Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• gday
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-11 16:50

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Topicstarter
Voor 290 euro kun je hier de nieuwe Creative Jukebox Zen NX kopen, met 30 GB opslag, terwijl overal de "oude" Creative Jukebox Zen nog te koop is voor pakweg 100 euro meer, terwijl die maar 20 GB opslagruimte heeft.

Ik zie niet echt waarom die nieuwe Zen goedkoper is, met betere specificaties? Of zie ik iets over het hoofd?

ingen vill veta var du köpt din tröja

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

Oude Zen wordt niet meer gemaakt, dat zijn oude prijzen.
Net zoals de 5gig iPod duurder is dan de 10gig.

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Verwijderd

De muvo nx is daar ook te koop voor 129 euri :)

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Topicstarter
Mooooody schreef op 22 September 2003 @ 08:01:
Oude Zen wordt niet meer gemaakt, dat zijn oude prijzen.
Net zoals de 5gig iPod duurder is dan de 10gig.
Hm, je zou dan toch verwachten dat ze de rest van de voorraad van die oude Zen's op z'n minst zouden verkopen tegen een lagere prijs dan die van de Zen NX, toch? :)

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:51

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

idd Gday, hoe is het BTW :)

ik verkoop denk mijn "oude" Zen aan mijn broertje voor 200€ .. dan koop ik lekker een nieuwe zen nx :) met 30 gb :) wat me wel opvalt is dat de NX maar 8mb ram heeft, de "oude" zen 16mb ....

www.google.nl

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Topicstarter
CRaZy_MaRK schreef op 24 september 2003 @ 13:58:
idd Gday, hoe is het BTW :)

ik verkoop denk mijn "oude" Zen aan mijn broertje voor 200€ .. dan koop ik lekker een nieuwe zen nx :) met 30 gb :) wat me wel opvalt is dat de NX maar 8mb ram heeft, de "oude" zen 16mb ....
Heh, nou... op de Zen NX kun je ook geen wired remote aansluiten, zag ik... en dat is wel jammer, want met die remote luister ik vaak naar radio 1 ofzo.. :)

Maar die 8mb ipv 16mb.. daar zul je denk ik vrij weinig tot niets van merken.

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-11 22:26

Mooody

elmoody

gday schreef op 22 September 2003 @ 21:29:
[...]

Hm, je zou dan toch verwachten dat ze de rest van de voorraad van die oude Zen's op z'n minst zouden verkopen tegen een lagere prijs dan die van de Zen NX, toch? :)
de leverancier zal wel door zijn voorraad Zen's heen zijn (hij blij), dus zal er een hogere prijs moeten worden betaald om aan een product te komen die niet op voorraad is bij de leverancier (maar wel bij Zen).
clear? :)

hoe dan ook....ik heb liever een 10gig iPod dan een 30gig Zen...
Zen's werken gewoon niet zo "lekker" als een iPod vind ik (en ja, ik heb ze allebei veelvuldig gebruikt)

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:51

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

tssssk GDay :) 20 gig mp3's en toch nog naar radio willen luisteren :D anyway... ik bestel eerdaags een Zen nx, 30 gb :O ... "oude" koopt mijn broertje :)

edit: waar heb jij die remote vandaan :7 kan ik mijn broertje geven op zijn verjaardag... :) (ook al is hij 100€)

[ Voor 32% gewijzigd door MisteRMeesteR op 25-09-2003 13:43 ]

www.google.nl

Verwijderd

Ik vind de Zen ook niks , ik heb de oude Zen gehad en doorverkocht , ook de nieuwe NX heeft weer die omslachtige software en geen FM tuner . En ook belangrijk voor mij is het LCD display want leg dat maar eens naast een Xclef HD500 , H&B JK20 of iRiver iHP100 dan koop je de Zen NX echt niet meer :(
Het is verder een goede speler maar er zijn betere op de markt op dit moment :)

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Topicstarter
CRaZy_MaRK schreef op 25 September 2003 @ 13:42:
tssssk GDay :) 20 gig mp3's en toch nog naar radio willen luisteren :D anyway... ik bestel eerdaags een Zen nx, 30 gb :O ... "oude" koopt mijn broertje :)

edit: waar heb jij die remote vandaan :7 kan ik mijn broertje geven op zijn verjaardag... :) (ook al is hij 100€)
Lees goed: ik luister voornamelijk naar Radio 1. Oftewel nieuws en actualiteiten. Ik kan je garanderen dat ik dat niet zal vinden in die 20gb aan mp3 op m'n Zen. :)

Ik heb de remote gekregen van een studiegenoot van me. Hij had een nieuwe gekregen van Creative, omdat z'n oude niet geweldig meer werkte. :) De radio werkt nog wel redelijk ok, dus daar gebruik ik die remote ook voornamelijk voor. :)

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:55
Niet echt een nieuw topic maar goed... ik wilde toch ff reageren/wat vragen.
Verwijderd schreef op 25 September 2003 @ 16:32:
Ik vind de Zen ook niks , ik heb de oude Zen gehad en doorverkocht , ook de nieuwe NX heeft weer die omslachtige software en geen FM tuner . En ook belangrijk voor mij is het LCD display want leg dat maar eens naast een Xclef HD500 , H&B JK20 of iRiver iHP100 dan koop je de Zen NX echt niet meer :(
Het is verder een goede speler maar er zijn betere op de markt op dit moment :)
Goed, het LCD scherm is misschien minder mooi dan zo'n blauw schermpje van iRiver, maar is dat echt belangrijk? Persoonlijk vind ik het belangrijkste dat de geluidskwaliteit goed is, en die van de Zen NX schijnt _minstens_ even goed te zijn als een iRiver en dat zegt wel wat, toch? Of ik dan naar een blauw of groen schermpje moet kijken maakt mij niet uit, als ik m'n nummers er maar op kan kiezen...

