Toon posts:

Wil graag data terug van schijf!!!

Pagina: 1
Acties:
  • 58 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen,

Ik heb mijn computer op nieuw geinstalleerd en ben vergeten bepaalde foto's te bewaren.
Nu heb ik met getdataback en easyrecovery die foto's weer te vinden en dat is gelukt.
Het probleem is alleen dat ik de foto's niet kan openen of bekijken.
Dat geeft de melding ook aan.
Photoshop zegt die: Invalled JPG marker

Heeft iemand enig idee wat ik daar nog aan kan doen??

Vriendelijke groeten Ivo

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
zoeken bij google naar 'invalled invalid jpg marker' al geprobeerd?

offtopic:
Wij tweakers doen elkaar permanent de groeten. Het is dus niet nodig om steeds ruimteverspillende "greetz $user" of iets dergelijks onder je posts te plakken. Als je per se zoiets wilt kun je daar je signature voor gebruiken.

[ Voor 50% gewijzigd door pven op 22-09-2003 18:47 ]

|| Unprompted (AI-blog) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• _the_crow_
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-03-2025

_the_crow_

Rare vogel

En als je ze opent in een ander programma? Krijg je dan nog die fout?

En idd de search eerst gebruiken zou heel fijn zijn. ;)

[ Voor 34% gewijzigd door _the_crow_ op 22-09-2003 18:46 ]

Schrödingers cat: In this case there are three determinate states the cat could be in: these being Alive, Dead, and Bloody Furious.

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:20

boesOne

meuh

Probeer eens of irfanview ze nog kan openen
Zo ja, dan opnieuw saven..

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 31-07 15:50
T'ja het terughalen van fat informatie waardoor het recovery programma weet waar de bestanden op de harddisk stonden, wil natuurlijk niet zeggen dat de data van deze bestanden ook behouden is en niet overschreven.
Als de bestandsdata niet (geheel) overschreven is, is dit programma de oplossing:
MediaRecover Digital Image Recovery

[ Voor 4% gewijzigd door djexplo op 22-09-2003 18:54 ]

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

Verwijderd

Topicstarter
Antwoord the crow:
Nee dan laat die gewoon neits zien en zegt die:
Geen voorbeeld beschikbaar In (Image viewer)

Vraag BoesOne:
Wat is IRFANVIEW??
Is het gratis te downloadnen?

Verwijderd

Topicstarter
Ok djexplo ik zal het eens proberen, bedankt alvast

Verwijderd

die zie je nooit meer, terug. Hij heeft alleen bestandinformatie bewaard, dus hij weet wel dat er plaatjes stonden, maar heeft zeg maar de inhoud verwijderd. Dus je plaatjes zijn nu WEG!!

• boesOne
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21:20

boesOne

meuh

Ja

I say we take off and nuke the entire site from orbit. It's the only way to be sure.

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Mijn eerste reactie: te laat, grote kans dat na een reinstall van het OS delen zij overgeschreven en dan heb je grote kans dat niet alles goed is terug te halen.

djexplo geeft ook al een leuke tip.
Verwijderd schreef op 22 September 2003 @ 19:01:
Wat is IRFANVIEW??
Is het gratis te downloadnen?
[google=irfanview] en je weet het B)

Iets dat je ook goed had kunnen doen met [google="Invalid JPEG marker"]
Dit is ondertussen voor dit probleem je derde poging op GoT. Ik snap dat je ze heel graag terug wilt hebben, maar eerst zelf opzoeken is toch juist dan echt het beste. En als ik wat willekeurige hits bekijk kom ik al diverse tips tegen, terwijl dit nog veel meer tips geeft :?

Probeer de volgende keer ook een minder schreeuwerige topictitel te bedenken aub. !!!!! is altijd fout in een topictitel. Als je in een winkel zo zou schreeuwen krijg je ook niet de hulp die je wilt en we hebben je hier al eerder op gewezen :/

Maar enkele google-hits:
Nieuwere / andere programma's
http://www.datarescue.com/photorescue
inderdaad irfanview

etc. Loop het eens langs, zou ik zeggen. [google=photo recovery] helpt ook.

Klinkt misschien cru, maar ook deze gooi ik op slot, omdat je nu weer schreeuwt en even zoeken genoeg lijkt te zijn. Zo niet en je denkt het toch terug te kunnen halen: open maar een nieuwe maar met een normale topictitel en waarbij je even aangeeft wat je voor dit deel van het probleem al hebt gedaan, oftewel zie FAQ topicstart + SA Policy :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.