Toon posts:

Nieuwe medion laptops : super specs !!!

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 515 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• flipmans
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-09-2022
De batterij maakt me opzich ook niet veel uit zou alleen mooi zijn als hij het beetje lang uithoud alhoewel 45 min op 1 accu nog wel acceptabel vind (gewoon 2e accu erin dan +/- 1,5 uur)

Maar nu zat ik me te bedenken,
De laptop beschikt over een super snelle videokaart maar hoe zit het met het tft scherm wat zijn de Response tijden? (dan bedoel ik die van de D410V met SXGA scherm)

Je heb namelijk niks aan een snelle kaart als hij niet snel genoeg refreshed!

Verwijderd

Hmm...dit is niet op de site aangegeven lijkt wel, maar ik heb de D500P, zelfde kaart maar dan met een UXGA scherm, en ik heb geen klachten. Ik heb ook de D410E(ati 9000)even in mn handen gehad, maar NFS underground(om maar wat te noemen) werkte daar niet lekker op...Ik vind m op mijne zeer goed draaien...

die 45minuten kom ik boven trouwens hoor, met de accu...kan t rustig verdubbelen....

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:45

Royz

Kleurenblind!!

flipmans schreef op 07 januari 2004 @ 16:33:
De batterij maakt me opzich ook niet veel uit zou alleen mooi zijn als hij het beetje lang uithoud alhoewel 45 min op 1 accu nog wel acceptabel vind (gewoon 2e accu erin dan +/- 1,5 uur)

Maar nu zat ik me te bedenken,
De laptop beschikt over een super snelle videokaart maar hoe zit het met het tft scherm wat zijn de Response tijden? (dan bedoel ik die van de D410V met SXGA scherm)

Je heb namelijk niks aan een snelle kaart als hij niet snel genoeg refreshed!
Het is niet dat ik de response tijden zo weet... maar ik zie geen ghosting als ik een game speel, misschien anderen wel??

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Pagina: 1 2 Laatste