ingen vill veta var du köpt din tröja
Net zoals de 5gig iPod duurder is dan de 10gig.
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
Hm, je zou dan toch verwachten dat ze de rest van de voorraad van die oude Zen's op z'n minst zouden verkopen tegen een lagere prijs dan die van de Zen NX, toch?Mooooody schreef op 22 September 2003 @ 08:01:
Oude Zen wordt niet meer gemaakt, dat zijn oude prijzen.
Net zoals de 5gig iPod duurder is dan de 10gig.
ik verkoop denk mijn "oude" Zen aan mijn broertje voor 200€ .. dan koop ik lekker een nieuwe zen nx
www.google.nl
Heh, nou... op de Zen NX kun je ook geen wired remote aansluiten, zag ik... en dat is wel jammer, want met die remote luister ik vaak naar radio 1 ofzo..CRaZy_MaRK schreef op 24 september 2003 @ 13:58:
idd Gday, hoe is het BTW
ik verkoop denk mijn "oude" Zen aan mijn broertje voor 200€ .. dan koop ik lekker een nieuwe zen nxmet 30 gb
wat me wel opvalt is dat de NX maar 8mb ram heeft, de "oude" zen 16mb ....
Maar die 8mb ipv 16mb.. daar zul je denk ik vrij weinig tot niets van merken.
de leverancier zal wel door zijn voorraad Zen's heen zijn (hij blij), dus zal er een hogere prijs moeten worden betaald om aan een product te komen die niet op voorraad is bij de leverancier (maar wel bij Zen).gday schreef op 22 September 2003 @ 21:29:
[...]
Hm, je zou dan toch verwachten dat ze de rest van de voorraad van die oude Zen's op z'n minst zouden verkopen tegen een lagere prijs dan die van de Zen NX, toch?
clear?
hoe dan ook....ik heb liever een 10gig iPod dan een 30gig Zen...
Zen's werken gewoon niet zo "lekker" als een iPod vind ik (en ja, ik heb ze allebei veelvuldig gebruikt)
Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.
edit: waar heb jij die remote vandaan
[ Voor 32% gewijzigd door MisteRMeesteR op 25-09-2003 13:43 ]
www.google.nl
Verwijderd
Het is verder een goede speler maar er zijn betere op de markt op dit moment
Lees goed: ik luister voornamelijk naar Radio 1. Oftewel nieuws en actualiteiten. Ik kan je garanderen dat ik dat niet zal vinden in die 20gb aan mp3 op m'n Zen.CRaZy_MaRK schreef op 25 September 2003 @ 13:42:
tssssk GDay20 gig mp3's en toch nog naar radio willen luisteren
anyway... ik bestel eerdaags een Zen nx, 30 gb
... "oude" koopt mijn broertje
edit: waar heb jij die remote vandaankan ik mijn broertje geven op zijn verjaardag...
(ook al is hij 100€)
Ik heb de remote gekregen van een studiegenoot van me. Hij had een nieuwe gekregen van Creative, omdat z'n oude niet geweldig meer werkte.
Goed, het LCD scherm is misschien minder mooi dan zo'n blauw schermpje van iRiver, maar is dat echt belangrijk? Persoonlijk vind ik het belangrijkste dat de geluidskwaliteit goed is, en die van de Zen NX schijnt _minstens_ even goed te zijn als een iRiver en dat zegt wel wat, toch? Of ik dan naar een blauw of groen schermpje moet kijken maakt mij niet uit, als ik m'n nummers er maar op kan kiezen...Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 16:32:
Ik vind de Zen ook niks , ik heb de oude Zen gehad en doorverkocht , ook de nieuwe NX heeft weer die omslachtige software en geen FM tuner . En ook belangrijk voor mij is het LCD display want leg dat maar eens naast een Xclef HD500 , H&B JK20 of iRiver iHP100 dan koop je de Zen NX echt niet meer
Het is verder een goede speler maar er zijn betere op de markt op dit moment
Maar wat ik wilde vragen: ik zit er over te denken m'n eerste MP3 speler/jukebox te kopen. En dan wil ik um voornamelijk gebruiken op de fiets, als ik ga mountainbiken... is deze daar wel geschikt voor? Ik vind het best een mooi dingetje, er gaat superveel muziek op en hij lijkt me ook best klein (aan formaten vermeld op sites kan ik het nooit echt inbeelden). Hij heeft een nette prijs dus leek ie me wel wat
leoaq.fm // Jeune Loop
heb nog wel ff twee (misschien hele domme
hoe is het mogelijk om gewoon alle nummers achter elkaar te spelen zonder een playlist te moeten maken waar alle nummers instaan ?
is het ook mogelijk om naar een nummer te springen (via de zoek functie ofzo) en dat ie na het afspelen weer verder gaat met de playlist ?
btw de optie "play any track" laat de speler crashen... meer mensen hier last van ?
[ Voor 10% gewijzigd door psilo op 30-09-2003 16:37 ]
Life's a Game, and I like to play...
Al in de Pricewatch gekeken?DerManiak schreef op 07 november 2003 @ 22:16:
Misschien dat dit hier niet zoveel mee te maken heeft, of dat dit nog helemaal niet bekend is, maar weet iemand misschien wanneer de Creative Zen NX in de winkels ligt? Op internet is ie al (volop) verkrijgbaar, maar ik koop liever gewoon in een winkel (zoals Dixons ofzo) ?
http://partshop.nl/produc...8a4b4658d817c1fe884d74f08
it's as simple as something the nobody knows....
De nieuwe Creative Zen Xtra 30 GB is uit. Dit is de opvolger van de hierboven genoemde NX.
Kan hem nu thuis laten bezorgen voor € 319 incl. BTW dus dat is zeker te doen voor een nieuwe 30GB!
Iemand al ervaringen met deze nieuwe versie??
Tnx!
Staat notabene op de eerste pagina van gadget talk!
Dus... iemand die al in zijn binnenzak?
[ Voor 3% gewijzigd door Coreantes op 05-03-2004 16:00 ]
Ik heb hem ja, en velen met mij in bovengenoemde topic.Coreantes schreef op 05 maart 2004 @ 16:00:
Ik praat dus wel over de Creative Zen Xtra, niet over de NX versie!
Dus... iemand die al in zijn binnenzak?
Of onderstuent deze gewoon geen nieuw type batterij
Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro
Het Algemene Screen-Protector Topic