Toon posts:

[CM] The reaper

Pagina: 1
Acties:
  • 70 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ziehier het zijpaneel, de reaper zijn neuske en rechterwenkbrauw komen er ook nog in, maar dat is niet voor vandaag of morgen, eerder iets voor binnen een paar weken, als afwerkingsfase er aan komt ;)

http://users.skynet.be/The_Y/born2oc/casemod2/7.jpg

het zijpaneel gemonteerd (kabeltjes moeten nog worden weggewerkt, zie vorige opmerking: afwerkingsfase)

http://users.skynet.be/The_Y/born2oc/casemod2/1.jpg

dual UV ccfl aan (geeft weinig weer op deze foto :( )

http://users.skynet.be/The_Y/born2oc/casemod2/2.jpg

In het donker daarentegen ):d

http://users.skynet.be/The_Y/born2oc/casemod2/3.jpg

paneel eraf

http://users.skynet.be/The_Y/born2oc/casemod2/4.jpg

hier zie je de ruimte onder mijn tweede videokaart tot de bodem intake fan (just made it through :p )

http://users.skynet.be/The_Y/born2oc/casemod2/5.jpg

de pomp is een nextcool wtank 800 pomp/res combo, die gemonteerd is in twee 5.25" bays, waar de pomp standaard voor voorzien is te monteren ;)
pic is bad quality, mijnen digicam is niet de van het, sort of say :s

http://users.skynet.be/The_Y/born2oc/casemod2/6.jpg

zij die op details willen gaan zien:: ja daar zitten strapbandjes rond die darmen, hij was geknikt. Wordt wel eens hermaakt maar voorlopig kan het zo geen kwaad (alweer: afwerkingsfaze ;) )

op verzoek de voorgaande foto's nog eens

http://users.skynet.be/The_Y/born2oc/spuiten/opendeur1.jpg

http://users.skynet.be/The_Y/born2oc/spuiten/opendeur2.jpg

case is nog "in progress": blowhole moet nog afgewerkt met stoffilter voor de BIX II

airbrush moet nog gebeuren

kabels nog deftig wegwerken (zoals ik zei: het is nog niet helemaal klaar) ;)

[ Voor 7% gewijzigd door AcouSE op 19-09-2003 07:53 . Reden: Grote pics in links veranderd, zie ook modbreak verderop ]

Verwijderd

mooi gespoten iig, en die watercooling cables geven een tof effect zo lichtgevend...

Verwijderd

dit ziet er alvast een strakke mod uit, ik wacht op het eindresultaat..

de kleur vind'k persoonlijk wel wat minder maar dat is ieders smaak en zal misschien beter meevallen als de paintjob erop staat? (wat of welke paintjob komt erop als'k nieuwsgierig mag zijn :p).

doe alvast verder met deze strakke mod en houd ons op de hoogte :)

• UTM
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online

UTM

Kerel is echt vet :D Ff bookmarken. Echt zo mooi gemaakt. Had iets groter mogen zijn, maar dit mag er zeker weten. Keep up the good work

Verwijderd

Topicstarter
de kleur is trouwens harley davidson maroon red metallic ;)

airbrush staat nog niet vast, maar ik heb iets in mijn gedachten met donkergrijze vlammen die van onderen naar boven toe "branden" om het zo te stellen (geen idee hoe anders verwoorden :s)

de lak is gespoten bij een vriend van me in de garagebox, wel met een spuitpistool uiteraard ;)

ben nu ongeveer een vijftal weken bezig aan deze mod, aangezien ze mijn vorige PC begin augustus gepikt hebben :(

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Dit is de mooist gemodde AOPEN kast die ik heb gezien tot nu toe en dan heb ik het over puur dit model ;) COOL gedaan vooral die radiator RESPECT d:)b _/-\o_ !!!

