Toon posts:

Tiscali met 2Mbit en 3Mbit producten

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 475 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:33
Ben ook wel geïnteresseerd in het Live abbo. Heb nu @Home maar wil er echt vanaf. Wordt niet goed van altijd wel weer een kleine storing. Wil gewoon altijd een goede verbinding en niet afgescheept worden bij de helpdesk als ik een probleem heb.

Dus... heeft iemand ervaring met Tiscali ADSL over hun eigen netwerk? Of met het voormalige BabyXL?

*kick*

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17:08
Ik heb wel ervaring met Tiscali maar dan over het KPN netwerk.. De verbinding is goed.. zeer goed zelfs alleen de helpdesk is eerlijk gezegd om te :'( Je stuurt een mail en krijgt 3 weken later als je het prob al lang zelf hebt opgelost, een reactie dat ie in een rij staat.. nee daar heb je wat aan.. (zelfs op faxen reageren ze slecht tot niet)

maar als je gewoon zelf een tweakertje bent die alles zelf graag oplost dan is het een beste provider > althans verbinding is 100%

Strava | AP | IP | AW

Verwijderd

Ben ik het mee eens

EDIT:

Ik heb namelijk al een paar keer naar de helpdesk gemaild over het nou precies zat met die snelheid verhogingen en datalimiet. Nix meer van gehoord. En ik krijg mijn webspace maar niet geactiveerd.

Maar de verbinding is altijd snel en ligt er nooit uit. Dus ik ben opzich wel tevreden

[ Voor 93% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 08:57 ]

• GekkeRipper
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23:33
Had Tiscali gebeld met een paar vragen over het Live abbonement. Kreeg binnen 2 minuten iemand aan de lijn, het keuzemenutje duurde het langst :D
Eén van de vragen was of ze kilobits door 8 of door 10 delen. Ze delen dus door 8 :)

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:06

JvS

Ik heb hem zelf ook

Geloof me maar, je gaat met een 8mbit aansluiting gewoon 800kbyte/sec halen hoor :). 3mbit is 300kbyte/sec :)

Verder wil ik jullie mijn mailwisseling met tiscali niet onthouden:
22-09-2003

Geachte heer, mevrouw.

Ik heb even een snelle vraag over de downloadlimieten bij adsl live, de limiet staat op een (mijns inziens vrij redelijke) 20Gbyte data gebruik per maand, extra gebruik moet extra betaald worden. Ik schrik alleen een beetje van het bedrag dat daar bijstaat! Dat is 50 eurocent per 100MB. Ik juich zelf grootverbruikers qua data verbruik extra laten betalen heel erg toe, maar ik heb wel hele sterke twijfels bij de redelijkheid van de kosten van extra gebruik.

Bij adsl surf enzo, waarbij de nadruk ligt op surfen en zo af en toe eens een mp3 downloaden kan ik me het bedrag wel enigszisn voorstellen, als je echt meer wil downloaden neem je maar een sneller abonnement dat meer voor zwaarder gebruik bedoeld is, maar mijn interesse in adsl live wordt toch wel ernstig bekoeld door het gebruik van dezelfde bedragen bij dit abonnement.

Ik zit in een studentenhuis en wij delen de adsl verbinding hier met drie man, alledrij vrij normale gebruikers en we zitten gemiddeld op zo'n 10-15Gbyte per maand, maar soms is dat weleens meer. Als je dan maar een klein beetje over die limiet heenzit (je hebt bijvoorbeeld een maandje eens een keer 25gbyte, wat in mijn optiek toch niet echt extreem belastend is en wat best kan voorkomen als je eens een keer wat meer download, of wat online uitzendingen kijkt of wat flinke hoeveelheid data (al dan niet legaal) van iemand download), dan schiet de prijs die maand omhoog van 50 naar 70 euro!

Die prijzen voor extra data lijken mij klakkeloos overgenomen van de "lichte" surf verbindingen, maar dat is naar mijn idee niet echt reeel, jullie kunnen de eerste 20Gbyte inclusief adsl kosten aanbieden voor 50 euro en daarna zou net zo'n hoeveelheid data theoretisch 100 euro extra gaan kosten... Ik vind het maar een beetje apart en dit weerhoud mij er dus van dit abonnement af te sluiten. Een bedrag van 50 of 100eurocent per GB lijkt mij een stuk reeeler.

