FTP kan beter

Pagina: 1
Acties:

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-07 14:24
Ik wil van een FTP downloaden waar ik zeker van weet dat ie meer bandbreedte heeft dan ie geeft. Ik gebruik FlashFXP om ervan te downloaden. Meerdere downloads haal ik totaal 700 kb/s, maar met 1 download stopt ie op 270 kb/s.

Van FTP naar een eigen FTP op mn desktopje heb ik ook geprobeerd, maar dan heb ik 10 kb/s meer. Hoe kan dit? Kan ik met FlashFXP niet net als bijv. DAP downloaden over meerdere kanalen?

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Dat is gewoon zo op die remote FTP-server ingesteld gok ik.

• eerdepeer
nope, want die heb ik gezien. Er is geen limiet ingesteld, ook niet per user of connectie!? Ik d8 t zelf ook....

• Nibbles
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-04 12:46

Nibbles

just nibb it

Welke provider/verbinding heb je?

• eerdepeer
ik heb cistron Maxx, hoezo? :)

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Dat zul je waarschijnlijk ook hebben als je met 1 verbinding iets download via HTTP. ;)
Als het met meerdere treaths (wat DAP doet) wel sneller gaat komt het meestal door een limiet (nu dus niet) of een brakke verbinding.

DAP kan trouwens ook FTP aan..

🌞🍃

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
flash fxp ook niet ingesteld om een download snelheid ??

en anders zou het kunnen zijn dat er meedere van zijn server downloaden??

of hij heeft een limite ingesteld ?

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10-07 17:18

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

DataBeest schreef op 23 september 2003 @ 15:32:
Dat zul je waarschijnlijk ook hebben als je met 1 verbinding iets download via HTTP. ;)
Als het met meerdere treaths (wat DAP doet) wel sneller gaat komt het meestal door een limiet (nu dus niet) of een brakke verbinding.

DAP kan trouwens ook FTP aan..
DAP verneukt ook je PC met spyware trouwens :P :o

Ik raad Fresh Download aan die kan je op T.net bij software vinden of op www.freshdevices.com dacht ik wel effe gratis een reg key aanvragen en nee ze spammen je niet :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Pagina: 1