Eagles may soar, but weasels don't get sucked into jet engines
Daar staat dus niets, je bedoelt dat boekje. Bij mij staat dus alleen "ïnleiding" en "Het spel in vogelvlucht"
Ok ik heb 1 boekje , met de spel uitleg.
laatste bladzijde staats iets van gamer.nl,dat boekje.
Mis ik iets?
laatste bladzijde staats iets van gamer.nl,dat boekje.
Mis ik iets?
Niet IN het boekje kijken.. staat er nix op de kaft (buitenkant) van het boekje? Stickertje in de binnenkant van doosje?
nou niets dus, waar staat hij bij jouw/jullie dan?
Ik heb het spel niet maar hij zou toch wel ergens moeten staan? Buitenkant van het doosje, kijk naar alles!
wie heeft het spel en kan me dit vertellen.....
De standaard plaatsen voor een CD-Key:
OP de CD zelf (heb ik een hekel aan, maar het gebeurt nog steeds.)
Op de achterkant van de DVD box waar het spel in zit.
Aan de binnenkant van diezelfde box.
Op de achterkant van het boekje wat bij het spel hoort.
In het boekje, vaak wel vermeldt in de inhoudsopgave, anders gewoon ff doorbladeren.
Als het nog niet klopt, terug met die game naar de winkel.
OP de CD zelf (heb ik een hekel aan, maar het gebeurt nog steeds.)
Op de achterkant van de DVD box waar het spel in zit.
Aan de binnenkant van diezelfde box.
Op de achterkant van het boekje wat bij het spel hoort.
In het boekje, vaak wel vermeldt in de inhoudsopgave, anders gewoon ff doorbladeren.
Als het nog niet klopt, terug met die game naar de winkel.
Ik heb de game al ff dus terug gaan is geen optie en ik kan de key echt niet vinden
Staat ie niet onder één van de CD's? Raven Shield is toch zo'n uitklapbox? Controleer dan eens alles van alle kanten
The devil is in the details.
Verwijderd
Ik heb net mijn versie uitgeleend aan m'n broertje, maar ik kan me herinneren dat er bij dit spel inderdaad een vage plek was uitgezocht voor de CD key. Volgens mij zat ie ergens met een sticker *IN* het boekj, dus sla alle pagina's d'r 's op na (?). Ik heb ook een paar minuten gezocht en gevloekt, dus je bent niet alleen!
En nee, je krijgt er geen van ons
Dit is een taak vooooooooor HYP3RMAN!!!!
Verwijderd schreef op 10 May 2003 @ 10:37:
Ik heb net mijn versie uitgeleend aan m'n broertje, maar ik kan me herinneren dat er bij dit spel inderdaad een vage plek was uitgezocht voor de CD key. Volgens mij zat ie ergens met een sticker *IN* het boekj, dus sla alle pagina's d'r 's op na (?). Ik heb ook een paar minuten gezocht en gevloekt, dus je bent niet alleen!
cls schreef op 09 mei 2003 @ 22:35:
Niet IN het boekje kijken.. staat er nix op de kaft (buitenkant) van het boekje? Stickertje in de binnenkant van doosje?
nou niets hoor, in het boekje
Vind je dit nou zelf ook niet een heel klein beetje erg dom? Zoek het boekje 8x door, kijk het doosje 12x na, ook onder de cd's. Kan je 'm niet vinden? Mail Ubi Soft met bewijs of ga terug naar de winkel.Erw schreef op 10 May 2003 @ 19:56:
nou niets hoor, in het boekje
The devil is in the details.
Hier is het een sticker op bladzijde 3 van het boekje, anders maar eens de handleiding onder een microscoop gaan leggen ?
Ik heb ooit een CD Key moeten vinden op de laatste pagina van het boekje, aan de binnenkant 
Daar keek ik dus ff niet, was een andere taal, had ik niets te zoeken
Daar keek ik dus ff niet, was een andere taal, had ik niets te zoeken
gewoon die handleiding van (a tot z)2 doorzoeken, en het doosje binnenstebuiten keren
Pagina: 1