Zou u mij wat meer info over die datalimieten kunnen geven? Want ik denk dat er wel over nagedacht kan worden of zulke prijzen bij die 'zwaardere' abonnementen wel reeel zijn.

Graag hoor ik hier een spoedig antwoord op. Met vriendelijke groet,

JvS
Volgende dag dit antwoord:
Geachte heer/mevrouw,

Uw vraag is bij ons in behandeling genomen en heeft het Ticketnr:78261
gekregen.

Uw vraag zal zo spoedig mogelijk persoonlijk beantwoord worden.

Dit bericht is automatisch gegenereerd. U kunt hier niet op reageren.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Tiscali bv
Customer Services

http://www.tiscali.nl

Postbus 8071
3503 RB Utrecht
The Netherlands
Daarop deze mail gestuurd
02-10-2003

Ik had vorige week een vraag gesteld. Ik heb toen als antwoord gekregen dat mijn vraag in behandeling is genomen en ik een ticketnummer heb. Mijn vraag is eigenlijk hoe het ermee voor staat? Het nummer is 78261

MvrGr

JvS
daarop dit deprimerende antwoord
Geachte heer/mevrouw,

Uw vraag is bij ons in behandeling genomen en heeft het Ticketnr:86030
gekregen.
en dus even aan een kennis die bij tiscali wat nagevraagd en die had gezegd dat mails bij de helpdesk wat beter worden beantwoord. Dus ik weer een mail sturen:
08-10-2003

Goedendag,

aangezien mijn mail op accounts@tiscali.nl niet behandeld lijkt te worden (ik krijg een ticketnummer 78261 en als ik na 6 dagen ofzo navraag doe over het ticketnummer, krijg ik een nieuw ticketnummer, lijkt me niet echt nuttig), stel ik mijn vraag nog even een keertje bij de helpdesk. Zie de originele mail voor de inhoud. Ik hoop dat ik hier wel antwoord op krijg.

Met vriendelijke groet

Joost

----- Original Message -----
From: Joost
To: account@tiscali.nl
Sent: Monday, September 22, 2003 11:25 PM
Subject: Vragen over de kosten van extra data gebruik van nieuwe abonnementvromen

[knip (originele mail)]
en daarop kreeg ik dan dit antwoord vanmorgen:
Geachte heer/mevrouw,

Uw vraag is bij ons in behandeling genomen en heeft het Ticketnr:90049
gekregen.
8)7

Verder dus nog niets gehoord :{. 22-09, ik hoop maar dat ik ooit nog een echt antwoord van de helpdesk krijg orzo :o.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Wimo.
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 00:40

Wimo.

Shake and Bake!

Die helpdesk is echt een drama ... Ik wilde graag wat informatie over de 3mbit lijntjes.. heb een net mailtje gestuurd op 2-10. Krijg ik op 3-10 dit :

Geachte heer/mevrouw,

Uw vraag is bij ons in behandeling genomen en heeft het Ticketnr:85628
gekregen.

Blaat.. het is nu bijna 10-10 en nog steeds geen reactie .. alleen hierom neem ik die troep dus al niet :/

Verwijderd

JvS schreef op 09 oktober 2003 @ 23:26:
Geloof me maar, je gaat met een 8mbit aansluiting gewoon 800kbyte/sec halen hoor :). 3mbit is 300kbyte/sec :)

Verder wil ik jullie mijn mailwisseling met tiscali niet onthouden:

[...]
Volgende dag dit antwoord:
[...]
Daarop deze mail gestuurd
[...]
daarop dit deprimerende antwoord
[...]
en dus even aan een kennis die bij tiscali wat nagevraagd en die had gezegd dat mails bij de helpdesk wat beter worden beantwoord. Dus ik weer een mail sturen:
[...]
en daarop kreeg ik dan dit antwoord vanmorgen:
[...]
8)7

Verder dus nog niets gehoord :{. 22-09, ik hoop maar dat ik ooit nog een echt antwoord van de helpdesk krijg orzo :o.
Ik zit dus ook met die dataliemiet.. ik denk dat ik morgen bel of er ook abo's zijn ZONDER limiet, want op de site staat wilt ie geen limiet (ofzoiets) neem dan een ander abonnements type... Houd volgens mij in dat er dus ook FUP limieten zijn..

