Toon posts:

amd xp 2400+ oververhit.

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
mn broertje heeft een xp 2400 draaien ( niet overklokt) en deze wordt met zo'n grote reusachtige zalman cooler heel erg warm. Wel tot 80 graden, en dan schakeld hij uit. Dit is trouwens alleen zo als hij stressed is ( draait een koei). De kast waar alles in zit is een aopen midi tower. wat voor 1 precies weet ik niet. Hij heeft wel de zomer overleeft en begint nu dus moeilijk te doen. de kast staat altijd open. Er is geen extra cooling aangebracht. En de zalman is niet meer vast te pakken als hij is uitgeschakeld vanzelf. ( als jullie nog meer info nodig hebben zeg het aub en geen slotje aub, ik kan namelijk niet vinden wat voor info er in mn starttopic moet zitten). Ik heb ook gegoogled en de search gebruikt. DIt zonder resultaat. Ik heb gezocht onder oververhitting processor en nog een paar, maar zonder resultaat. wat kan ik nog meer doen? idle is de processor 58 graden.
ps. is wel warm hier boven op de zolder. 29 graden.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-02 08:38

Turkish

zhé germans

Krijgt deze processor misschien teveel stroom, zit er niet teveel koelpasta tussen koelblok en processor? Hoe hoog waren de temps in de zomer?

offtopic:
damn, hoe krijg je nu zo vaak een oververhitte processor in verschillende systemen ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• Remy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 27-12-2025

Remy

I usually get 100% accuracy

Lees mijn sluitmessage eens in je vorige topic over je te hete proc. Als een proc te heet wordt, haal dan de koeler eraf en begin overnieuw: proc schoonmaken van de koelpasta, installeren, nieuwe koelpasta erop en dun uitsmeren, en dan correct de koeler erop installeren. Gaat het nog fout, ga dan terug naar de winkel en laat het doen door personeel daar.

LinkedIn
Instagram

Dit topic is gesloten.