* nero355 vindt het FERRARI ROOD effect ook KewL ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Verwijderd

ik vind de kast op zich heel mooi, erg goed gedaan.
de Reaper op zich, zoals op de eerste foto, is ook super. maar in de kast vind ik persoonlijk het dan weer niets, omdat je eigenlijk niet ziet wat het nou precies is. (of het komt door de foto's...) Das dan zowel in het licht als in het donker

Verwijderd

Die blowhole _/-\o_

Prachtig werk dat je voortdurend levert!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 22:59:
ik vind de kast op zich heel mooi, erg goed gedaan.
de Reaper op zich, zoals op de eerste foto, is ook super. maar in de kast vind ik persoonlijk het dan weer niets, omdat je eigenlijk niet ziet wat het nou precies is. (of het komt door de foto's...) Das dan zowel in het licht als in het donker
het kan zijn dat ik de plexi achter de reaper wit ga maken, zodat hij duidelijker weergegeven wordt, maar dat is afwerking, zullen we maar zeggen ;)

Verwijderd

Echt mooi gedaan hoor, ook die blowhole dat je met "bondo" hebt afgewerkt is ook vet :)

Verwijderd

mooie groene kwal :)

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 23:02:
Echt mooi gedaan hoor, ook die blowhole dat je met "bondo" hebt afgewerkt is ook vet :)
ziehier mijn eigen how-to, en tevens verslag van het maken van de blowhole in kwestie ;)

http://www.born2oc.be/ind...&article_id=348&page_id=1

Greetz, Y

Verwijderd

Wat heeft zo een bus verf ongeveer gekost ?
Denk wel dat jij een iets duurder busje hebt gekocht, niet?

Wat ik me ook al even afvraag is: Waarom heb je je cd rom niet gestealth?
Die paintbrush, wat dacht je van waterrimpels of een extra effect te geven aan je case?
Vlammetjes zijn natuurlijk ook leuk :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 23:05:
[...]

ziehier mijn eigen how-to, en tevens verslag van het maken van de blowhole in kwestie ;)

http://www.born2oc.be/ind...&article_id=348&page_id=1

Greetz, Y
Ja ik had die how-to eergister gelezen ofzo. Had je der nog aangesproken over op msn. Erg netjes die how-to en hoe je het gefixed heb. In mijn volgende mod ga ik ook gebruik maken van dat soort plastic fillers en metal fillers. En ook van carbon fiber. Dat soort gaas met die harder >:)

Btw, die case wat gestolen is...was dat die mooie zwarte aopen? Dat meen je toch niet? How come :'(

Verwijderd

Topicstarter
dat is met spuitpistool gespoten, lak, verdunner, harder en vernis samen kostte me iets van een 93 euro als ik me goed herinner (halve liter lak)

cdrw/dvd combo wou ik niet stealthen omdat ik dat ronduit mottig vind, dan lijkt het net alsof je case leeg is. daarbovenop wou ik niet dat gezooi hebben met scheef zittende voorplaatjes en dergelijke onzin.

ik vind dit resultaat veel mooier dan een blanco plaatje, anders ziet het geheel er ook maar héél erg kaal uit imho

(dat is nu zelfs al wat het geval, maar hij is nu ook nog belange niet klaar ;)

Verwijderd

Topicstarter
die gestolen case was inderdaad die zwarte aopen HQ08 van mij ja

deze dus: aopen HQ 08 modding Phase II

Verwijderd

Half litertje, had je nog veel over?
Halve liter is dan ook het minste dat ik in 1maal kunt aankoper zekers?

Verwijderd

Het is heel persoonlijk natuurlijk (;)), maar is het niet mooier je CCFL's wat uit het zicht te halen? Dat je dus wel het effect ziet maar niet het ding zelf. Zelf vind ik dat meestal wat beter staan.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 23:18 ]

Verwijderd

Topicstarter
die ccfls zijn gemonteerd hoe ik ze (voorlopig) kwijt kon. ik ga nog andere opstellingen uitproberen, maar daar is geen haast bij: er zijn nog genoeg andere dingen die eerst in orde moeten komen :-)

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 23:01:
[...]

het kan zijn dat ik de plexi achter de reaper wit ga maken, zodat hij duidelijker weergegeven wordt, maar dat is afwerking, zullen we maar zeggen ;)
misschien kan je daarachter die plexi laten zandstralen, geeft ook wel mooi effect volgens mij...

