem zoiezo 1 of 2 blikjes redbull mee voor mezelf, aangezien ik nog wakker en heelhuids thuis wil komen (en m'n meerijders ook wel denk ik ;) ).
zolang er maar niemand hele voorraaden gaat meeslepen en jullie netjes meebetalen vind ik het echt niet erg hoor :)

• Creepy

Creepy

G33rt schreef op 03 October 2003 @ 19:53:
[...]

zolang er maar niemand hele voorraaden gaat meeslepen en jullie netjes meebetalen vind ik het echt niet erg hoor :)
Dat was ik niet van plan.
* Creepy is lui, dus ik ga echt geen inkopen zelf doen als dat voor me gedaan wordt :P

Anyway, waren er nou nog mensen met een GBA en een link cable?

• G33rt
Creepy schreef op 03 oktober 2003 @ 20:01:
[...]
Anyway, waren er nou nog mensen met een GBA en een link cable?
niet dat ik weet :)

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

ik neem mijn GBA + link kabel wel mee. als je ff zegt welke spellen ik op mn Flasher moet zetten :P

This space is occupied

• G33rt
Oh ja, helemaal vergeten te melden, ik zorg wel voor een cake (of 2, als ik vrijdagmiddag echt tijd teveel heb - en honger natuurlijk :P).

• Eeruku
G33rt schreef op 05 October 2003 @ 23:18:
Oh ja, helemaal vergeten te melden, ik zorg wel voor een cake (of 2, als ik vrijdagmiddag echt tijd teveel heb - en honger natuurlijk :P).
_/-\o_ cake _/-\o_

Verwijderd

TheEvilCuber schreef op 03 oktober 2003 @ 21:19:
ik neem mijn GBA + link kabel wel mee. als je ff zegt welke spellen ik op mn Flasher moet zetten :P
Ik kan hem zelf ook meenemen, maar ik heb alleen Golden Sun. Dus als je wat redelijke characters (ik ben zelf nog niet superver) hebt dan kunnen we battlen :)

Sorry van die TK bij Halo. Het is alleen zo irritant, er zijn veel mensen die overal loos beginnen te schieten/granaten te gooien. Heb ik bv bijna de vlag, schiet zo'n idioot een raket op me. Vandaar ;)

• G33rt
zelfgebakken nog wel :P

alleen nu zit ik nog met het probleem hoe ik die al klerezut meekrijg :+

• LordMithril
G33rt schreef op 05 October 2003 @ 23:24:
[...]

zelfgebakken nog wel :P

alleen nu zit ik nog met het probleem hoe ik die al klerezut meekrijg :+
jummie :9

mee? gewoon grote tassen :P
ik zal ook ff kijken of ik nog wat leuks mee kan nemen.. heb toch door de weeks geen ene hol te doen :P

Bier, Whiskey en Metal!!

• G33rt
Lord_Mithril schreef op 05 October 2003 @ 23:40:
[...]

jummie :9

mee? gewoon grote tassen :P
ik zal ook ff kijken of ik nog wat leuks mee kan nemen.. heb toch door de weeks geen ene hol te doen :P
degene die de lekkerste zut bak krijgt... eh... een biertje? :P

en meenemen - mja, cube en dc moeten ook al mee he :)

Verwijderd

ik zal kijke wat voor lekkers ik ga make. muffins zijn ook erg lekker :Y)

• G33rt
Verwijderd schreef op 06 October 2003 @ 17:08:
ik zal kijke wat voor lekkers ik ga make. muffins zijn ook erg lekker :Y)
noot aan iedereen: het is geen kookcontest :P

en cake EN muffins is wel genoeg hoor, niemand anders hoeft wat te maken :)

• Eeruku
G33rt schreef op 06 October 2003 @ 19:26:
[...]

noot aan iedereen: het is geen kookcontest :P

en cake EN muffins is wel genoeg hoor, niemand anders hoeft wat te maken :)
zal ik brownies doen :+

• Rafe
Normale brownies of "self-made"? :X :P

• Switch
omg jullie lijken wel een stel oude oma's

"Ja. Ik ga brownies bakken, en muffins, en cake. Heb je dat nieuwe boek over brownies gedipt in koffie al?" :+

[ Voor 8% gewijzigd door Switch op 06-10-2003 19:51 ]

• Apocrypha
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-03-2024

Apocrypha

Beautiful Emptyness

Switch schreef op 06 October 2003 @ 19:50:
omg jullie lijken wel een stel oude oma's

"Ja. Ik ga brownies bakken, en muffins, en cake. Heb je dat nieuwe boek over brownies gedipt in koffie al?" :+
Bakken oma's ook brownies en cake met wiet :+ ?

