Toon posts:

Raven Shield : geen cdkey bij Hercules9800pro

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb begin vorige nogmaals een email gestuurd naar ubisoft ivm de ontbrekende cdkey.

Ik heb nog altijd geen antwoord gekregen ( duurt normaal max 72hr ). Op de eerste ( die al zeer lang geleden verstuurd werd ) ook geen antwoord.

Zijn er mensen die wel antwoord gekregen hebben? Ze zijn er bij ubisoft er alleszinds wel van bewust dat ze ontbreken...maar ja...ben ik vet mee.

En om nu € +50 te geven aan een spel dat ik reeds bezit... 8)7

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02-02 15:59

White Dust

PlaneScape: Torment

Verwijderd

Topicstarter
Het gaat hier dus om een bundled game dat bij een Hercules 9800 pro zat. Geen cddoosjes ( zitten in een hoes ) en geen handleiding ( alleen een copy op de cd zelf in acrobat formaat )

En White Dust, bedankt de topic te verplaatsen.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:35
Dit is een bekend probleem bij de Radeon 9800 Pro van Hercules, enkele maanden geleden was het namelijk ook al raak: [rml][ Rainbow Six 3: Raven Shield] CD-key?[/rml]

Aangezien hier geen antwoord uit is gerold zul je hetzelfde moeten doen als wat de topicstarter van dat topic deed: Hercules/Ubisoft mailen en vragen waar ze die key verstopt hebben :P

The devil is in the details.

Verwijderd

Voor een key voor de bundled Ravenshield bij Hercules kaarten moet je bij UbiSoft zijn:
The version of Ubisoft Rainbow Six: Ravenshield, bundled with my 3D prophet 9800 Pro, does not contain a CD key. What can I do?

If your copy of Raven Shield did not contain a CD key, please contact your local Ubisoft technical support department to obtain a replacement key.
Kortom, even contact opnemen met UbiSoft:

UbiSoft NL
Tel. 035 - 528 8810
Huizemaatweg 3A
1273 NA Huizen
the Netherlands
http://www.ubisoft.nl/

Verwijderd

Topicstarter
spijtig genoeg is die pagina niet meer beschikbaar en de nederlandse site zijn support page is momenteel offline.

Maar ik heb die weg reeds gevolgd, het ziet er naar uit dat ik het zal moeten kopen of met iemand een cdkey zal moeten ruilen. ( indien mogelijk )

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 15:18
0900-204 0404 (0.70 euro cents per minute)

tel nr van ubisoft-nl

misschien morgen ff bellen? (ligt goedkoper als kopen in de winkel)

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Verwijderd

Topicstarter
M1lamb3r schreef op 23 september 2003 @ 19:28:
0900-204 0404 (0.70 euro cents per minute)

tel nr van ubisoft-nl

misschien morgen ff bellen? (ligt goedkoper als kopen in de winkel)
Pagina: 1