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Goh ik heb ook 3 maanden op een e-mailtje gewacht. Toen kreeg ik het antwoord ben ik meteen een klacht in gaan dienen en heb even een vraag gesteld wat ik met het antwoord moest doen na 3 maanden. Ik was het allang weer vergeten. Maar al mijn klanten met een inbelverbinding stuur ik naar Zonnet vanwege connectieproblemen en DNS prob. Ik heb ook geen vertrouwen in ADSL via Tiscali, doe mij maar de verbinding via de KPN . Dat werkt perfect. Misschien langzaam maar toch zo betrouwbaar vind ik.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• RonaldMade
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16-05 23:05
Wimo. schreef op 09 October 2003 @ 23:47:
Die helpdesk is echt een drama ... Ik wilde graag wat informatie over de 3mbit lijntjes.. heb een net mailtje gestuurd op 2-10. Krijg ik op 3-10 dit :

Geachte heer/mevrouw,

Uw vraag is bij ons in behandeling genomen en heeft het Ticketnr:85628
gekregen.

Blaat.. het is nu bijna 10-10 en nog steeds geen reactie .. alleen hierom neem ik die troep dus al niet :/
Ik heb vorig jaar eens een e-mail gestuurd, en op de dag van vandaag nog nooit iets van gezien :X

Ach ja, wat maakt het uit

Verwijderd

Maar is het dus zo als je naar het verkeerde adres stuurt dat het dan niet behandeld wordt?

EDIT: Want dan heb ik het mischien verkeerd geadressed of zij vinden dat ik het mailtje naar de verkeerde heb gestuurd

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2003 09:37 ]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

itsalex schreef op 09 October 2003 @ 23:59:
Ik was het allang weer vergeten. Maar al mijn klanten met een inbelverbinding stuur ik naar Zonnet vanwege connectieproblemen en DNS prob. Ik heb ook geen vertrouwen in ADSL via Tiscali, doe mij maar de verbinding via de KPN . Dat werkt perfect. Misschien langzaam maar toch zo betrouwbaar vind ik.
Zonnet is ook een vrij 'enge' provider hoor :P. Je hebt inderdaad gelijk dat kpn adsl (ik heb het nu) inderdaad erg betrouwbaar is, dat bevalt mij er ook heel goed aan :). Maar als je tiscali via kpn-adsl hebt, heb je te maken met dezelfde dns servers en volgens mij zijn daar niet zo ziek veel problemen mee

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21:00
Weet iemand hier welk modem er bij Tiscali 2mb (Family) geleverd word?
Ik heb gekozen voor een Ethernet-modem, voor 1 pc dus, maar ik heb gehoord dat veel modems een ingebouwde, 1-poorts router hebben, dus dat je er alleen maar een switch op hoeft aan te sluiten...
Is dit bij het Tiscali Ethernet-modem ook het geval?
En weet iemand welk modem het precies is?

Verwijderd

ja ik denk dat je gewoon het standaard KPN modem modem krijgt de thompson speedtouch 510. Tenminste die heb ik er ook bij gekregen en dat is gewoon een 1 poorts modem+router

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16-05 19:14
Een aantal merkwaardigheden met betrekking tot de datalimiet
Een datalimiet zegt iets over de hoeveel data (informatie) die u gratis kunt downloaden. De Tiscali ADSL-abonnementen hebben verschillende datalimieten, zodat u het abonnement kunt kiezen dat bij u past. Tiscali meet alleen de informatie die u naar u toe haalt (downloadt) en niet de informatie die u verzendt (uploadt).
Bij mij is dat toch snel 1/4 van mijn totale verbruik.
Als u boven de datalimiet wilt downloaden kan dat natuurlijk. Tiscali brengt u dan 50 eurocent per 100 MB extra in rekening. In géén geval brengt Tiscali u meer dan 18 euro extra boven de abonnementskosten in rekening.
De datalimiet gaat begin 2004 in. Tiscali zal u tijdig informeren voordat de datalimiet ingaat. Bij het ingaan van de datalimiet kunt u uw dataverkeer inzien op het Service Centre.
Er is denk ik nog geen duidelijkheid over.