[ Voor 6% gewijzigd door Apocrypha op 06-10-2003 19:54 ]

• Eeruku
Apocrypha schreef op 06 oktober 2003 @ 19:54:
[...]

Bakken oma's ook brownies en cake met wiet :+ ?
chille oma dan ;P

Verwijderd

afro oma die zijn dat wel gewend :+ . zijn er hier veel soul caliber 2 en halo spelers?

• Creepy

Creepy

Geen wiet voor mij please, dan drink ik wel een biertje extra :P

Anyway, ik ben sinds vorige week begonnem net Soul Caliber 2 op de PS2, dus ik ben wel in voor een potje

• G33rt
3CLipZ schreef op 06 oktober 2003 @ 19:45:
[...]

zal ik brownies doen :+
yech! :P

en ik maak geen cakes met wiet :+

Creepy: mja, ik WIL hem eigenlijk ook wel, maar ik zie op de lan wel hoe ie bevalt. er zullen vast wel meer mensen zijn die em nog niet gespeeld hebben :)

Verwijderd

ik heb em voor de xbox sinds 2 daagjes hij is echt super als ik meer kon spelen zou ik het doen en de characters zijn allemaal erg verschillend sterk zwak snel langzaam etc te lauw gewoon heb em voor de xbox en zijn er nog halo fans

Verwijderd

Verwijderd schreef op 06 oktober 2003 @ 22:25:
ik heb em voor de xbox sinds 2 daagjes hij is echt super als ik meer kon spelen zou ik het doen en de characters zijn allemaal erg verschillend sterk zwak snel langzaam etc te lauw gewoon heb em voor de xbox en zijn er nog halo fans
Zou je misschien interpunctie kunnen gebruiken :?

Brownies zijn lekker, al kan ik me niet van het gevoel onttrekken dat clipz wat manjuice erin gestopt heeft :P

• Eeruku
Verwijderd schreef op 07 oktober 2003 @ 15:30:
[...]

Zou je misschien interpunctie kunnen gebruiken :?

Brownies zijn lekker, al kan ik me niet van het gevoel onttrekken dat clipz wat manjuice erin gestopt heeft :P
O-) geen commentaar ;)

• Creepy

Creepy

G33rt schreef op 06 October 2003 @ 21:17:
[...]
Creepy: mja, ik WIL hem eigenlijk ook wel, maar ik zie op de lan wel hoe ie bevalt. er zullen vast wel meer mensen zijn die em nog niet gespeeld hebben :)
Trust me, SC II bevalt wel :)
En anders heb ik ook een DC met SC I bij me.

• G33rt
Creepy schreef op 07 October 2003 @ 16:59:
[...]

Trust me, SC II bevalt wel :)
En anders heb ik ook een DC met SC I bij me.
SC1 heb ik al, ik neem zelf ook een dreamcast mee hoor :)

Ik weet alleen juist niet of ie daarom mn geld wel waard is, lijkt me meer van hetzelfde. Daarom wil ik hem juist eerst spelen en dan mn mening vormen :)

• Bezulba
  • Laatst online: 22:09

Bezulba

Formerly known as Eendje

even een subtiel schopje...

*KICK* :)

er staat in de mail dat ik xbox+controllers meeneem, maar in het lijstje hier bovenaan staat alleen controllers...

wat mot ik nah meenemen?

als het kan alleen controllers want ik heb pogothingiechipie en die schiet nogal snel los.

blup

• Eeruku
eendje schreef op 10 October 2003 @ 10:06:
even een subtiel schopje...

*KICK* :)

er staat in de mail dat ik xbox+controllers meeneem, maar in het lijstje hier bovenaan staat alleen controllers...

wat mot ik nah meenemen?

als het kan alleen controllers want ik heb pogothingiechipie en die schiet nogal snel los.
xboxen zat.. dus alleen controllers is voldoende :)

ik zal dit weekend wel ff een mailrondje doen met tel nr en specifieke routebeschrijving :)

[ Voor 10% gewijzigd door Eeruku op 10-10-2003 15:20 ]

• G33rt
eendje: er zijn zat xboxen, dus als jij liever alleen controllers meeneemt kan dat uiteraard :)

Rafe en Switch: komen jullie nu wel of niet? Van Rafe weet ik dat ie bijna zeker komt en van Switch dat we anders em komen opzoeken (ala Bestaat hlpdsk nu wel of niet? Raadsels!, en er was ook een hele zoekactie een jaar of wat geleden, niet vindbaar atm) >:)

Zouden jullie twee hierover uitsluitsel kunnen geven?

