het is zo te spelen zonder boekje. ik heb hem iig niet gelezen. en ik kan toch redelijk meppen. het spreekt voorzich
Ik heb wel even moeten spieken hoor voor de button-layout, en ook wat dat ITZ nou betekende-ET- schreef op 12 november 2003 @ 17:05:
het is zo te spelen zonder boekje. ik heb hem iig niet gelezen. en ik kan toch redelijk meppen. het spreekt voorzich
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
maar dat geeft hij bij de trainingen ook aan. Dat A normal is B Topspin X slice en Y lob.
En ITZ is een meter voor je risk shot. Althans volgens die trainers tussen door.
Maar heeft iemand nog een tip hoe ik die smash training doorkom?
En ITZ is een meter voor je risk shot. Althans volgens die trainers tussen door.
Zo dicht mogelijk bij het net gaan staan en op het moment dat de bal afgeschoten worden gelijk terugslaan. Werkt niet altijd, maar kreeg het anders zelf ook niet voor elkaar.-ET- schreef op 12 november 2003 @ 20:31:
maar dat geeft hij bij de trainingen ook aan. Dat A normal is B Topspin X slice en Y lob.
En ik was niet gelijk met die trainingen begonnen, vandaar.
Ik sta nu zesde en heb al redelijk wat toernooien gewonnen. 
Ben ook al volledig uitgetraind, ik heb:
Serve **
Forehand ****
Backhand ****
Volley ****
Ik speel dan ook voornamelijk serve-volley.
Het enige dat me nog niet gelukt is om een Grand Slam te winnen.
Zodra dit wel lukt sta ik waarschijnlijk nummer 1.
Ben ook al volledig uitgetraind, ik heb:
Serve **
Forehand ****
Backhand ****
Volley ****
Ik speel dan ook voornamelijk serve-volley.
Het enige dat me nog niet gelukt is om een Grand Slam te winnen.
Zodra dit wel lukt sta ik waarschijnlijk nummer 1.
[ Voor 10% gewijzigd door GaMbiNo op 12-11-2003 20:41 ]
Ik heb:
Serve *
Forehand *****
Backhand *****
Volley **
Tot nu toe elk gespeelde toernooi op mijn naam geschreven
Is de grandslam een compleet toernooi of begin je meteen in de kwart finales?
Dat vind ik wel onhandig trouwens dat je niet in een toernooi kan opslaan.
Serve *
Forehand *****
Backhand *****
Volley **
Tot nu toe elk gespeelde toernooi op mijn naam geschreven
power serve is makkelijk hoor, alleen de buitenste stip is ietwat moeilijker, maar dan moet je de richting ietsje naar je toe halen, succes-ET- schreef op 11 november 2003 @ 21:54:
Ik sta nu 11de op de ranglijst.
Ik moet nog 1 punt verdelen. Dat wordt of smashes of power serve. Maar power serve vond ik moeilijk te halen. Tips?
wat ik niet vind kloppen, serveer maar eens een service game langzaam, die game win je dan nog gemakkelijk.
punt 2 je kan alles makkelijk af volleren, zelfs harde ballen.
ik zelf heb maar een * op volleyen, maar kan met gemak service volley gaan spelen, beetje raar.
ik zelf heb maar een * op volleyen, maar kan met gemak service volley gaan spelen, beetje raar.
Idd, als je een redelijke serve naar de buitenkant vak geeft kan je de return vrijwel altijd afvoleren.ratsja schreef op 13 november 2003 @ 08:44:
wat ik niet vind kloppen, serveer maar eens een service game langzaam, die game win je dan nog gemakkelijk.
Als je hem daarentegen keihard naar die buitenkant vak geeft krijg je hem net zo hard terug zodat het volleren iets lastiger wordt.
Je kan dus beter zachter serveren.
Bij de Grandslam begin je ook in de kwartfinale...heel apart eik...-ET- schreef op 13 november 2003 @ 07:28:
Ik heb:
Serve *
Forehand *****
Backhand *****
Volley **
Tot nu toe elk gespeelde toernooi op mijn naam geschrevenIs de grandslam een compleet toernooi of begin je meteen in de kwart finales?

En dat opslaan vind ik ook best jammer...je moet meteen het hele toernooi uitspelen.
verder vind ik het severen van de tegenstander heel voorspelbaar, hij gaat naar de buitenkant, serveert altijd naar jou buitenkant en jij ramt het vol in de andere hoek, jammer.
en wat me ook opviel, is dat jouw returns vaak op dezelfde plek komen.
je slaat ook weinig uit, maar ik denk dat je tegen een mens speelt het spel beter tot zijn recht komt, het is zeker geen slecht spel, maar bepaalde dingen had ik wat anders gezien, misschien iets voor deel 2 :d
je slaat ook weinig uit, maar ik denk dat je tegen een mens speelt het spel beter tot zijn recht komt, het is zeker geen slecht spel, maar bepaalde dingen had ik wat anders gezien, misschien iets voor deel 2 :d
als je met A mept (safe shot) dan sla je altijd alles in. Pas als je met topspin of slice gaat slaan dan mep je best wel vaak uit. Ook als je risico slagen met de triggers doet dan gaat dat best vaak in het net of uit.
Idd, dat die opslagen zo goed voorspelbaar zijn was me ook al opgevallen.ratsja schreef op 13 november 2003 @ 11:03:
verder vind ik het severen van de tegenstander heel voorspelbaar, hij gaat naar de buitenkant, serveert altijd naar jou buitenkant en jij ramt het vol in de andere hoek, jammer.
Tegen een mens spelen is idd lastiger, ik win met gemak van Pete Sampras maar tegen mij eigen vriendin heb ik het een stuk lastiger.

De computer is gewoon veel voorspelbaarder.
ja maar dat is het ook, met A kan je al zoveel doen, dat je de rest niet eens nodig hebt.-ET- schreef op 13 november 2003 @ 11:18:
als je met A mept (safe shot) dan sla je altijd alles in. Pas als je met topspin of slice gaat slaan dan mep je best wel vaak uit. Ook als je risico slagen met de triggers doet dan gaat dat best vaak in het net of uit.
ik heb maar 1 * voor volleren, maar ik volleer iedereen van de baan als het nodig is.
ik moet maar eens tegen mensjes spelen.
gisteren gespeelt tegen de nummer 1 maar dat was toch best wel pittig.
woei, ik heb m nu binnen, ik haal t plastic er af, doe t doosje open (ruik de geur
), maar, GEEN live proefabo
er hoort toch zo'n kaart bij te zitten ofzo?