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

eindelijk wat meer pics :) Nogmaals, ziet er tof uit, logo is op de foto's nie echt duidelijk, maar hij is lekker strak in de lak ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:36
Sorry, maar ik vind um niet mooi. De verf is te dik en die wieltjes zou ik ook niet kiezen.
Wel netjes gedaan dat figuur in je window.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chemmie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-08-2024

chemmie

Badger!

Ik zou die paintjob zo laten. Geen flames oid aan toevoegen, het is echt übergaaf zo! Ik wil echt pics van dat gat met gaas ervoor, dat wordt volgens mij echt mooi. (Als het kan, zoals eerder vermeld, zou het mooi zijn als je je ccfls weg kan werken, maar if no can do; no can do) Maar die paintjob, damn! nou hij gaat er bijna van staan.
Je slangen staan mooi erbij, vootal met die kleur.
Had ik al gezegd dat die paintjob 'tha bomb' is?) :P

[ Voor 3% gewijzigd door chemmie op 19-09-2003 02:58 ]

And so at last the beast fell and the unbelievers rejoiced. But all was not lost, for from the ash rose a great bird. The bird gazed down upon the unbelievers and cast fire and thunder upon them.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

Modbreak: Thumbnail je plaatjes even. Posten met de [img=600]-tag maakt je plaatjes alleen op het scherm kleiner, maar iedereen moet nog steeds 9 plaatjes van >300kB downloaden. Eventueel maak je ze klikbaar:
code:
1
2
3
[url=http://www.server.com/grotepic.jpg]
[img]http://www.server.com/thumbnail.jpg[/img]
[/url]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
My-life schreef op 19 September 2003 @ 00:23:
Sorry, maar ik vind um niet mooi. De verf is te dik en die wieltjes zou ik ook niet kiezen.
Wel netjes gedaan dat figuur in je window.
die verf is te dik?

hoe kan een verf nu te DIK zijn??? autolak kan je niet in lagen van twee mm spuiten ofzo hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

denk dat hij ivm met de kleur bedoeld
verder zou ik iets bedenken om die uv light beetje uit het zicht te krijgen
gaat wel moeilijk sinds je cutout nogal laag is
mss een plaatje met je logo eruit gecut ,melkplaxi erachter plakken en dit er voor zetten
kan ook op doorzichtig plastiek iets afprinten ...

[ Voor 80% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 01:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-09 11:51

Daklem

Audio Nerd

Als je hem niet mooi vind reageer je toch gewoon lekker niet }:O

ik vind hem zeker wel mooi. alleen jammer dat je lastig het figuur nog kan zien zonder fel ccfl licht.

lak is zeker wel netjes gespoten! vooral de voorkant met die radiator is erg geil!

weer een topcase van Amazing Y :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nog ff dit: het is géén ferrarirood: dit is bordeaux rood (donker rood) metallic. ik wou geen schreeuwende kleur ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Daklem schreef op 19 September 2003 @ 19:10:
ik vind hem zeker wel mooi. alleen jammer dat je lastig het figuur nog kan zien zonder fel ccfl licht.
lees mijn vorige posts eens na...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

heb ik al gedaan.. ik wacht nu nog op de foto :P

ik zeg alleen dat ik het jammer vind.. je laat me vol spanning wachten :P daar kan ik niet tegen :P

p.s : was niet als kritiek bedoeld :)

[ Voor 13% gewijzigd door Daklem op 19-09-2003 23:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
ben ook nog maar een weekof vier bezig met deze mod he, I do have a fulltime job u know ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en jawel the reaper is zeer goed zichtbaar nu, welk effect geeft deze in het donker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
k zou t je zo willen tonen, maar mijn cam geeft het slecht weer :(

tis iig DUIDELIJK te zien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daklem

Daklem

Audio Nerd

kijk.. zo issie echt GEIL!

