Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

CAR-PC project na 2 maanden voltooid! -->

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 441 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Quarin
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 25-11 10:45

Quarin

Ondertitel... wasda?

Hmm nouja volgende keer moet ik dus wat beter lezen (het tweetje en drietje had ik gemist 8)7. Netjes gedaan vooral dat keuze scherm en die "afstandsbediening" vindt ik mooi, al heeft het weinig met CME te maken :P

[ Voor 64% gewijzigd door Quarin op 04-10-2003 00:40 ]

• BNX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 28-11 05:57
quarin schreef op 03 October 2003 @ 17:51:
Netjes gedaan vooral dat keuze scherm en die "afstandsbediening" vindt ik mooi, al heeft het weinig met CME te maken :P
Ik weer geen andere categorie geschikt, trouwens het is volgens mij wel MOD-den. Namelijk een PC in een auto bouwen, toch??? :O (beetje moe... veel gez**en)

| i5-12600k @ 5ghz | RTX 3070TI FE | LG 55” OLED | Thrustmaster TS-PC | T-CLM pedals |

Verwijderd

sorry voor de grote van de file maar hier is mijn overzicht

Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/carpc.jpg

voor verder vragen
jimjanssen@msn.be
Kr3Kr schreef op 03 October 2003 @ 01:46:
[...]

Mag ik vragen waar je die voeding vandaan hebt :> ?
En hoe krijgen jullie die accuspanning stabiel? met een dikke condensator?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2003 14:53 ]

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-11 07:50
Voor verdere vragen zal ik je (euss) wel mailen, maar mischien zou je hier nog ff wat meer text-en-uitleg kunnen geven over de rest van de aansturing?

Ik neem aan dat K1 het kontactslot is van de auto.
Welk programma kan overweg met een potmeter via de gamepoort als volumecontrol?
De antenne gaat richting de EPIA, heb je daar een tuner-kaartje inzitten?
Stuur je via de parallelle poort de ledjes aan en lees je of de deur open gaat? wat doe je met die informatie? Wat zegt het access-lampje?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

TD-er schreef op 04 October 2003 @ 16:28:
Voor verdere vragen zal ik je (euss) wel mailen, maar mischien zou je hier nog ff wat meer text-en-uitleg kunnen geven over de rest van de aansturing?

Ik neem aan dat K1 het kontactslot is van de auto.
Welk programma kan overweg met een potmeter via de gamepoort als volumecontrol?

** prog heb ik zlef in visual basic gemaakt nie moelijk als ge alles uitzoekt(via API) ***

De antenne gaat richting de EPIA, heb je daar een tuner-kaartje inzitten?

**inderdaad zit Tv-tuner kaart in met FM RDS ***

Stuur je via de parallelle poort de ledjes aan en lees je of de deur open gaat?
** ik lees uit of mijn lichten aan zijn , signaal van 12 Volt naar TTL niveau gebracht via 7805 en weerstanden om zo de brightness van eht scherm te veranderen ***

doe je met die informatie? Wat zegt het access-lampje?

**** acces lampje flikkert rood bij harddisk acces en brand gewoon groen als er power is ****
ik hoop enkele zaken opgehelderd te hebben

groetjes
Pagina: 1 2 Laatste