in mijn server heb ik een duron 1300 zitten. Ik heb 1 heel groot probleem. Hij crasht iedere x. Er zit een spire whisperrock op. Ook heb ik coolpasta geplaatst, en ook heb ik in mijn kast 2 casefans hangen. 1 onder voor intake en boven achter 1 voor outtake. mijn cpu wordt idle 86!!! graden! wat is er hier fout, en wat kan ik hier aan doen? Ps. zit op een bord wat rma is gekomen.
Voel eens aan de heatsink, is deze wel warm?
zoniet is of het contact met je cpu niet goed, of de sensor is brak.
heb je niet TEveel koelpasta gebruikt?
tip: gebruik ook de search
deze vragen zijn al tal van keren langsgekomen
zoniet is of het contact met je cpu niet goed, of de sensor is brak.
heb je niet TEveel koelpasta gebruikt?
tip: gebruik ook de search
www.google.nl
Verwijderd
Voelt je whisperrock warm aan? als dit niet het geval is maakt hij geen voldoende kontakt met je processor.
Je topicstart is nou niet echt je van hetVerwijderd schreef op 18 September 2003 @ 14:45:
in mijn server heb ik een duron 1300 zitten. Ik heb 1 heel groot probleem. Hij crasht iedere x. Er zit een spire whisperrock op. Ook heb ik coolpasta geplaatst, en ook heb ik in mijn kast 2 casefans hangen. 1 onder voor intake en boven achter 1 voor outtake. mijn cpu wordt idle 86!!! graden! wat is er hier fout, en wat kan ik hier aan doen? Ps. zit op een bord wat rma is gekomen.
Daarnaast is er met de search veel te vinden over processors die te warm worden en wat je daar tegen kunt doen.
Als hij steeds na een vaste tijd vastloopt is het een hitteprobleem, maar als hij onregelmatig vastloopt is het waarschijnlijk iets anders.
Lees in ieder geval dit eerst eens door:
Frequently Asked Questions DOC (laatste update 2-06-03)
Verwijderd in "Frequently Asked Questions DOC (laatste "
[ Voor 5% gewijzigd door Exigence op 18-09-2003 14:52 . Reden: Verkeerde topic ]
visjesoft, je topicstart is te mager, om enigzins tips in de goeie richting te kunnen geven. Neem de Algemene GoT FAQ bovenin eens door inzake goeie topicstarts, en daarna de DOC FAQ over warmte en airflow. Als 3e kan je dan deze link gebruiken, aangezien er al vele topics inclusief tips en oplossingen zijn gewijd aan 'te heet, te warm..' hier binnen DOC.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()