Hoe Chello e-mail adres wijzigen

Pagina: 1
Acties:
  • 313 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_samson
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 22:35
Hoe kan je in godsnaam je e-mail adres wijzigen i.v.m. de spam die je dagelijks in grote aantallen ontvangt. Heb al de Chello klantenservice gebeld die ook niet weten waar ze over lullen, heb een e-mailtje naar de klanten service gestuurd die dan zeggen dat het onmogelijk is, heb ook een brief geschreven naar de technische dienst waar ik helemaal niets meer over heb gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02 22:42
Volgens mij is het bij Chello idd niet mogelijk je emailadres te wijzigen, wel kan je via zelfadmin je aliassen wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-03 14:19
hun moeten je mail adres weinigen je kan het zelf niet doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Laatst online: 20-04 13:28
Wat zeiden ze bij de klantenservice dan?
De vraag 'Hoe kan ik mijn e-mailadres wijzigen?' lijkt me toch heel kort en duidelijk te beantwoorden??
Bikkel-Rulez schreef op 22 September 2003 @ 16:19:
hun moeten je mail adres weinigen je kan het zelf niet doen
Denk je dat nou echt?? Als je reageert let dan op z'n minst op taalfouten en interpunctie enzo. Er klopt echt geen reet van die zin.

ALGEMENE VOORWAARDEN CHELLO:
Artikel 10 E-mail
10.1 UPC biedt haar Klanten per e-mailaccount 10 Mb aan opslagruimte aan. De grootte van een te ontvangen bericht kan maximaal 5 Mb zijn.

10.2 UPC kent aan de Klant bij de Oplevering een uniek e-mailadres toe. Het aan de Klant toegekende e-mailadres blijft eigendom van UPC. Bij beëindiging van de Overeenkomst wordt het e-mailadres van de Klant geblokkeerd.

10.3 Gedurende negentig (90) dagen na beëindiging van de Overeenkomst zal UPC niet een identiek e-mailadres uitgeven.

10.4 E-mailberichten die na het beëindigen van de Overeenkomst nog op de server van UPC staan zullen worden verwijderd.

10.5 De Klant is verantwoordelijk voor het gebruik van het toegekende e-mailadres.

10.6 UPC is bevoegd het e-mailadres te veranderen indien dit noodzakelijk is in het belang van het functioneren van de chello Service.

10.7 UPC onthoudt zich van het inzien van e-mail van Klanten en stelt deze niet ter beschikking van derden, tenzij hiertoe verplicht krachtens de wet of een rechterlijke uitspraak, dan wel in het geval de Klant handelt, of wordt vermoed te handelen, in strijd met deze Algemene Voorwaarden.

10.8 Bij het versturen en ontvangen van e-mail dient de Klant zich aan de Acceptable Use Policy te houden.
Check het cursieve gedeelte. Meer wordt er niet over gezegd, en stuur gewoon een mailtje naar de service desk van ze. Of bel 0800-1872 (0800-1UPC).

:: SPAM ::

www.mailwasher.net Programma downloaden en installeren
www.mail2web.com als webmail gebruiken en de mail alvast verwijderen voordat je deze download met Outlook.

• Zoeken op Download.com naar 'spam'
Wie gebruikt / wat zijn je ervaringen met dit soort programma's?
• [search=spam outlook express]
• [google=download spamfilter outlook express]
• [google=anti-spam outlook express]

[ Voor 130% gewijzigd door jazz op 22-09-2003 16:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_samson
Maar daar heb ik zelf ook niets aan, want al die troep komt binnen op het hoofd-adres,
het moet toch wel mogelijk zijn om gewoon je e-mail adres te laten wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simon
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 16:20
Ik geloof dat het hoofdadres niet te wijzigen is.. Je kan proberen of je misschien de klantenservice weet te bereiken..

|>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14-03 14:19
lijkt me wel dat hun dat kunnen doen ja of je moet spam teggen houden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_samson
Nou via de klantenservice zelf lukt het niet (telefonisch en e-mail) maar voor de technische dienst stelt het niet veel voor. En tegenwoordig kan je door via een alias te werken de spam tegenhouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Hoofdadres wijzigen gaat je niet lukken.
Ik heb het abo van een Chello gebruiker overgenomen op dit adres, en verdomme ze willen geen nieuwe username voor me aanmaken. "Maak maar een email alias" zeggen ze dan.