Hier zat ie er nog wel bij.Bizzarro schreef op 14 november 2003 @ 17:00:
woei, ik heb m nu binnen, ik haal t plastic er af, doe t doosje open (ruik de geur), maar, GEEN live proefabo
![]()
Overigens moet je om er gebruik van te maken nog steeds een creditcardnummer invoeren.
Ik sta nu 6e op de ranglijst. 
Eindelijk heb ik een Major Pro tournooi kunnen winnen. (Op 't nippertje, met een tie-break in de laatste game van de 3e set.
) Maar bij de Grand Slams word ik gewoon keihard weggemept. Ik ben één keer in de finale gekomen maar daar heb ik geloof ik niet één punt gehaald. 
Mijn masteries:
Service:
Forehand: *****
Backhand: ****
Volley: *****
Skills:
Precision
Speed
Risk Shot
En de laatste skill wordt hoogstwaarschijnlijk 'Top Spin'.
Eindelijk heb ik een Major Pro tournooi kunnen winnen. (Op 't nippertje, met een tie-break in de laatste game van de 3e set.
Mijn masteries:
Service:
Forehand: *****
Backhand: ****
Volley: *****
Skills:
Precision
Speed
Risk Shot
En de laatste skill wordt hoogstwaarschijnlijk 'Top Spin'.
The sentence below is true.
The sentence above is false.
Verwijderd
die grand slams zijn pittig niet normaal
major pro win ik niet eens altijd laat staan een grand slam (-:
binnenkort maar es live spelen (-:
major pro win ik niet eens altijd laat staan een grand slam (-:
binnenkort maar es live spelen (-:
Verwijderd
LOL gister de Us open gewonnen
en sta nu 5de, moet nu echt datr spel effe niet doen, heb een dikke blauwe vinger!!
AUW!!!!
Verwijderd
Wow,
Vanavond dit spel ook aangeschaft ... was altijd een grote Virtua Tennis fan en deze game stelt niet teleur!
Helaas heb ik vanaf morgen m'n xbox voor een week uitgeleend, moet ik een week wachten voordat ik weer kan spelen ... grrr ...
Vanavond dit spel ook aangeschaft ... was altijd een grote Virtua Tennis fan en deze game stelt niet teleur!
Helaas heb ik vanaf morgen m'n xbox voor een week uitgeleend, moet ik een week wachten voordat ik weer kan spelen ... grrr ...
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2003 23:45 ]
Ik ben na +/- 30 games op live twee bugs tegenkomen. Ik weet niet hoe ze veroorzaakt worden, ik heb ze niet meer kunnen reproduceren maar...
Bug een: Bal blijft half in het net en half in de grond "kleven". Geen van beide partijen kan nog een slagbeweging maken met geen van alle buttons. Je kunt nog wel rondrennen over het veld. De bal is niet te bewegen. Het is een loop, de bal wordt niet ineens vrijgegeven of iets dergelijks. Menu's en dergelijke waren nog wel te bereiken mara het spel lag gewoon stil. Het enige wat je nog kon doen is disconnecten.
Bug twee: Bij een top spin over het net stuiterde de bal ineens tegen een soort van onzichtbare glasplaat aan 2 meter boven het net. Er was geen tegenstander in de buurt. De tegenstanders gaven zelf aan dat ze zelf ook met de oren stonden te flapperen. De bal stuiterde vervolgens weer terug over het net naar mijn helft.
Ach ja..
We zullen wel zien wat er allemaal nog meer is/gaat komen/
Echter ik heb nog nooit zoveel plezier gehad met een live spel als deze.
Vooral dubbelen met een goede vriend is echt te gaaf voor woorden!
een 9,5/10
Bug een: Bal blijft half in het net en half in de grond "kleven". Geen van beide partijen kan nog een slagbeweging maken met geen van alle buttons. Je kunt nog wel rondrennen over het veld. De bal is niet te bewegen. Het is een loop, de bal wordt niet ineens vrijgegeven of iets dergelijks. Menu's en dergelijke waren nog wel te bereiken mara het spel lag gewoon stil. Het enige wat je nog kon doen is disconnecten.
Bug twee: Bij een top spin over het net stuiterde de bal ineens tegen een soort van onzichtbare glasplaat aan 2 meter boven het net. Er was geen tegenstander in de buurt. De tegenstanders gaven zelf aan dat ze zelf ook met de oren stonden te flapperen. De bal stuiterde vervolgens weer terug over het net naar mijn helft.
Ach ja..
We zullen wel zien wat er allemaal nog meer is/gaat komen/
Echter ik heb nog nooit zoveel plezier gehad met een live spel als deze.
Vooral dubbelen met een goede vriend is echt te gaaf voor woorden!
een 9,5/10
Hmmm ik was echt superverslaafd aan Virtua Tennis op de DC. Die heb ik overigens nog steeds liggen. Maar nu ik al die verhalen hier lees en de reviews op internet begin ik toch wel te twijfelen. Waarom twijfelen? Omdat ik al een PS2, DC en GC heb, en om nu een XBOX te kopen alleen voor dit spel...
Sommigen zeggen dat het het waard is, maar goed, het is wel weer 250 Euro ofzo
En hoe zit het met dat Live? Krijg ik er nu een maand proef bij als ik een XBOX + dat spel koop? En is het mogelijk de XBOX aan te sluiten op een router?
En hoe zit het met dat Live? Krijg ik er nu een maand proef bij als ik een XBOX + dat spel koop? En is het mogelijk de XBOX aan te sluiten op een router?
[ Voor 19% gewijzigd door Denman op 16-11-2003 12:38 ]
Je krijgt er 2 maanden live bij, en ja je sluit hem zo aan op je router. Gene probleem!DenMan schreef op 16 november 2003 @ 12:21:
Hmmm ik was echt superverslaafd aan Virtua Tennis op de DC. Die heb ik overigens nog steeds liggen. Maar nu ik al die verhalen hier lees en de reviews op internet begin ik toch wel te twijfelen. Waarom twijfelen? Omdat ik al een PS2, DC en GC heb, en om nu een XBOX te kopen alleen voor dit spel...
Maare, om nou idd een console te kopen voor een game...
Alhoewel, ik kocht ook een xbox voor doa3 en halo. En ik heb er nog STEEDS geen spijt van!