toppie!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Scheelt aardig jah, eerst moest je echt goed kijken wat het inhield. Nu niet meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ey !! maak ff tumbnails :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
k heb geen zin om alles nog 'ns te gaan resizen en uploaden. op een thumbnail zie je trouwens toch geen flikker, dat gelul dat full sized pics teveel bandbreedte kosten is pure onzin. De tijd van 56K is toch echt wel voorbij hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 21:11:
...De tijd van 56K is toch echt wel voorbij hoor...
Is niet iedereen van mening hoor, ikzelf heb adsl, maar er zijn nog veel mensen die 56K gebruiken, of ergens in een Lan hangen, die ook maar 10KB/Sec. gaan.
En je kan ook editten moet je weten.
wel mooie kleur heb je genomen, alleen mss. die reaper iets meer "integreren" in de kast? :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 22:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo moeilijk of veel werk is dat niet:
Afbeeldingslocatie: http://www.theforumisdown.com/uploadfiles/0103/7-small.jpg
het is makkelijker om een plaatje te croppen/resizen dan je sidepanel te dremelen. En als je daar al geduld/energie in kan steken is een goede topicstart maken een makkie ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 21-09-2003 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het voordeel van thumbnails is dat je snel kan kijken wel pics je groter wil zien, zoals bijv een detail van die reaper ofzo. Nu is het meer gokken wat het is. Moet je zelf weten natuurlijk, maar het is wel iets praktischer.
Nette case, alleen het rode vind ik persoonlijk minder mooi, net als die glans. De afwerking is weer super, zoals bij de vorige. Origineel en zeker geen lelijk blowhole, wat met een gaasje ervoor alleen maar mooier wordt. Ik zou bij een volgende mod iets meer kleuren gebruiken, breekt het geheel een beetje meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 22:08:

het is makkelijker om een plaatje te croppen/resizen dan je sidepanel te dremelen. En als je daar al geduld/energie in kan steken is een goede topicstart maken een makkie ;)
ik gebruik geen dremel voor mijn eigen case, dremel is rommel, dat noem ik geen gerief

(dremel is voor jeanetten, zoals ze hier wel 'ns zeggen }) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
wat die meer kleuren betreft (ik word het nu écht wel beu om het te blijven herhalen) er komt nog airbrushing op, de case is niet KLAAR ofzo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik snap ook nie waarom gij u daar nog altijd dik in maakt
ge maakt u eigen zot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-09 21:00
Erg leuk gedaan :). Alleen jammer dat je wat beter moet kijken wie die creep op de zijkant nu eigenlijk is als hij eenmaal een stoot draden achter zich heeft :P.

http://twitter.com/randalpeelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 September 2003 @ 22:52:
wat die meer kleuren betreft (ik word het nu écht wel beu om het te blijven herhalen) er komt nog airbrushing op, de case is niet KLAAR ofzo....
Daar doelde ik niet zo zeer op, maar gewoon dat de front nogal rood is. Ik zie liever een combi van 2 kleuren zodat het iets breekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
en op de voorkant komt dus volgens jou geen airbrush ofzo?...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JWR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16-09 16:03

JWR

Je hebt het met een verfspuit gedaan he? Ik vind de paintjob echt super, zo wil ik hem ook wel! Maar als er 2mm verf op komt heb je dan geen last met het sluiten van de deur of de CDROM speler of de powerknop?

Heb je ook nog primer gebruikt?

Ik hoop dat ik ook echt dat resultaat kan krijgen :9~ Heb je nog tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 21 september 2003 @ 23:13:
en op de voorkant komt dus volgens jou geen airbrush ofzo?...
Ik was voor het gemak er vanuitgegaan dat het alleen op een sidepanel zou komen. OK ietwat ondoordacht, maar goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-09 13:03

AcouSE

Swedish Chef

Ik kan me niet voorstellen dat je zowel mijn post als de andere verzoekjes om thumbnails "gemist" hebt. Open maar een topic is SeM als je thumbnails hebt gemaakt, dan kan deze misschien weer open. Tot die tijd:

no thumbnails = no topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.