Verwijderd
lekker snel! (voor een telefoonlijn)
Heb hier nog steeds geen kabel, omdat die Rendo/De Kooi hier maar niet opschiet
(Al schijnt die kabelverbinding even snel te zijn
Oh ja, ik heb nu ook Zonnet (krijg je Freebees bij)
160KB! MwooohahahahahahahahahaOp zaterdag 02 december 2000 15:16 schreef vak_s het volgende:
Nee hoor de kabel is aardig snel vaak 150/160 kb Zowel sávonds al sŽmorgens
* Mr. B. B. heeft @Home
Ik schrik niet meer van 400 KB/s
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Verwijderd
En als iemand die thuis 3kb/sec heeft bij mij komt zijn ze verkocht!!
Förbjuden väg är ofta hårt sliten
maareuh lekker belangrijk zeg
Verwijderd
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(
wij zijn het enige plaats in nederland die een eigen kabel netwerk heeft voor TV & internet
ik had hier voor superweb
In verband met de gemanipuleerde lever worst
Ik ben wel tevreden, had in het begin nog uitschieters naar de 500k/s. Maar tegenwoordig haal ik de 200 vaak niet meer, ik zit nu meestal op de 150
Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
Verwijderd
maar de helpdesk kan bijv. wel wat vriendelijker.
Ze beginnen al te zeuren als je een keer 5Gb per week aan data-verkeer hebt,
terwijl ze een FUP van 30Gb per maand hebben
Soms he, heel soms, midden in de nacht, kom ik wel eens boven de 4kb/sec uit....
Meestal, zoals nu bijvoorbeeld haal ik nog niet eens 1kb/sec :'(:'(
KPN SCHIET NOU TOCH GxDVxRDxMMx EENS OP MET DAT ADSL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ik haal maar 3k/sec ofzo
En dan hoor ik weer mensen klagen over 20k/sec!!! ZEIK niet ZO, dat is snel genoeg
Wees toch GVD eens blij met je VERBINDING!
mensen zoals ik met Traagsema / Rendo / Superkut , die hebben het pas slecht
En dan die mensen met een modem, dat is pas erg.
met papier mache kun je alles maken!!

Dit is de constante ping die ik met de router heb lopen... (BTW. ik genereer geen data up en down at the moment)
Je hoeft je niet te schamen hoor.Op zaterdag 02 december 2000 19:52 schreef Servowire het volgende:
Als ik zulk soort snelheden als 500k/sec hoor dan word ik gek
Ik haal maar 3k/sec ofzo
En dan hoor ik weer mensen klagen over 20k/sec!!! ZEIK niet ZO, dat is snel genoeg
Wees toch GVD eens blij met je VERBINDING!
mensen zoals ik met Traagsema / Rendo / Superkut , die hebben het pas slecht
En dan die mensen met een modem, dat is pas erg.
Het is maar wat je liever hebt ik liever 500kb/sec
Hahaha...Op zaterdag 02 december 2000 21:14 schreef vak_s het volgende:
[..]
Je hoeft je niet te schamen hoor.
Het is maar wat je liever hebt ik liever 500kb/sec
Kabel is gewoon niet overal verkrijgbaar, en daar valt niets aan te doen
Ik loof 1000,- uit voor degene die mij een verbinding met 100 kilobyte/s kan bezorgen hiero
Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS
Ja, sorry niet aan gedacht.Op zaterdag 02 december 2000 21:21 schreef tOcoOl32 het volgende:
[..]
Hahaha...
Kabel is gewoon niet overal verkrijgbaar, en daar valt niets aan te doen
Ik loof 1000,- uit voor degene die mij een verbinding met 100 kilobyte/s kan bezorgen hiero(en ik neem geen genoegen met satteliet, heb ik al geprobeerd
)
Verzin er nog eens een paar!!!:?Op zaterdag 02 december 2000 22:11 schreef SirCommieBastard het volgende:
Zeelandnet a.k.a Ripoffnet, Zeelandzuig, Zeelandslak etc. etc.
Supertevreden mee.... goed snelheden
Verwijderd
256 kbps abbo hebben en 30 kbps halen GVD!!!
Ik ben al 1 jaar op @home aan het wachten, ze zouden per 1 december hier beschikbaar zijn, maar das weer een maand uitgesteld, daar komt ook nog de wachtlijst op.:(:(:(
Jammer dat ze geen beta-testers nodig hadden.
@home schiet toch op met die boeeeeeeelllll!!!........
Think! B4 u doing instead of doing b4 u think!