Als je eenmaal een Xbox hebt zul je meer geinsteresseerd kijken naar de andere verkrijgbare games, dus uiteindelijk zul je er wel meer als 1 game voor kopenDenMan schreef op 16 november 2003 @ 12:21:
Daarbij is Top Spin wat Sega eigenlijk hadden moeten doen; Virtua Tennis 3
Je krijgt er 2 maanden gratis live bij en je kunt inderdaad je Xbox via een Router aansluiten. Tegenwoordig kun je zelfs al een draadloze verbinding naar je Xbox leggen als je dat zou willen.
Ik sta trouwens op het punt om de eerste van de wereld te worden, mag ook wel want mijn duimen zitten flink onder de eelt nu
Nou als ik nou alleen die console kon kopen voor 149 Euro vind ik het prima. Maar je krijgt altijd Halo en Midtown Madness erbij volgens mij? En dan issie meteen 199 Euro. Ik hoef die 2 spellen eigenlijk helemaal niet. Ok Halo is wel tof, maar ik wil gewoon een kale XBOX kopen!
dan verkoop je mm en halo toch meteen weer?DenMan schreef op 16 november 2003 @ 13:00:
Nou als ik nou alleen die console kon kopen voor 149 Euro vind ik het prima. Maar je krijgt altijd Halo en Midtown Madness erbij volgens mij? En dan issie meteen 199 Euro. Ik hoef die 2 spellen eigenlijk helemaal niet. Ok Halo is wel tof, maar ik wil gewoon een kale XBOX kopen!
Kun je zo wel 50 euro voor rkijgen en dan zit je toch weer aan 149 euro.
Maja ut zal wel aan mij liggen..
Verwijderd
online of offline 1steAudiRS4 schreef op 16 november 2003 @ 12:58:
[...]
Als je eenmaal een Xbox hebt zul je meer geinsteresseerd kijken naar de andere verkrijgbare games, dus uiteindelijk zul je er wel meer als 1 game voor kopen
Daarbij is Top Spin wat Sega eigenlijk hadden moeten doen; Virtua Tennis 3
Je krijgt er 2 maanden gratis live bij en je kunt inderdaad je Xbox via een Router aansluiten. Tegenwoordig kun je zelfs al een draadloze verbinding naar je Xbox leggen als je dat zou willen.
Ik sta trouwens op het punt om de eerste van de wereld te worden, mag ook wel want mijn duimen zitten flink onder de eelt nu
Een losse Xbox met controller is voor 150 euro te krijgen, alleen vind je de niet veel want de paketten zijn veel interessanter voor de winkeliers. Ze zijn er dus wel, maar veel slechter verkrijgbaar als die packs.DenMan schreef op 16 november 2003 @ 13:00:
Ik was vanmiddag bij de Intertoys (ja het was koopzondag hier in Amersfoort in een bepaald winkelcentrum). En toen ik het Massive pakket zag liggen (3 games + 2 controllers) en Top Spin... toen had ik toch zoiets van: misschien moet ik het maar gewoon doen. Ik heb altijd gezegd dat ik geen XBOX ging kopen. Maar dit spel heeft zoveel kwaliteit in huis dat ik het haast wel moet... ik moet en zal dat spel gewoon (online) spelen! 
Help!
Help!
Doen.
Je krijgt er geen spijt van.
Niks te help, je laatste zin geeft al mooi aan dat je er gewoon één moet gaan halen. Is een superaanbieding welke je niet kan missen.DenMan schreef op 16 november 2003 @ 18:52:
Ik was vanmiddag bij de Intertoys (ja het was koopzondag hier in Amersfoort in een bepaald winkelcentrum). En toen ik het Massive pakket zag liggen (3 games + 2 controllers) en Top Spin... toen had ik toch zoiets van: misschien moet ik het maar gewoon doen. Ik heb altijd gezegd dat ik geen XBOX ging kopen. Maar dit spel heeft zoveel kwaliteit in huis dat ik het haast wel moet... ik moet en zal dat spel gewoon (online) spelen!
Help!
Luister maar naar dat stemmetje wat steeds roept : "Top Spin, ik wil Top Spin"
Resistance is futile....
Goed goed... jullie hebben gelijk. Misschien kan ik het inderdaad niet weerstaan. Met dat pakket heb ik ook meteen 2 controllers, sowieso 2 topspellen (Halo en Top Spin) en 2 maanden gratis Live breedband. Ik denk dat ik het pakketje morgen ga halen.AudiRS4 schreef op 16 november 2003 @ 19:42:
[...]
Niks te help, je laatste zin geeft al mooi aan dat je er gewoon één moet gaan halen. Is een superaanbieding welke je niet kan missen.
Luister maar naar dat stemmetje wat steeds roept : "Top Spin, ik wil Top Spin"
Resistance is futile....
En als het dan echt zo makkelijk gaat dat ik m'n XBOX regelrecht op m'n router aan kan sluiten en ik misschien morgen al op Live zit dan... tja... dan kan het toch niet anders dat ik morgen een toffe dag heb?
Denk trouwens dat de rest van de week dan ook wel goed gaat komen
Ik wilde hier ook nog ff melden dat ik het een fantastisch spel vind, wel nét iets te makkelijk allemaal.
Moet wel zeggen dat ik ook zou gaan zeiken als het te moeilijk was hoor.
Ik heb het als volgend verdeeld :
Serve *****
Forehand ***
Backhand ***
volley ***
Technician, single backhand
specials:
Return Risk Shot
Service Return
Ace
Agressive Lob
Heb nu zo'n 85 partijen gespeeld en ik moet Bogota en Roland Garros nog en dan heb ik het spel uitgespeeld. (15 miljoen verdient op dit moment)
Sponsoren heb ik allemaal klaar en dus de rest van de toernooien ook, is best snel gegaan en vandaar mijn opmerking over de moeilijkheidsgraad.
Ik heb trouwens verreweg de meeste moeite met Chang en Robredo, die smeerlappen spelen echt genaaid tennis hoor met hun cross-top spin-angled-slagen arsenaal!
Moet wel zeggen dat ik ook zou gaan zeiken als het te moeilijk was hoor.
Serve *****
Forehand ***
Backhand ***
volley ***
Technician, single backhand
specials:
Return Risk Shot
Service Return
Ace
Agressive Lob
Heb nu zo'n 85 partijen gespeeld en ik moet Bogota en Roland Garros nog en dan heb ik het spel uitgespeeld. (15 miljoen verdient op dit moment)
Sponsoren heb ik allemaal klaar en dus de rest van de toernooien ook, is best snel gegaan en vandaar mijn opmerking over de moeilijkheidsgraad.
