Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

software infra rood remote

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net leuk een infrarood oog gekocht die op me usb wordt aangesloten, maar ik heb gezocht, maar kon geen geschikte software vinden om me afstandsbediening te configureren. Wie kan me helpen ?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 28-11 22:25

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Waar heb je zelf al gezocht dan? kan me nauwelijks voorstellen dat google niks oplevert5. Bovendien, als we het merk niet weten kunnen wei er ook weinig mee...glazen bollen zijn ook niet te vinden op internet :P

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Verwijderd

Je bent niet helemaal duidelijk. Wil je met een afstandsbediening je pc bedienen? Welke afstandsbediening? Wat wil je bedienen?

En welk infrarood oog heb je, wat wil je ermee doen. Erg weinig informatie :)

Via de search kom je bijvoorbeeld ook in dit topic. En in dát topic vind je weer:

Girder
Girder is a program that can take any input ( keyboard, remote control, internet ) and translate that into actions on your computer. These actions can be for example controlling winamp, a DVD player or shutting down windows.

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 20:16 ]

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Jijzelf door beter te [search=irda afstandsbediening PC]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
tis de shuttle remote control pn31. Er zit een afstandsbediening bij, maar zover ik weet moet het op elke afstandsbediening werken... En ik wil er me pc mee bedienen..

Verwijderd

Topicstarter
tis dus geen IRDA ..Programma girder deed weinig :(

Verwijderd

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 20:16:
tis dus geen IRDA ..Programma girder deed weinig :(
Zou kunnen dat Girder niet werkt, je afstandsbediening staat ook niet bij supported hardware. Dat konden we natuurlijk niet weten omdat je geen info had gepost :Y)

Maar waarom vind ik wel allemaal threads, website's en programma's waar informatie op te vinden is? Google is geweldig ;) Wat je ook nog kunt proberen: [google=shuttle remote control pn31].

offtopic:
Overigens gaat dit niet over de hardware zelf of over het zelf knutselen ervan, je topic had dus al íets beter gestaan in Software Algemeen

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 20:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
uiteraard had ik google ook geprobeerd.. Tis alleen dat ik ze alleen in de verkoop zie, maar vind dus geen software ervoor..

• m-m
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

m-m

winlirc girder de mogelijkheden zijn eindeloos, als je de search maar benut
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.