pfffffffffffffffff
40 pagina's doorgelezen... ben aardig op de hoogte nu..
Nog geen app gekocht..
Ik twijfel nog en hieronder volgen mijn ideeen hierover. Het past misschien niet helemaal in dit techie forum, maar misschien kan iemand hier mij een duidelijk argument geven welke te kiezen, al is dit natuurlijk een subjectieve keuze.
Ik twijfel nog tussen de volgende 3:
- Xclef
- iRiver
- Creative Zen NX
Geen iPod, dat is wel n kewl ding, maar n vriend heeft m en is duidelijk voor de apple bedoeld en niet voor de pc, de software zuigt flink namelijk.
Begreep echter dat de sw van de Zen ook zuigt, naja.. eens kijken
Bovenstaande apps hebben allemaal voor en nadelen.
Voordelen:
- Xclef
Kan veel, std HD, plug n play, goedkoop
- iRiver
Klein, mooie remote, kan veel, plug n play
- Creative Zen NX
Mooi (subjectief), goed geluid, klein voor 2,5" hd (kleiner dan gewone Zen)
Nadelen
- Xclef
groot lomp, enkele kinderziektes
- iRiver
DUUR !!
- Creative Zen NX
Wat groter dan iRiver, geen plug n play (= groot nadeel)
In mijn ogen zit de Zen n beetje tussen de Xclef en de iRiver in. En ook redelijk goed geprijst. Het installeren van die Filemanager2 is ook wel te overkomen. Vandaar dat deze in t lijstje staat.
Mja.. ik wil em voornamelijk als externe HD gaan gebruiken om DVD-files mee te nemen. Daarvoor lijkt me de Xclef het meest geschikt. Laat het alleen nu zo zijn dat ik een hekel heb aan grote apparaten.
Een tweede toepassing is om m met fm-app op mn autoradio aan te sluiten, dan heb ik dus liever een wat kleiner apparaat, heb al zo lelijk frontje van de radio in mn broekzak.
Ik ga de apparaten eens verder bekijken... en na 2 dagen dit forum lezen (40 pagina's pff) ga ik eens bij forums over de andere 2 apps kijken.
Gr
Rinkel