Ik heb trouwens verreweg de meeste moeite met Chang en Robredo, die smeerlappen spelen echt genaaid tennis hoor met hun cross-top spin-angled-slagen arsenaal!
[ Voor 14% gewijzigd door Nasty Nate op 17-11-2003 12:00 ]
Verwijderd
en ik heb al moeite met major pro toernooien (-:
eerst maar even alle pro en rookie toernooien uitspelen misschien dat het daar aan ligtr (-:
eerst maar even alle pro en rookie toernooien uitspelen misschien dat het daar aan ligtr (-:
Hmmm, heb welgeteld twee minor tournaments en een major pro tournament gespeeld alvorens te beginnen aan mijn eerste grand slam (als nr 57). Was natuurlijk al wel volledig getrainedVerwijderd schreef op 17 november 2003 @ 22:25:
en ik heb al moeite met major pro toernooien (-:
Enige nadeel van deze methode is dat ik wel 3 grandslams moest winnen voordat
ik nr 1 van de wereld was. Maar wel een afgerond poppetje in zo min mogelijk wedstrijden (want de sp is maar boring).
Binnenkort maar eens mijn eerste pot op live gaan spelen
GamiQ, de game notes app met game maps!
Ben vandaag eerste geworden.
Serve ****
Forehand ***
Backhand ****
volley ***
specials
precision
speed
riskshot
slice
Maar ik heb het idee dat het online gedeelte niet echt goed werkt.
Als ik naar de ranking kijk van vrienden dan staan ze er soms tussen en soms niet.
Ook als ik create game doe en instel dat ik tegen iemand wil spelen die op ongeveer de zelfde plaats als mij staat in de ranglijst. Speel ik opeens tegen de nummer 1000 terwijl ik 13000 was
.
Serve ****
Forehand ***
Backhand ****
volley ***
specials
precision
speed
riskshot
slice
Als ik naar de ranking kijk van vrienden dan staan ze er soms tussen en soms niet.
Ook als ik create game doe en instel dat ik tegen iemand wil spelen die op ongeveer de zelfde plaats als mij staat in de ranglijst. Speel ik opeens tegen de nummer 1000 terwijl ik 13000 was
Dat komt omdat niet iedereen gelijktijdig online is en/of vrij is. Het spel heeft dan de keus om je geen pot aan te bieden of toch de 'dichtsbijzijnde' speler aan te bieden, ook al staat die vele malen hoger in de rankings ...impact99 schreef op 18 november 2003 @ 18:07:
Ook als ik create game doe en instel dat ik tegen iemand wil spelen die op ongeveer de zelfde plaats als mij staat in de ranglijst. Speel ik opeens tegen de nummer 1000 terwijl ik 13000 was.
Juist, en ook al is speler nummer 999 wél online, dan kun je alleen maar tegen hem spelen wanneer hij of zij niet al in een game zit op het moment dat jij een game start.
Vanavond voor het eerst op live gespeeld en ik moet zeggen dat me dat
dik tegenviel
Had behoorlijk last van lag, iets wat ik nog nooit eerder op live heb meegemaakt en
zeker niet in deze mate.
Bovendien speelt het spel er heel anders door. Met name de risicoserve ging helemaal niet. Offline mis ik em nooit en sla ik die bijna nooit uit. Online is het bijna
een loterij. Ergste is nog wel dat het niet constant is, dan kon je je erop aanpassen. Maar het lijkt wel of de timing per pot verschilt, afhankelijk van de connectie. clientside predictie is toch al lang een bekend gegeven, maar hier blijkbaar niet...
Verder had ik 1 game waarbij alles af en toe een halve tot hele seconde gewoon stil stond
Ook stom dat ook online de games allemaal drie games/set zijn
Enne, voice ????
Positief was de game waarbij mijn tegenstander na mijn eerste bal te hebben gemist het spel verliet. Makkelijke zege
Overal viel het me behoorlijk tegen en baal ik een beetje dat ik het spel gekocht heb. Hoop dat het nog omdraaid...
dik tegenviel
Had behoorlijk last van lag, iets wat ik nog nooit eerder op live heb meegemaakt en
zeker niet in deze mate.
Bovendien speelt het spel er heel anders door. Met name de risicoserve ging helemaal niet. Offline mis ik em nooit en sla ik die bijna nooit uit. Online is het bijna
een loterij. Ergste is nog wel dat het niet constant is, dan kon je je erop aanpassen. Maar het lijkt wel of de timing per pot verschilt, afhankelijk van de connectie. clientside predictie is toch al lang een bekend gegeven, maar hier blijkbaar niet...
Verder had ik 1 game waarbij alles af en toe een halve tot hele seconde gewoon stil stond

Ook stom dat ook online de games allemaal drie games/set zijn

Enne, voice ????

Positief was de game waarbij mijn tegenstander na mijn eerste bal te hebben gemist het spel verliet. Makkelijke zege

Overal viel het me behoorlijk tegen en baal ik een beetje dat ik het spel gekocht heb. Hoop dat het nog omdraaid...
De potjes die ik online heb gespeeld en dat waren er wel stuk of 10 á 15 denk ik heb ik zeker 80% zonder lag gespeeld en de andere 20% 1 of 2 keer per potje.-SaveMe- schreef op 18 november 2003 @ 23:45:
dik tegenviel![]()
zeker niet in deze mate.
Verder had ik 1 game waarbij alles af en toe een halve tot hele seconde gewoon stil stond![]()
Ook stom dat ook online de games allemaal drie games/set zijn![]()
Enne, voice ????![]()
![]()
Positief was de game waarbij mijn tegenstander na mijn eerste bal te hebben gemist het spel verliet. Makkelijke zege![]()
En die 3 games per set betreft is maar net wat je tegenstander wil of je moet zelf je game maken en dan kun jij bepalen hoeveel games er per set gespeeld worden.
Ik heb de career mode gisteren uitgespeeld!
dwz dus elk toernooi en elke sponsor opdracht (6x4)
Krijg niet eens een filmpje ofzo te zien gvd!
Spel doet net alsof ik nog niet klaar zou zijn en ik kom terug op de world map, na mijn zwaar bevochten overwinning in Parijs.
Soms zie je trouwens tussen het laden door iets als As your game progresses, your sponsor may offer you more challenges [..]
