Toon posts:

BalusC

Pagina: 1
Acties:
  • 46 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
net effe wat topics doorgelezen onder MObo's en geheugen.....wat mij opvalt is dat die BALusC wel erg veel commentaar heeft. Hij heeft volgens mij niets anders te doen dan met de FAQ te gooien.....lijkt wel verdacht veel op hoe behaal ik het minst openstaande post op mijn forumpje.

Nou BaLuSc, ga zo door en laat je van je beste kant zien.....dan kan GoT in ieder geval een subforum sluiten omdat alle posts toch worden gesloten.

Mijn tip : open 1 topic en zet daar duizend keer in dat je in de search moet kijken, voor dce rest laat die mensen met rust en gun ze een beetje hulp met hun probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-09 10:31
Idd, net ff de search gebruikt op zijn naam en hij roept idd vaak FAQ en Search. Eigenlijk zijn bijna alle problemen te vinden mbv de search.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:35

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als het probleem dan vervolgens in de FAQ staat uitgelegt, dan zal er toch met de faq gesmeten worden. Dat is niet meer dan logisch

Kijk hier op GoT wordt er wel van je verwacht dat je wat zelf inspanning beoefend en niet lukraak maar gaat posten zonder ook maar 1 minuut te hebben gesearched. We zijn tenslotte geen helpdesk :|

En als BalusC het op deze manier doet, dat moet hij zelf weten en als je er problemen mee hebt dat je topic gesloten wordt, dan kan je dat altijd nog via de mail met hem bespreken.

offtopic:
Damn is het algemene mod-afzeik maand ozid ?

[ Voor 34% gewijzigd door Notna op 23-09-2003 09:02 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-10 13:43
Als je een vraag hebt, waarom mail je hem niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Het verwijzen naar de faq is ook een antwoord.
Ik bedoel, daar staat het antwoord in, dat kan je dus zo opzoeken en toepassen, is je probleem opgelost.

verwijzen naar de policy is ook wel handig, dan is het voor de mensen die je te hulp vraagt gewoon duidelijker wat je wil. (In de policy staat hoe je een goede TS maakt, zodat de hulpgevers niet eerst een heleboel vragen moeten stellen om de echte vraag boven tafel te krijgen)

[ Voor 81% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-09-2003 09:04 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 08:57:
Mijn tip : open 1 topic en zet daar duizend keer in dat je in de search moet kijken, voor dce rest laat die mensen met rust en gun ze een beetje hulp met hun probleem.
Wat willem 169 zegt, mail hem anders eens als je iets niet begrijpt.
Ik geloof niet dat je de bedoeling van dit forum snapt :) Ik kan 99% van mijn vragen in de faq's en de search vinden, geweldig toch :)
Wat Alfredt zegt dus, in de faq's staat erg veel. Het lijkt wellicht op dichtgooien zonder antwoord maar dat is het niet. Je moet wel enige moeite doen en zelf ook zoeken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:45

Dennahz

Life feels like hell should.

Het betreft hier zgn 'basic' vragen die dmv de FAQ opgelost kunnen worden. Echt vragen van niveau worden hier niet gesloten hoor.

Twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• avon
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 12:38
willem169 schreef op 23 september 2003 @ 09:01:
Als je een vraag hebt, waarom mail je hem niet?
heeft hij zelf nog maar 4 topic's geopend; dus dat kan het niet zijn.
BalusC = één van de Mod's; oftewel moderator welke er voor zorgt dat GOT netjes
en overzichtelijk blijft zonder al te veel onzinnige vragen/berichten.

Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

FAQ is een afkorting, geen zelfstandig naamwoord. Het staat voor "Frequently Asked Questions", oftewel "Vaak Gevraagde Vragen". Er is een reden voor die naam (;)) zoals het feit dat sommige vragen nu eenmaal de neiging hebben om 10 keer per dag terug te komen. Het is erg vermoeiend voor de regulars met verstand van zaken om constant dezelfde basic vragen te beantwoorden, vandaar dat we met de FAQ smijten om het voor de regulars interessant te houden en daarmee het niveau en vraagoplossend vermogen van het forum hoog houden.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als BAlusC faqje roept betekend automatisch dat de vraag steller niet heeft gezocht of in den beginne de faq's niet heeft door gelezen. En dat is nu juist wel de bedoeling.......

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2003 09:07 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 00:37

curry684

left part of the evil twins

In die context zal ik ook maar even het beroemde stukje uit de Global FAQ citeren:
Gathering of Tweakers is géén helpdesk waar je al je huis-, tuin-, en keukenprobleempjes kwijt kunt, maar een forum voor en door de serieuze hobbyist. We verwachten dat je zelf moeite doet voordat je bij ons aanklopt, je dit in je topicstart duidelijk laat merken en dat je respect toont voor de andere gebruikers en het forum. Doe dus zelf research en laat duidelijk merken dat je dat gedaan hebt. Lijkt Gathering of Tweakers je te hoog gegrepen, dan is BeginnersWeb een mooi en goed alternatief.

Professionele website nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glimi
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online

Glimi

Designer Drugs

(overleden)
Verwijderd schreef op 23 September 2003 @ 08:57:
net effe wat topics doorgelezen onder MObo's en geheugen.....wat mij opvalt is dat die BALusC wel erg veel commentaar heeft. Hij heeft volgens mij niets anders te doen dan met de FAQ te gooien.....lijkt wel verdacht veel op hoe behaal ik het minst openstaande post op mijn forumpje.
Je kunt het ook van de andere kant zien. Heb je net > 20 uur in een FAQ gestoken zodat iedereen z'n antwoorden nog makkelijk kan vinden, zijn ze te beroerd om er in te kijken. Daar zou ik ook niet echt vrolijk van worden :)
Maar als je klachten hebt over de duidelijkheid van de slotjes of de uitleg erbij, ga daar dan over in discussie met BalusC. Hij is de beroerdste niet hoor :)
Nou BaLuSc, ga zo door en laat je van je beste kant zien.....dan kan GoT in ieder geval een subforum sluiten omdat alle posts toch worden gesloten.

Had je dit niet anders kunnen omschrijven? Als je zo een discussie aan wilt gaan, dan bereik je helemaal niets behalve kwaad bloed zetten.

Maarja, stuur eens een mailtje naar BalusC met uitleg en een paar voorbeelden :) Dat helpt beter dan een hoop suggestieve dingen hier neer zetten :)

Succes

[edit] En als je problemen hebt met je OW is dit natuurlijk ook niet de manier. Lees de mail nog eens na en denk eens na over de bemiddelaar :)

[ Voor 5% gewijzigd door Glimi op 23-09-2003 09:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Ik wil hier nog wat aan toevoegen:
Ik modereer al ruim 1 jaar in PMG en OM; deze subfora zijn nog steeds open en gemiddeld staan slechts 10~15% (PMG) resp 5~10% (OM) van de topics op slot. Da's bij lange na nog niet "alle posts" hé ;)

Maargoed, ik kijk je mailtje vol verwachting tegemoet :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.