[XBOX] Top Spin

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 1.199 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Rudios schreef op 18 december 2003 @ 13:43:
Oke thx. Maar ik merk gewoon dat mijn speler ook gewoon minder snel is en minder snel reageerd als in mijn career mode. Ik heb 1 op de 4 online games last van lag, dus het valt mee. Dus ook in games waar ik geen last heb van lag is hij gewoon niet zo snel en lijkt ie veel minder goed als in career mode. Als dat zo blijft zou ik dat wel erg jammer/raar vinden.
Ik erger me helemaal kapot aan die lag tijdens live. })
Jezus wat speelt dat kut zeg.
Single Player is wel leuk enzo, maar die online functie valt toch wel ff tegen zeg.
Je kan niet eens fatsoenlijk serveren enzo. Kutspel :p

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22-09 13:42

-SaveMe-

-klik-

Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 16:19:
[...]
Ik erger me helemaal kapot aan die lag tijdens live. })
Jezus wat speelt dat kut zeg.
Heb ik ook hoor. Heb perioden dat ik om die rden het spel wel uit het raam zal willen knallen. Ook vanwege wat andere foutjes.

Maar ergens is het toch ook wle weer een erg verslavend tennisspelletje ... :P

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-09 13:03

Rudios

Lost in space?

Los van die lag (kep er niet heel vaak last van). Mijn speler die speelt gewoon niet zoals ie speelt in single player mode. Lijkt wel of ie andere character eigenschappen heeft online . :?

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

wat ik me afvraag is dat ik bij het maken van poppetje nooit uit slice en top spin kan kiezen ?
hoe kan dat; de keuze is altijd uit 4 eigenschappen elke keer nadat je 4 sterren hebt gescoord, maar top spin en slice zit er nooit bij ?

tevens kan je max, maar 3 masteries hebben, terwijl er standaard spelers bijzitten met 4.

maar hoe kom ik aan top spin en slice.

alvast bedankt

ps: tevens nog mensen gezocht voor uitwisselen van echte spelers profiles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-09 16:47
ratsja schreef op 16 maart 2004 @ 16:35:
wat ik me afvraag is dat ik bij het maken van poppetje nooit uit slice en top spin kan kiezen ?
hoe kan dat; de keuze is altijd uit 4 eigenschappen elke keer nadat je 4 sterren hebt gescoord, maar top spin en slice zit er nooit bij ?

tevens kan je max, maar 3 masteries hebben, terwijl er standaard spelers bijzitten met 4.

maar hoe kom ik aan top spin en slice.
De Top Spin en Slice masteries kun je kiezen als vierde mastery. Om je 4e mastery te krijgen moet je de Legend status krijgen, dwz nummer 1 van de wereld worden, minstens 1 Grand Slam tournooi winnen, en alle 14 je trainingspunten opmaken.

The sentence below is true.
The sentence above is false.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ratsja
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09-2023

ratsja

bi polair

Maniakje schreef op 16 maart 2004 @ 19:53:
[...]
De Top Spin en Slice masteries kun je kiezen als vierde mastery. Om je 4e mastery te krijgen moet je de Legend status krijgen, dwz nummer 1 van de wereld worden, minstens 1 Grand Slam tournooi winnen, en alle 14 je trainingspunten opmaken.
aaaaaaaaaaah

dat wist ik niet, ghehe, nu word het spel nog mooier
Pagina: 1 2 3 Laatste