Ik zie dus alleen per sponsor die 4 dingen die je kan doen (als laatste de té makkelijke gala match) en verder niets, heb ook nooit van welke sponsor dan ook een opdracht gekregen, iemand hier toevallig andere ervaringen?
dwz dus elk toernooi en elke sponsor opdracht (6x4)
Krijg niet eens een filmpje ofzo te zien gvd!
Spel doet net alsof ik nog niet klaar zou zijn en ik kom terug op de world map, na mijn zwaar bevochten overwinning in Parijs.
Soms zie je trouwens tussen het laden door iets als As your game progresses, your sponsor may offer you more challenges [..]
Ik zie dus alleen per sponsor die 4 dingen die je kan doen (als laatste de té makkelijke gala match) en verder niets, heb ook nooit van welke sponsor dan ook een opdracht gekregen, iemand hier toevallig andere ervaringen?
Ik heb dr ook meer dan 30 gespeeld en heb ook nog nooit (op 1 of 2 keer na) lag gehad. Voice is gewoon goed. Verder create ik zelf meestal de games.-SaveMe- schreef op 18 november 2003 @ 23:45:
dik tegenviel![]()
zeker niet in deze mate.
Verder had ik 1 game waarbij alles af en toe een halve tot hele seconde gewoon stil stond![]()
Ook stom dat ook online de games allemaal drie games/set zijn![]()
Enne, voice ????![]()
![]()
Positief was de game waarbij mijn tegenstander na mijn eerste bal te hebben gemist het spel verliet. Makkelijke zege![]()
Hmmmm, ik had erg veel lag.OcNewB schreef op 19 november 2003 @ 10:02:
[...]
Ik heb dr ook meer dan 30 gespeeld en heb ook nog nooit (op 1 of 2 keer na) lag gehad. Voice is gewoon goed. Verder create ik zelf meestal de games.
En er is dus wel voice? ook bij official games ?? Dan ben ik gewoon eikels
tegen gekomen. Niemand die wat zegt. Ik zei in het begin steeds wat, maar nooit reactie. Niks. Zo was het allemaal wat clean en kaal. Dus ik begon me al af te vragen of er wel voice inzat. Ook al omdat zodra je een game joint deze gelijk begint ...
Moet maar eens tegen een van jullie spelen lijkt me ...
waar kun je btw het aantal games enzo instellen als je een game maakt? Zag het nergens staan ...
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat die mensen waar tegen jij speelt gebruik maken van die 2 maanden gratis live. Die hebben dus geen headset.-SaveMe- schreef op 19 november 2003 @ 13:09:
[...]
Hmmmm, ik had erg veel lag.
En er is dus wel voice? ook bij official games ?? Dan ben ik gewoon eikels
tegen gekomen. Niemand die wat zegt. Ik zei in het begin steeds wat, maar nooit reactie. Niks. Zo was het allemaal wat clean en kaal. Dus ik begon me al af te vragen of er wel voice inzat. Ook al omdat zodra je een game joint deze gelijk begint ...
Moet maar eens tegen een van jullie spelen lijkt me ...
waar kun je btw het aantal games enzo instellen als je een game maakt? Zag het nergens staan ...
Ik heb wel een headset maar gebruik hem nooit. Enig wat ik hoor is continu gescheld en gevloek.
Dat ben ik gelukkig nog niet (veel) tegengekomen. Afgelopen week zat ik een heel gesprek te voeren met een Fransman. Alleen... ik spreek amper Frans, en hij sprak amper Engels.-ET- schreef op 19 november 2003 @ 14:28:
Ik heb wel een headset maar gebruik hem nooit. Enig wat ik hoor is continu gescheld en gevloek.
En ik lag bijna te rollen van het lachen want die gast zat telkens als ie een fout maakte flink in het Frans te mopperen op zichzelf.
Je ziet ook nergens staan of iemand wel of geen voice heeft.
Heb amper tijd te zien wat en waar we spelen, zo snel gaat ie verder als ik een game join ...
Heb amper tijd te zien wat en waar we spelen, zo snel gaat ie verder als ik een game join ...
XSN SPORTS VOOR TOP SPIN IS GELANCEERD.
Wat ik me nu nog afvraag bij dit spel: (jaja ik ga morgen eindelijk de XBOX halen + Top Spin)
Ik hoor constant verhalen over dubbelen met iemand in Canada of welk ander land dan ook. Maar is het ook mogelijk om (in mijn geval) met m'n broertje op dezelfde XBOX het op te nemen tegen andere spelers in de wereld? En is hier ook een ranglijst voor?
Ik hoor constant verhalen over dubbelen met iemand in Canada of welk ander land dan ook. Maar is het ook mogelijk om (in mijn geval) met m'n broertje op dezelfde XBOX het op te nemen tegen andere spelers in de wereld? En is hier ook een ranglijst voor?
Sterker nog: dat is de énige manier waarop je online kunt dubbelen. In Top Spin kun je online NIET 4 Xboxen aan elkaar koppelen, maar maximaal twee. Wil je dubbelen dan moet je dus samen met je broertje tegen twee Canadezen die ook samen achter één console zitten.DenMan schreef op 20 november 2003 @ 00:31:
De nieuwe dienst XSN sports is uit (www.xsnsports.com)! Nu lijkt het mij een goed idee om een competitie te maken met daarin alleen mensen van GOT. Ik wil inprincipe wel zoiets opstarten.
Er zijn 3 opties (play style), ikzelf dacht dat het leuk zou zijn om een seizoen te creeeren. Dan speelt iedereen namelijk altijd meerdere wedstrijden. Ook een tour zou een optie zijn, met 4 verschillende tournooien. Hierover zouden we hier nog kunnen discussiëren.
Vereiste is wel dat je in het bezit bent van XBOX Liveaccount, een gekoppeld hotmail account (aan je live tag) en top spin (duh...)
Verder kun je zo'n seizoen met 8/ 16 en 32 spelers kunnen doen, dus ik ben benieuwd hoeveel mensen van GOT hier aan mee willen doen. Laat het mij weten (in dit topic).
Als laatste vroeg ik mij af of we hier een apart topic voor kunnen maken, maar dat ligt volgens mij een beetje af van de intresse hiervoor.
Er zijn 3 opties (play style), ikzelf dacht dat het leuk zou zijn om een seizoen te creeeren. Dan speelt iedereen namelijk altijd meerdere wedstrijden. Ook een tour zou een optie zijn, met 4 verschillende tournooien. Hierover zouden we hier nog kunnen discussiëren.
Vereiste is wel dat je in het bezit bent van XBOX Liveaccount, een gekoppeld hotmail account (aan je live tag) en top spin (duh...)