[ Voor 3% gewijzigd door G33rt op 10-10-2003 20:15 ]

Verwijderd

Hoe kan het dat ik dit topic nu pas zie ;( Ach ja, ik ben toch weg, maar mss had ik het dan anders geplanned :)

• Switch
Uitsluitsel niet nee. Misschien wel, misschie niet. Ligt er aan of m'n ouders even op vakantie gaan ;)

Zoiezo, áls ik kom, kom ik maar een paar uurtjes. Weet trouwens niet hoe ik bij |3CLiPZ| kom vanaf de 22 :+ Maarja.. Zal ik nog even uitzoeken

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-11-2025
Ik organiseer zelf lanparty's (voor pc) maar misschien dat ik in de toekomst ook iets doe met consoles!
IIG een cool initiatief! way to go.

• LordMithril
Gman schreef op 10 October 2003 @ 22:10:
Ik organiseer zelf lanparty's (voor pc) maar misschien dat ik in de toekomst ook iets doe met consoles!
probeer eerst gewoon consoles erbij :)
paar tv's regelen en consoles.. best lachen om elkaar ook met niet fps/strategie games in te maken :P

Bier, Whiskey en Metal!!

• G33rt
Gman schreef op 10 oktober 2003 @ 22:10:
dankje. het idee was trouwens van 3CLipZ, is ie nu Creative Director SPLan? :P
Switch schreef op 10 October 2003 @ 20:49:
Uitsluitsel niet nee. Misschien wel, misschie niet. Ligt er aan of m'n ouders even op vakantie gaan ;)

Zoiezo, áls ik kom, kom ik maar een paar uurtjes. Weet trouwens niet hoe ik bij |3CLiPZ| kom vanaf de 22 :+ Maarja.. Zal ik nog even uitzoeken
dat zal wel lukken. ik dwing 3CLipZ om naar het CS te komen, ik ben immers veruit de eerste die aankomt :P

Verwijderd

nog een week wachten hiero net vakantie. lekker goed worda in sc2

• Loev
  • Laatst online: 23-12-2025
Is die orgie al begonnen? ;) :*

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-12-2025

Wom

Lord_Mithril schreef op 11 October 2003 @ 10:53:
[...]

probeer eerst gewoon consoles erbij :)
paar tv's regelen en consoles.. best lachen om elkaar ook met niet fps/strategie games in te maken :P
Op de komende Core-lan wordt een gedeelte gewijd aan de Xbox, welke dus ws. gebruikt gaan worden voor compo's ed. Erg goed initiatief imo.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• Switch
Het is volgende week pas DarkJedi :D :+.

Trouwens, |3CLiPZ|, de 22 komt vlakbij mij tot stop bij een halte. Vlak bij een rode brug en een ouderenopvangcentrum/oudjesdepot.

Woon je daar ergens? 8)7

• Eeruku
woei... ben ik een trend aan het setten met console lan ofzo? 8)7

maarreh Switch... bus 22 stop zo ongeveer bij mij voor de deur :D
(voor stationsnamen en adressen spreken we nog wel op irc ;) )

• Switch
Even geIRc'ed met 3CLiPZ, en ben erachter gekomen dat ik maar 6,6KM van clipzje woon :D :+

[url=..]Afbeeldingslocatie: http://switch.mgb-originals.nl/afstand.jpg[/url]

• LordMithril
Net een SoulCaliber Contest op een beamer gespeeld (via vga box).. en ik moet zeggen Beamers OWNEN :)
(helaas wel 2de geworden :/ Mitsurugi vs Voldo.. Voldo is irri..)

Bier, Whiskey en Metal!!

• Eeruku
ok, ik heb ff een mailrondje de deur uitgedaan... contact me ff als je em niet gehad hebt ;)

[edit]
en daarna nog eentje omdat ik mn adres was vergeten 7(8)7

[ Voor 28% gewijzigd door Eeruku op 11-10-2003 17:36 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 29-12-2025

SD5k

>4&X

AudiRS4 schreef op 11 October 2003 @ 16:49:
[...]

Op de komende Core-lan wordt een gedeelte gewijd aan de Xbox, welke dus ws. gebruikt gaan worden voor compo's ed. Erg goed initiatief imo.
even een vraagje daarover, ik ga ook naar core-lan en vroeg mij af of er voor X-Boxen gezorgt wordt daar aangezien ik er zelf geen heb.. Ik neem wel mijn gamecube mee
Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.