• DRAFTER86
  • Laatst online: 21:00
Ik denk dat het heel duidelijk is...
Ze meten de download, je hoeft nooit meer dan 18,- te betalen en het gaat begin 2004 in...

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 19:32
Wat ik me nu pas realiseer is dat je als oude basis-adsl(babyxl) gebruiker, nu 10 euro meer betaalt voor een 2 mbit abo :| Het enige voordeel dat je hebt is een FUP. 2mbit live is 39,- en mijn oude basic was 49,-. Dan heb ik liever 39,- in de maand en 20GB limiet.

iRacing Profiel

• PK
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:14

PK

Weet iemand wat ongeveer de levertijd is van dat family 2 mbit abonnement? Ik heb nu geen adsl. bvd

Verwijderd

geen idee maar mijn basis abbonement duurde ongeveer een maand (vanaf aanvraag tot dat ik kon internetten)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 13-10-2003 10:06 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op 13 October 2003 @ 10:06:
geen idee maar mijn basis abbonement duurde ongeveer een maand (vanaf aanvraag tot dat ik kon internetten)
Voor mensen die een abbon. willen afsluiten bij Tiscali zou ik daar toch nog maar even over nadenken voordat je dat doet

Tiscali is bijna klaar met hun eigen netwerk ( was BabyXL wordt nu, Tiscali Netwerk ) en ik kan je vertellen dat als je daar een abbo op afsluit je zelf dan op een gegeven moment goed in de handen snijdt, zeker als je toch veel gaat dl.

Een abbo afsluiten op het Tiscali netwerk staat op dit moment 4 tot 8 weken voor, i.v.m met achterstand. en op alle abbo van hun komt een Datalimiet. Tiscali schaft op zeer korte termijn de FUP af, omdat ze geen overbelasting willen hebben op hun Netwerk, dit geldt dus ook voor de bestaande abbo. die nu via het KPN netwerk zitten te dl, die komen in 2004 aan de beurt ( de voorwaarden worden dan aangepast ) Tiscali wil eigenlijk dat iedereen op hun eiegn netwerk gaat adsl-en. ze kunnen dan tegenover de klant een goedkoper abbo. aanbieden omdat KPN nogal prijzig is met zijn tarieven is ( dat moet ik ze wel toegeven ) maar opdat hun netwerk een stuk minder stabieler is dan het KPN netwerk, rammen er dus bij ieder een abbon, een datalimiet. in, ze willen liever geen mensen hebben die 24 uur per dag lopen te zuigen op hun netwerk. Daarom het advies kijk er mee uit, wil je toch geen limiet hebben dan raad ik je toch aan om eens te kijken naar Xs4all of Denon b.v.. Ik was zelf lid van Tiscali, maar ze hadden bij mij de boel goed lopen verzieken, dat ik contractverbreking kon doen, en nu heerlijk naar Xs4all ga ;) . Ik betaal liever dan wat meer, maar ik heb dan wel een FUP beleid, en geen verrassingen achteraf. Tiscali neemt de laatste tijd teveel hooi op zijn vork, kijk alleen maar naar de customerservice, zit je eerst een uur in de wacht, krijg je dan zo uitzendkracht, die niks weet en alles aan de teamleider moet vragen. met als gevolg dat je na twee uur nog niks wijzer bent, en je probleem nog niet opgelost is 8)7

Later

Straydog

• Webgnome
Tiscali is misschien wel de eerste met een datalimiet op alle abbo's maar mark my words.. binenkort volgen er meer providers.. geloof het of niet maar ook xs4all zal ooit op een limiet over moeten gaan omdat het gewoon niet meer te behappen is!

OVer de helpdeks ben ik het gedeeltelijk eens, toen ik belde kreeg ik iemand aan de lijn waarvan ik van dacht dat ie er wel wat van wist en dat ws dus gelukkig ook zo. MAar de mail functie werkt volgens mij NOG niet helemaal want als je 3 weken moet wachten op een antwoord op de vraag of je met linux ook adsl'en kunt (wilde vaders zeker weten ) en in die 3 weken het al gewoon hebt draaien dan noem ik dat aardig slecht.