Verder kun je zo'n seizoen met 8/ 16 en 32 spelers kunnen doen, dus ik ben benieuwd hoeveel mensen van GOT hier aan mee willen doen. Laat het mij weten (in dit topic).
Als laatste vroeg ik mij af of we hier een apart topic voor kunnen maken, maar dat ligt volgens mij een beetje af van de intresse hiervoor.
(\__/) Ik wist totaal niet wat hier neer te zetten....
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik ben opzich wel geinteresseerd echter heb ik niet bijster veel tijd.
Ik heb ook mijn werk enzo hoor-ET- schreef op 20 november 2003 @ 17:15:
Ik ben opzich wel geinteresseerd echter heb ik niet bijster veel tijd.
edit:
o ja, ook nog een vriendin
o ja, ook nog een vriendin
Je kunt aangeven dat een geplande wedstrijd binnen 7 dagen ('k zat zelf aan 4 dagen te denken, discussie??) wordt gespeeld. Binnen 7 dagen moet je toch wel tijd kunnen vinden?
[ Voor 7% gewijzigd door Masch op 20-11-2003 17:21 ]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
vriendin enzo heb ik ook, werk idem. maar 1 of 2 matches per week moet prima kunnen. Over het algemeen ben ik de maandag avond en de donderdag avond wel vrij. soms de dinsdag ook. En vanaf uurtje of half 8Masch schreef op 20 november 2003 @ 17:21:
[...]
Ik heb ook mijn werk enzo hoor
edit:
o ja, ook nog een vriendin![]()
Je kunt aangeven dat een geplande wedstrijd binnen 7 dagen ('k zat zelf aan 4 dagen te denken, discussie??) wordt gespeeld. Binnen 7 dagen moet je toch wel tijd kunnen vinden?
Tís dan maar hopen en wachten op andere GOT' ters die ook mee willen doen.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Cool!
Gelijk ffkes kijken. Geregistreerd had ik al lang
Ben wel geinteresseerd, maar hang wel af van hoe het georganiseerd is.Masch schreef op 20 november 2003 @ 17:12:
Als je elke avond een wedstrijd moet spelen dan haak ik af.
makkelijkste lijkt me dat je bijv 2 per week doet, waarbij je met je tegenstander datum+tijd afspreekt....
Ow en xsn voorziet in aparte competition messageboards, dus dat aparte forum lijkt me dan geregeld
[ Voor 10% gewijzigd door -SaveMe- op 20-11-2003 17:47 ]
idd daar dacht ik ook al aan. Ik zat er zelf aan te denken om binnen 4 dagen een wedstrijd te (moeten)(laten)
spelen.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
misschien iets ruimer? 7 dagen ofzo. kan je wat beter plannen
Tja 7 dagen vind ik persoonlijk ook wel goed. Het moet natuurlijk wel voor de lol blijven. Ik heb inmiddels een van de modjes gemaild met de vraag of het goed is dat ik hier een apart topic voor open.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Lijkt me inderdaad wat overzichtelijker. Kan in de startpost meteen de live tages verwerken.
net 2 potjes online gespeelt (1ste keer)
1ste potje 3-0 3-0 gewonnen
2de potje 3-0 3-1 geslacht
net 2 potjes online gespeelt (1ste keer)
1ste potje 3-0 3-0 gewonnen
2de potje 3-0 3-1 geslacht
Het is wel super cool hé? Veel mooier nog dan de singleplayer.
Ik heb nog geen antwoord van de modjes, dus ik denk dat ik het topic (als de mod het goed vindt natuurlijk) morgen aan maak.
Ik heb nog geen antwoord van de modjes, dus ik denk dat ik het topic (als de mod het goed vindt natuurlijk) morgen aan maak.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Check. Hier nog iemand die graag meedoet heb toch tijd zat op het moment.
Tja, je hebt van die mensen. Heb ik eigenlijk al wel eens tegen jou gespeeld?? Jij staat wel in mijn friend lijst, toch???impact99 schreef op 20 november 2003 @ 20:04:
Check. Hier nog iemand die graag meedoet heb toch tijd zat op het moment.
Maar goed, waar zijn in godsnaam die mods. Nog steeds geen antwoord.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik doe ook mee. Maar dat wist je al.
idd
Tot nu toe zijn we dus met 5
• -ET-
• Maniakje
• -SaveMe-
• Impact NL
• MaScH
Er moeten toch wel minimaal 8 man meedoen dacht ik toch zo...
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Dat kan nietVerwijderd schreef op 20 november 2003 @ 22:23:
Even een vraagje:
Weet iemandhoe je in de career mode 6 games er sets kan spelen?
Ik heb overigens een nieuw topic aangemaakt voor het xsn sports toernooi. Een ieder die zich geroepen voelt...
Zie hier; [rml][ TOP SPIN] XSN Sports Toernooi[/rml]
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Dan gaan we maar een CC aanvragen om met live te kunnen spelen....btw bij het starters pakket van € 59,95 zit toch al een jaar live bij gevoegd?
Inderdaad! En bij Top Spin zit ook nog eens 2 maand, maar dan heb je alleen geen voice communicator.Verwijderd schreef op 20 november 2003 @ 22:52:
Dan gaan we maar een CC aanvragen om met live te kunnen spelen....btw bij het starters pakket van € 59,95 zit toch al een jaar live bij gevoegd?
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Verwijderd
Ja maar bij die 2 maanden heb je toch wel een ding nodig zodat de console de verbinding kan maken?
Alleen een breedband internetverbinding.
Je hoeft bij de Xbox geen rare adapters ofzo te kopen om online te gaan. Gewoon de utp-kabel inpluggen en gaan met die banaan.
Verwijderd
Heb ik net geprobeerd, telefoon kabeltje in mijn computer (via ethernetkaart) maar dan herkent mijn xbox niks!
Ik heb nog helemaal tegen niemand van GoT gespeeld want elke keer als ik online ben is er niemand anders onlineMasch schreef op 20 november 2003 @ 20:06:
[...]
Tja, je hebt van die mensen. Heb ik eigenlijk al wel eens tegen jou gespeeld?? Jij staat wel in mijn friend lijst, toch???
Maar goed, waar zijn in godsnaam die mods. Nog steeds geen antwoord.
Dus als iemand een keer wil spelen tegen mij laat het ff weten hier kunne we ff wat afspreken.
telefoonkabel??Verwijderd schreef op 21 november 2003 @ 00:30:
Heb ik net geprobeerd, telefoon kabeltje in mijn computer (via ethernetkaart) maar dan herkent mijn xbox niks!
