Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

afstandbediening op muis infrarood?

Pagina: 1
Acties:

• DumbAss
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16-08 11:30
Weet iemand of het mogelijk is om via software ofzo een infrarood afstandbediening te gebruiken die gebruik maakt van de infrarood ontvanger van m`n draadloze (trust) muis?
Die muis is aangesloten op een USB poort.

Vanutsteen.nl => nerds only | iRacing

• HobbeS
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 09:22
Ik denk niet dat het mogelijk is...

Verwijderd

moet mogelijk zijn alleen dan moet je er wel voor zorgen dat jou eigen pc weet dat het geen muis is en dat de software voor de Ir ontvanger hem ook accepteert

Verwijderd

je kan wel je muis als afstandsbediening gebruiken met een winamp plugin... mischien is dat iets.

• koffercomputer
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 10:37
En je zou je afstandsbediening of muis-ontvanger om moeten bouwen zodat ze beide op dezelfde draaggolffrequentie werken, maar dan nog zou het niet werken want een muis stuurt hele andere signalen dan een afstandsbediening. De kans is groot dat de muis-ontvanger die signalen gewoon niet wil verwerken.

Ik heb het opgegeven om nog correct Nederlands te blijven typen. 22.10.02

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13:58

Tarin

Just plain weird.

Moet je zelf software/drivers schrijven denk ik..

Is het niet makkelijker een infraroodpoort op je mobo te zetten (redelijk veel mobo's hebben de mogelijkheid voor een IrDa-plugje.)

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• frim
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
IrDa connecties kunnen meestal NIET gebruikt worden voor ee afstandsbediener.
Wat je wel kan doen is een ontvanger voor op de COM-poort te maken. Dat kost je in totaal iets van €4-5. Schema's en zo zijn te vinden op www.tweakhardware.com

• Weeds
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-10 08:32

Weeds

what is a weed...

Girder is een mooi programma voor een IR ontvanger
Pagina: 1