Strava | AP | IP | AW

• TheFruitNerd
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:40

TheFruitNerd

iets met fruit

Ik volg dit draadje al een poosje en zit ook met de datalimiet van 20GB in me maag.
Nu ben ik even verder gaan kijken, bij Speedlinq (gaat ook via Tiscali) bieden ze vergelijkende pakketten aan, maar met een betere policy (vind ik persoonlijk).

Soorten abbo:
512/256/€25,-/FUP 5GB
1024/512/€32,50/FUP 15GB
2048/1024/€45,-/FUP 25GB
4096/1024/€65,-/FUP 50GB
8064/1024/€75,-/FUP 100GB

De abo's zijn wat duurder dan bij Tiscali, maar het voordeel zit m in de FUP.
Ten eerste zijn deze hoger en je kunt de overige GB's meenemen naar de volgende maand. Net zoals bij je mobiele telefoon. Als je dus een maand maar 10 GB van de 25 gebruikt, dan kun je de overige 15 onbeperkt meenemen naar de volgende maand.
Ik heb net als JvS, dat ik de ene maand 'normaal' download (minder dan 25GB) maar een andere keer (veel) meer.
Ik vind deze hantering een stuk beter dan die van Tiscali.

Trouwens, het is niet mijn bedoeling om Speedlinq te promoten, maar om een vergelijking te geven.
Ik zie dit namelijk als een erg nette oplossing voor het Tiscali probleem.

- de zon schijnt altijd wel ergens -

Verwijderd

Martinus schreef op 22 september 2003 @ 12:24:
[...]

ach op de nederlandse wegen mag je met een Ferrari ook maar 120 terwijl die veeeeel harder kan...
ik heb wel geld voor Adsl live van tiscali, maar niet voor een ferarri, maar je betaald 50 cent extra per 100 mb ofzo tot een maximum van 18 euro, dus dan is het nog goedkoper dan de concurrentie

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

En tiscali valt bij deze officieel af als kandidaat. Ik heb een antwoord op het mailtje gekregen:
Wij hebben een maxium bedrag van 18 euro voor meer dataverkeer dan de
afgesproken datalimiet. Dit is in verhouding volgens ons een heel
redelijke prijs. De meeste internetproviders vragen veel meer dataverkeer.
Twee punten:
• Welke providers vragen meer dan €5,= / Gbyte
• Welke providers doen dat bij niet-lite abonnementen

Dus... Dit is echt heel erg

[ Voor 20% gewijzigd door JvS op 17-10-2003 17:18 ]

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik wil julie mijn antwoord niet onthouden :). Ik ga geen tiscali live nemen, daar zorgen dit soort ontzettend stomme antwoorden wel voor, plus dat ik het niet trek dat mijn abo tussen de 50 en 70 euro gaat kosten :{. Dan neem ik voor die 70 euro wel een echt 8mbit abonnement.
Bedankt voor de reactie. Ik neem de vrijheid hierop te reageren. U ziet
namelijk twee punten over het hoofd (en ik dacht dat ik nog wel zo duidelijk was in mijn mail) en vertelt ook maar de halve waarheid.

1: Ik ken geen provider die uberhaupt kosten in rekening brengt bij een
niet-lite abonnementen.
2: Ik ken eigenlijk geen provider die zelfs met zulke abonnementen meer dan
€5 in rekening brengen.

Kunt u mij misschien verder op de hoogte brengen? Ik blij erbij dat de extra
kosten echt buiten proporties zijn. Ik download soms meer dan 20gbyte en
vaak eronder en ik vind het niet prettig om soms ineens 18 euro meer te
moeten betalen. Marketingtechnisch is dit ook totaal niet slim, mensen
willen adsl omdat je dan vaste kosten hebt, mensen die een 3mbit verbinding
nodig denken te hebben, downloaden meer en zullen zeker niet voor uw
abonnement kiezen.

Ik twijfel tussen adsl van tiscali wholesale en BBnet, jullie hebben een
snellere download, maar als er met geen mogelijkheid een "fair use" af te
spreken is, vallen jullie af. Nou is een klant die zo kritisch is maar één
klant en waarschijnlijk niet interessant, maar "variabele kosten" worden
over het algemeen niet echt heel erg gewaardeerd en zijn in de toekomst
waarschijnlijk een dankbaar onderwerp van reclame's ("wilt U adsl waarbij u
uzelf elke maand moet afvragen wat de rekening nu weer is, of kiest u
voor... ?").