Je moet wel breedband hebben hè, dus ADSL of kabel. En dan gewoon UTP kabel van je ADSL modem of kabelmodem in je xbox vrotten en dan moet hij als het goed is een ip krijgen.
Verwijderd
Ik heb adsl alleen een usb modem en dan kan je geen kabeltje trekken van je modem naar de xbox, het zou moeten kunnen via een ethernetkaart (die ik heb) maar dit kan dus niet met een telefoonkabeltje tussen de comp en de xbox? Dit moet met een utp kabel?
(heb er nog ergens een liggen bedenk ik me nu van mn kabel internet)
Ja, het moet een Crossed UTP kabel zijn.
Je moet natuurlijk wel de documentatie lezen die erbij zitVerwijderd schreef op 21 november 2003 @ 01:08:
Ik heb adsl alleen een usb modem en dan kan je geen kabeltje trekken van je modem naar de xbox, het zou moeten kunnen via een ethernetkaart (die ik heb) maar dit kan dus niet met een telefoonkabeltje tussen de comp en de xbox? Dit moet met een utp kabel?
// in de startpost is trouwens het GOT XSN toernooi toegevoegd, schrijf je in !
[ Voor 8% gewijzigd door Wom op 21-11-2003 18:59 ]
Nou afgelopen donderdag de XBOX gehaald (Massive pakket) met Top Spin erbij. Wat een geweldig spel zeg. Ik heb die andere 3 spellen die ik erbij kreeg niet eens uit de verpakking gehaald 
Ik baal er gewoon van dat ik zoveel moet werken de laatste tijd maar elk beetje vrije tijd gaat nu wel zo'n beetje in Top Spin
Ik ben al wel fully trained en hard op weg nummer 1 van de wereld te worden en daarna ga ik online. Ik hoop alleen dat ik niet al teveel hoef te kloten met het online krijgen want ik heb een beetje een vage router.
* Denman gaat weer verder Top Spinnen
Ik baal er gewoon van dat ik zoveel moet werken de laatste tijd maar elk beetje vrije tijd gaat nu wel zo'n beetje in Top Spin
Ik ben al wel fully trained en hard op weg nummer 1 van de wereld te worden en daarna ga ik online. Ik hoop alleen dat ik niet al teveel hoef te kloten met het online krijgen want ik heb een beetje een vage router.
* Denman gaat weer verder Top Spinnen
En Denman. Ga je nog mee doen aan het GOT Toernooi???
Zie mijn signature!
\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
Zie mijn signature!
\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Weet ik nog niet. Ik moet eerst even zorgen dat ik helemaal klaar ben in Single player (ik moet toch een beetje goed worden). En daarna moet ik zorgen dat ik online kan komen met de XBOX. Maar zodra ik dat allemaal heb gedaan zal ik het wel laten weten aan je en dan zie ik wel of ik op tijd ben of nietMasch schreef op 22 november 2003 @ 16:29:
En Denman. Ga je nog mee doen aan het GOT Toernooi???
Zie mijn signature!
\/ \/ \/ \/ \/ \/ \/
blijft wennen hoor online.
En ik blijf er bij dat het wel erg slecht geprogged is qua netwerkcode.
Zelden een spel gezien dat zo ontzettend lats heeft van lag.
Dat het ook 'positieve' neveneffecten kan hebben ondervond ik zojuist.
Speelde een official match tegen de, bleek achteraf, nr 195.
De verbinding was slecht en hij disconnecte, waardoor ik zowaar iest van 8000 (!)
plaatsen op de ranking opschoof. Sta nu dus ineens ongeveer 1500
En ik blijf er bij dat het wel erg slecht geprogged is qua netwerkcode.
Zelden een spel gezien dat zo ontzettend lats heeft van lag.
Dat het ook 'positieve' neveneffecten kan hebben ondervond ik zojuist.
Speelde een official match tegen de, bleek achteraf, nr 195.
De verbinding was slecht en hij disconnecte, waardoor ik zowaar iest van 8000 (!)
plaatsen op de ranking opschoof. Sta nu dus ineens ongeveer 1500
Het blijft wennen, vooral de riskshots. Vooral jammer omdat ik 5 stars in serve heb
gestoken en die gaat online verre van vlekkeloos.
maar het begint te wennen. vanavond 2x spelesr uit de top 500 (official)
verslagen en daarmee zelf net de top1000 binnengeslopen (975)
gestoken en die gaat online verre van vlekkeloos.
maar het begint te wennen. vanavond 2x spelesr uit de top 500 (official)
verslagen en daarmee zelf net de top1000 binnengeslopen (975)
Ik sta op dit moment 223e official!
Het belangrijkste (imo) in dit spel is dat je je 4e skill topspin maakt. Zo'n beetje iedereen die hoog staat heeft die skill.
Het belangrijkste (imo) in dit spel is dat je je 4e skill topspin maakt. Zo'n beetje iedereen die hoog staat heeft die skill.
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Heb ik express niet gedaan. Was bang dan te veel uit te slaan omdat ik ook alMasch schreef op 28 november 2003 @ 08:22:
Ik sta op dit moment 223e official!
angle heb en technician ben. heb slice genomen en dat bevalt goed.
Voegt een andere slag toe waar ik toch best wat punten mee scoor.
En ach, top 1000 ben ik al dik tevreden mee. Had verwacht heftiger van de baan te worden gemept en dat blijkt mee te vallen. Zolang ik ook geregeld eens een potje kan winnen vind ik het best
Je wordt (als je goed bent, dus top 2500 ofzo) bijna nooit van de baan gemept. Dat vind ik echt goed aan dit spel. Slice is rottig om tegen te spelen, maar als je het eenmaal doorhebt is het redelijk makkelijk te verdedigen, omdat je weet waar de 'krul' heengaat. Die skill is idd altijd beter als smash-SaveMe- schreef op 28 november 2003 @ 09:54:
[...]
Heb ik express niet gedaan. Was bang dan te veel uit te slaan omdat ik ook al
angle heb en technician ben. heb slice genomen en dat bevalt goed.
Voegt een andere slag toe waar ik toch best wat punten mee scoor.
En ach, top 1000 ben ik al dik tevreden mee. Had verwacht heftiger van de baan te worden gemept en dat blijkt mee te vallen. Zolang ik ook geregeld eens een potje kan winnen vind ik het best
(='.'=) Dus het werd....
("")("") Een konijn!!