Maar wat ik wilde vragen: ik zit er over te denken m'n eerste MP3 speler/jukebox te kopen. En dan wil ik um voornamelijk gebruiken op de fiets, als ik ga mountainbiken... is deze daar wel geschikt voor? Ik vind het best een mooi dingetje, er gaat superveel muziek op en hij lijkt me ook best klein (aan formaten vermeld op sites kan ik het nooit echt inbeelden). Hij heeft een nette prijs dus leek ie me wel wat :)

Join het GoT Pulse-Team!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-09 07:31

sjaakaq

It might get loud

Ik weet niet hoe groot hij mag zijn, maar als grootte niet superbelangrijk is, zou ik voor de XClef gaan; daar heb ik al een paar keer mee gemountainbiked op vakantie. Hij zat toen achter in m'n rugtas, en hij is geen enkele keer overgeslagen. Verder kun je met de aankomende afstandsbediening natuurlijk lekker zappen op de fiets;)

leoaq.fm // Jeune Loop

• psilo
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 06-02 23:36
ik heb hem nog maar net eigenlijk maar ik heb er nog geen problemen mee gehad op de fiets.
heb nog wel ff twee (misschien hele domme :P ) vraagjes:
hoe is het mogelijk om gewoon alle nummers achter elkaar te spelen zonder een playlist te moeten maken waar alle nummers instaan ?
is het ook mogelijk om naar een nummer te springen (via de zoek functie ofzo) en dat ie na het afspelen weer verder gaat met de playlist ?
btw de optie "play any track" laat de speler crashen... meer mensen hier last van ?

[ Voor 10% gewijzigd door psilo op 30-09-2003 16:37 ]

• DerManiak
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 25-11 12:24
Misschien dat dit hier niet zoveel mee te maken heeft, of dat dit nog helemaal niet bekend is, maar weet iemand misschien wanneer de Creative Zen NX in de winkels ligt? Op internet is ie al (volop) verkrijgbaar, maar ik koop liever gewoon in een winkel (zoals Dixons ofzo) ?

Life's a Game, and I like to play...

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Topicstarter
DerManiak schreef op 07 november 2003 @ 22:16:
Misschien dat dit hier niet zoveel mee te maken heeft, of dat dit nog helemaal niet bekend is, maar weet iemand misschien wanneer de Creative Zen NX in de winkels ligt? Op internet is ie al (volop) verkrijgbaar, maar ik koop liever gewoon in een winkel (zoals Dixons ofzo) ?
Al in de Pricewatch gekeken?

• boogywoogy
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-11-2020
op partshop.nl kun je hem voor 277 euro krijgen+ 6.50 verzend kpsten dus 283.50
http://partshop.nl/produc...8a4b4658d817c1fe884d74f08

it's as simple as something the nobody knows....

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 11:31

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Beste Mensen,

De nieuwe Creative Zen Xtra 30 GB is uit. Dit is de opvolger van de hierboven genoemde NX.

Kan hem nu thuis laten bezorgen voor € 319 incl. BTW dus dat is zeker te doen voor een nieuwe 30GB!

Iemand al ervaringen met deze nieuwe versie??

Tnx!

• Ceejay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-02-2023
Kijk even hier [rml][ MP3] Creative Nomad Jukebox Zen NX Mini Review[/rml]

Staat notabene op de eerste pagina van gadget talk!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 03-11 11:31

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Ik praat dus wel over de Creative Zen Xtra, niet over de NX versie!

Dus... iemand die al in zijn binnenzak?

[ Voor 3% gewijzigd door Coreantes op 05-03-2004 16:00 ]

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:15

SD5k

>4&X

Coreantes schreef op 05 maart 2004 @ 16:00:
Ik praat dus wel over de Creative Zen Xtra, niet over de NX versie!

Dus... iemand die al in zijn binnenzak?
Ik heb hem ja, en velen met mij in bovengenoemde topic.

• JunkieXP
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 29-11 07:35

JunkieXP

Missing the BB10 Flow =)!

Weet iemand of er voor de Zen Xtra 30 GB ook een nieuwe accu verkrijgbaar is met meer als 6uur batterijduur aangezien nieuwe types ook langer meee kunnen.

Of onderstuent deze gewoon geen nieuw type batterij

Desktop: Wacom Intuos Pro | Logitech Z2300
Gadgets: iPhone 13 Mini
Earcandy: Sony WH1000XM3 & Beats Pro

Het Algemene Screen-Protector Topic

Pagina: 1