Jammer dat ik alleen niemand kan overtuigen van dit punt. Ik hoop toch dat
het heroverwogen wordt, want U bent toch echt uniek met deze regeling, in
tegenstelling tot de concurrentie.

Met vriendelijke groet,

Joost
Wat mij betreft is tiscali live gewoon een afrader, ik trek het niet in elk geval :).

Verwijderd

Maar gaat bij de mensen die tiscali via ADSL van KPN de upload ook nog een keer omhoog (voor basis van 160 naar 320 kbit)?

Verwijderd

TheFruitNerd schreef op 13 October 2003 @ 19:07:
Ik volg dit draadje al een poosje en zit ook met de datalimiet van 20GB in me maag.
Nu ben ik even verder gaan kijken, bij Speedlinq (gaat ook via Tiscali) bieden ze vergelijkende pakketten aan, maar met een betere policy (vind ik persoonlijk).

Soorten abbo:
512/256/€25,-/FUP 5GB
1024/512/€32,50/FUP 15GB
2048/1024/€45,-/FUP 25GB
4096/1024/€65,-/FUP 50GB
8064/1024/€75,-/FUP 100GB

De abo's zijn wat duurder dan bij Tiscali, maar het voordeel zit m in de FUP.
Ten eerste zijn deze hoger en je kunt de overige GB's meenemen naar de volgende maand. Net zoals bij je mobiele telefoon. Als je dus een maand maar 10 GB van de 25 gebruikt, dan kun je de overige 15 onbeperkt meenemen naar de volgende maand.
Ik heb net als JvS, dat ik de ene maand 'normaal' download (minder dan 25GB) maar een andere keer (veel) meer.
Ik vind deze hantering een stuk beter dan die van Tiscali.

Trouwens, het is niet mijn bedoeling om Speedlinq te promoten, maar om een vergelijking te geven.
Ik zie dit namelijk als een erg nette oplossing voor het Tiscali probleem.
Heej thanks! Dat wist ik dus niet! Blijkbaar is het dus nog niet End Of Story voor mijn search! 45 euro.. is ongeveer net zo duur als chello, en veel sneller! Dus ik denk dat ik nu wel een keuze heb gemaakt! En die data limiet is veel beter te doen!

• Webgnome
Verwijderd schreef op 24 October 2003 @ 10:52:
Maar gaat bij de mensen die tiscali via ADSL van KPN de upload ook nog een keer omhoog (voor basis van 160 naar 320 kbit)?
ik heb laatst gebeld en ik kreeg te horen dat de verhoging in november wordt gerealiseerd.

Strava | AP | IP | AW

• X-Rey
  • Laatst online: 08-05 15:57
wie heeft er ondertussen al z'n brief gekregen waarin staat dat de voorwaarden van je huidige abbo worden veranderd? moest toch 60 dagen vóór de wijziging :?, dan zijn ze wel een beetje laat...

Verwijderd

Ja idd ik heb er ook nog steeds geen gehad en ook geen snelheidsverhoging, dus mischien houden we gewoon de oude voorwaarden. >:) En dan rond eind november krijgen de KPN gebruikers wel de sneheidsverhoging . Als het zo gaat ben ik meer dan tevreden

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Ik heb ook al antwoord van tiscali, ze vinden hun aanbieding toch wel aantrekkelijk enzo en gaan niet echt in op mijn punten en vinden dat ik dan maar voor een ander moet kiezen (dat klopt :P). Helaas dus.

• torp
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11-05 15:25
Zo, het is nu begin december en ik ben benieuwd of er al mensen ervaring hebben met deze snelle abonnementen? Ik download niet zo veel dus over die 20GB limiet maak ik mij niet zo'n zorgen.

• torp
Dus niemand heeft zo'n abbo genomen?

• torp
Tjonge, het lijkt er inderdaad op dat er echt niemand bij Tiscali zit. 8)7

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 23:14

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Whahaha, dan gaat hun stelling, heel Nederland gaat over op ADSL door naar BBned die weldegelijk ontzettend veel klanten aan het werven zijn :) Ik stap over 10 dagen ook over op SpeedXS >:)

Tesla Model Y RWD (2024)

Pagina: 1 2 Laatste