Ik speel Top Spin nu ook live, alleen; is het normaal dat alles wat schokkerig gaat? Ik heb kabel met 15 kb/s up. Andere games gaan vloeiend alleen topspin gaat iets wat hakkelig. Of heeft iedereen dit ?
Whole lot of stars ***
Yep, helaas wel. Top Spin is wat gevoeliger voor de verbinding dan de meeste andere games.Rudios schreef op 13 december 2003 @ 13:52:
Ik speel Top Spin nu ook live, alleen; is het normaal dat alles wat schokkerig gaat? Ik heb kabel met 15 kb/s up. Andere games gaan vloeiend alleen topspin gaat iets wat hakkelig. Of heeft iedereen dit ?
OKe thx. Wel vreemd, misschien kan een patch zoiets oplossen? naja, gewoon ff afwachten dan maar
Whole lot of stars ***
Ben erachter dat het waarschijnlijk gewoon een ping probleem is. Niet van mijn kant maar van de tegenstander. Komt deze uit de states dan ligt de ping een stuk hoger waardoor het schokkerig gaat, vanmiddag iemand uit NL en dat ging als een trein, net zo vloeiend als gewoon local.
Whole lot of stars ***
Jammer dat dit topic doodbloed. Ik heb nog een vraag. Ik sta nu op nummer 3 in mijn career met een nieuwe speler. Nu ga ik online spelen en speelt mijn speler bij lange na niet zo goed als in de career mode. Is dit normaal ? Sterker nog, hij speelt vrij belabberd.... raar.. iemand ?
Whole lot of stars ***
Singleplayer en online (multiplayer) zijn niet te vergelijken. Zo heb je online, zoals je hebt gemerkt, behoorlijk last van lag, is de timing behoorlijk anders en last but not least, je tegenstanders zijn niet zo voorspelbaar ald de cpu.Rudios schreef op 17 december 2003 @ 23:50:
Jammer dat dit topic doodbloed. Ik heb nog een vraag. Ik sta nu op nummer 3 in mijn career met een nieuwe speler. Nu ga ik online spelen en speelt mijn speler bij lange na niet zo goed als in de career mode. Is dit normaal ? Sterker nog, hij speelt vrij belabberd.... raar.. iemand ?
Zeker je eerste matches op live zullen behoorlijk pittig zijn. Bovendien als je hooggeplaatste spelers tegen komt is het vaak zweten. Daarnaast zijn er ook spelers met een bepaalde speelstijl waar jij met je poppetje geen antwoord hebt op zijn slagen en je dus flink je best moet doen om je eigen speelstijl an te passen aan je tegenstander. Dat is iets wat in sp helemaal niet hoeft.
Tot slot kan ik je aanraden toch nog ff eerste te worden in sp, zodat je je vierde skill kunt selecteren. Die heb je echt wel nodig (topspin!)
Oke thx. Maar ik merk gewoon dat mijn speler ook gewoon minder snel is en minder snel reageerd als in mijn career mode. Ik heb 1 op de 4 online games last van lag, dus het valt mee. Dus ook in games waar ik geen last heb van lag is hij gewoon niet zo snel en lijkt ie veel minder goed als in career mode. Als dat zo blijft zou ik dat wel erg jammer/raar vinden.
[ Voor 4% gewijzigd door Rudios op 18-12-2003 13:45 ]
Whole lot of stars ***
Verwijderd
Ik erger me helemaal kapot aan die lag tijdens live.Rudios schreef op 18 december 2003 @ 13:43:
Oke thx. Maar ik merk gewoon dat mijn speler ook gewoon minder snel is en minder snel reageerd als in mijn career mode. Ik heb 1 op de 4 online games last van lag, dus het valt mee. Dus ook in games waar ik geen last heb van lag is hij gewoon niet zo snel en lijkt ie veel minder goed als in career mode. Als dat zo blijft zou ik dat wel erg jammer/raar vinden.
Jezus wat speelt dat kut zeg.
Single Player is wel leuk enzo, maar die online functie valt toch wel ff tegen zeg.
Je kan niet eens fatsoenlijk serveren enzo. Kutspel
Heb ik ook hoor. Heb perioden dat ik om die rden het spel wel uit het raam zal willen knallen. Ook vanwege wat andere foutjes.Verwijderd schreef op 18 december 2003 @ 16:19:
[...]
Ik erger me helemaal kapot aan die lag tijdens live.
Jezus wat speelt dat kut zeg.
Maar ergens is het toch ook wle weer een erg verslavend tennisspelletje ...
Los van die lag (kep er niet heel vaak last van). Mijn speler die speelt gewoon niet zoals ie speelt in single player mode. Lijkt wel of ie andere character eigenschappen heeft online .
Whole lot of stars ***
wat ik me afvraag is dat ik bij het maken van poppetje nooit uit slice en top spin kan kiezen ?
hoe kan dat; de keuze is altijd uit 4 eigenschappen elke keer nadat je 4 sterren hebt gescoord, maar top spin en slice zit er nooit bij ?
tevens kan je max, maar 3 masteries hebben, terwijl er standaard spelers bijzitten met 4.
maar hoe kom ik aan top spin en slice.
alvast bedankt
ps: tevens nog mensen gezocht voor uitwisselen van echte spelers profiles
hoe kan dat; de keuze is altijd uit 4 eigenschappen elke keer nadat je 4 sterren hebt gescoord, maar top spin en slice zit er nooit bij ?
tevens kan je max, maar 3 masteries hebben, terwijl er standaard spelers bijzitten met 4.
alvast bedankt
ps: tevens nog mensen gezocht voor uitwisselen van echte spelers profiles
De Top Spin en Slice masteries kun je kiezen als vierde mastery. Om je 4e mastery te krijgen moet je de Legend status krijgen, dwz nummer 1 van de wereld worden, minstens 1 Grand Slam tournooi winnen, en alle 14 je trainingspunten opmaken.ratsja schreef op 16 maart 2004 @ 16:35:
wat ik me afvraag is dat ik bij het maken van poppetje nooit uit slice en top spin kan kiezen ?
aaaaaaaaaaahManiakje schreef op 16 maart 2004 @ 19:53:
[...]
De Top Spin en Slice masteries kun je kiezen als vierde mastery. Om je 4e mastery te krijgen moet je de Legend status krijgen, dwz nummer 1 van de wereld worden, minstens 1 Grand Slam tournooi winnen, en alle 14 je trainingspunten opmaken.
dat wist ik niet, ghehe, nu word het spel nog mooier