Toon posts:

Oeps Fout

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een xp setup gedaan maar heb met een moe hoofd per ongeluk de D partitie geformateerd. Gelukkig kon ik daarna gewoon de setup over doen en um op de C schijf zetten. Maar nu ben ik de info kwijt wat er op de D schijf stond. En natuurlijk is de pc van iemand anders en moest die info bewaard worden.

hellup ik heb al verschillende programma's geprobeerd maar het lukt maar niet.
Programma's: Partitionmagic.
Recoveryexpert.
GetDataBack.

Kan iemand mij uitleggen wat ik verkeerd doe? En met welke software ik dit kan doen?

• wietse.cc
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-12-2023
Hallo,

Het zou me niets verbazen als er niet veel meer te doen is. Bij de installatie van de computer zorgt de XP setup ervoor dat de harddisk waar XP op wordt geinstalleerd automatisch een format krijgt. Als dan XP ook nog eens over de geformatteerde harddisk wordt heen geinstalleerd ben ik bang dat er niet veel meer aan te doen is...

• Teddy
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:29
Als jij niet verteld wat je hebt gedaan, kunnen wij niet vertellen wat je verkeerd doet.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 14:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als ik jouw was zou ik dit eerst eens lezen:

FAQ

En dit ook for the fun of it:

Hoe krijg ik mijn data terug?

Ontopic:

Als je data met de progjes niet goed kunt terughalen, dan zit er niks anders op dan dat je je schijf bij een officieel bedrijf laat recoveren. Let wel dit is extreem duur :)

[ Voor 24% gewijzigd door Notna op 21-09-2003 11:46 ]

Xbox Live ID:Notna8310

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 22:09
Tja, als je weet dat er belangrijke gegevens van een 'klant' bewaard moeten blijven ga je natuurlijk eerst een backup maken.

Als getdataback niks voor je kan betekenen geef ik je weinig hoop.

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Heb je eigenlijk wel naar de tips die in je vorige topic (oeps foutje) stonden gekeken :?
Zie ook FAQ Opslagmedia & I/O Controllers - Hoe krijg ik verloren gaande data terug? voor meer oplossingen.

En als je de volgende keer een topic opent: lees asjeblieft Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) eens door.

Edit: en tja, als die oplossing niet werken, dan is het waarschijnlijk gewoon weg, niets an te doen. Ik hoop dat je een back-up hebt van je data.

[ Voor 26% gewijzigd door Rafe op 21-09-2003 11:50 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.