Ik haal nu wel gewoon de hele box leeg (incl. spam), maar gooi alle berichten die niet aan mijn alias gericht zijn, meteen weg met berichtregels.

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_samson
Heeft er iemand het tel-nummer van de UPC winkel in Almere stad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ooit eens een call aangemeld bij de Chello-helpdesk dat de proxy-server het niet deed. 2 weken later kreeg ik een brief dat "naar aanleiding van mijn call naar de helpdesk" mijn e-mail adres veranderd was. Sindsdien heb ik 2 POP-accounts bij Chello... dus dat zou je kunnen proberen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_samson
Dat gaat niet lukken, kan je het niet gewoon in de UPC winkel laten wijzigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Sentinel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
oops foutje :(

[ Voor 96% gewijzigd door The_Sentinel op 22-09-2003 16:57 ]

WTF! Hebben we nu alweer koffiepauze!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_samson
Ik ben dus niet veel opgeschoten, niemand kan me dus vertellen hoe je je hoofd e-mail adres kan laten wijzigen door chello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:19

DDX

hmms ik heb mijn hoofdadres gewoon gewijzigd via de support page van chello
binnenkort nog maar weer eens doen, komt inmiddels weer spam op binnen
(terwijl ik het nog nooit gebruikt heb... (heb het adres om spam van upc te ontvangen))

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_samson
DDX schreef op 22 September 2003 @ 17:13:
hmms ik heb mijn hoofdadres gewoon gewijzigd via de support page van chello
binnenkort nog maar weer eens doen, komt inmiddels weer spam op binnen
(terwijl ik het nog nooit gebruikt heb... (heb het adres om spam van upc te ontvangen))
Hmmm, hoe heb je dat dan precies gedaan, misschien kan ik dan ook mijn hoofd e-mail adres op die manier kan wijzigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DDX
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:19

DDX

TigerLord schreef op 22 September 2003 @ 17:19:
[...]

Hmmm, hoe heb je dat dan precies gedaan, misschien kan ik dan ook mijn hoofd e-mail adres op die manier kan wijzigen.
ik zal vanavond thuis even kijken
ging volgens mij vrij gemakkelijk

https://www.strava.com/athletes/2323035

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_samson
DDX schreef op 22 september 2003 @ 17:20:
[...]

ik zal vanavond thuis even kijken
ging volgens mij vrij gemakkelijk
Ben benieuwd hoor, zet je het vanavond dan even hier neer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_samson
Ik heb er zelf al een oplossing voor gevonden en vond het het vermelden wel waard, misschien is het al oude info maar toch voor de zekerheid. alleen voor chello gebruikers bedoeld trouwens.

Je maakt een > alias < aan wat je wilt gebruiken als e-mail adres en dat geef je door aan je vrienden, en je zorgt ervoor dat alles wat naar je hoofd e-mail adres wordt gestuurd automatisch wordt verwijderd (via outlook express in te stellen) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelio
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

roelio

fruitig, en fris.

Zie eerder in topic :D

AMD Phenom II X4 // 8 GB DDR2 // SAMSUNG 830 SSD // 840 EVO SSD // Daar is Sinterklaas alweer!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_samson
Oke, stond er alleen niet zo duidelijk vond ik persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• b_samson
En alsnog blijven het gewoon grote klojo's die gasten van chello.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

TigerLord schreef op 22 September 2003 @ 22:45:
Oke, stond er alleen niet zo duidelijk vond ik persoonlijk.
't Stond er toch letterlijk :?

Maar goed, je hebt je oplossing, 'k denk niet dat we hier nu vrolijk op Chello moeten gaan zitten schelden.

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.