10000% mee eens!Op zondag 03 december 2000 11:45 schreef sjeemz het volgende:
prima provider!
Ik kan niet w88 totdat Euronet ADSL gaat anbieden.
Als ik moest kiezen tussen 1024/56 ADSL [of 2048/512 :9~] via Euronet of @Home zou ik het nog NIET weten.
Keb nu ISDN via Euronet en heb kickt gewoon arse. Ping van 60 in Counterstrike is heel normaal. Helaas die telefoonrekening ook
tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/
Verwijderd
ftp's: 500 kb.
snelle download servers: 300 kb
normale: 100 kb
Trage: 30 kb.
Ach ja. Ik ben zeer tevreden. Alleen die upload snelheid haat ik !!!
Heeft er iemand een utilitie om de maximum snelheid (16kbps) weg te halen en gewoon lekker uploaden met 286 kbps, want dat kan de 3com modem
UPChello dwingt nu iedere budget abbo om te zetten naar een groot abbo...
Scheelt mij wel effe 40 pieken..!!!
Gelukkig krijg ik de eerste 4 maanden de volledige snelheid voor het budget bedrag...
Mooi dat ik nu juist net daarna mijn abbo ga opzeggen...
Etterbakken zijn het......:(
Snelheid/stabiliteit zowaar tegenwoordig vrij OK in 6904...
PC-Specs
"...You may feel a little sick..."
Byteripper.
* freddifish is daar wel blij mee
'people say I'm a drinker, but I'm sober half the time' - Mick Jagger | mail: freddifish_AT_gmx.net
Dat is nog eens veel keuze!;)Op zondag 03 december 2000 20:09 schreef G-Spotter het volgende:
Freeler, Zonnet, TMFWeb, Uwnet, 12Move, Wish, Wanadoo (71x) en vanaf 18 december chello (via de ENECO kabel = compleet ander netwerk!).
korting via school, best handig..
soms 14K/s over 1 ISDN,
soms ook 1.4 K/s
Stabiele verbinding in ieder geval, downloaden varieert tussen de 40 en 250
"Then there was the man who drowned crossing a stream with an average depth of six inches."
MY Systemconfiguration: 10fingers@5chars/s; 2legs@5km/h; 1mouth@14k4; 2ears@18Khz; 2eyes@-6&-7
Verwijderd
Dank dankOp zondag 03 december 2000 11:45 schreef sjeemz het volgende:
prima provider!
Heb een Chello verbinding en 2 accounts bij Euronet
Verwijderd
Doen we al, klik hier maar. Tis alleen via dat MXbagger van KPN maar Als je geld overhebt moet je Versapoint, das pas geile ADSL maar genoeg reclameIk kan niet w88 totdat Euronet ADSL gaat anbieden.
Als ik moest kiezen tussen 1024/56 ADSL [of 2048/512 :9~] via Euronet of @Home zou ik het nog NIET weten.
Moet je op de helpdesk komen, ze kunnen niet anders, naast alle andere gamesKeb nu ISDN via Euronet en heb kickt gewoon arse. Ping van 60 in Counterstrike is heel normaal. Helaas die telefoonrekening ook![]()
![]()
Op zaterdag 02 december 2000 17:50 schreef Raptor34 het volgende:
ik heb netvisit en 48kb/sec. dit wordt door de kabelboer afgeremt
wij zijn het enige plaats in nederland die een eigen kabel netwerk heeft voor TV & internet
ik had hier voor superweb
Hee verek .. Veendam zeker .. Ik heb nog bij Netvisit gewerkt.. Jullie hebben tijdje terug toch ook een feest van MTV gekregen omdat Veendam voor MTV koos ipv TMF?
Ik heb trouwens @home (normaal 100-300K/s max snelheid hier 800K/s en in 1 jaar nog maar (opgeteld) 3 dagen uit gelegen)
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Voorouders net boven de Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
Verwijderd
Errug traag
Verwijderd
Of beter gezegt, ik ploeter mezelf voort op het digitale zandpad van Casema, hoewel ik sinds gister een Com21 heb van ze en gaat wel iets beter, maar het blijft
Dat is erug duur! Ik heb voor 89,- p/maand chello met 150/160/kb sec, niet slecht he? Maar mischien is er bij jullie nog geen kabel.Op dinsdag 05 december 2000 11:14 schreef Léone het volgende:
Rendo.DeKlooi..
Errug traagmaar beter dan telefoonkosten betalen.. Het is hier nu Essent geworden, maar we moeten nog een poosje wachten op @Home, ze mogen van mij wel een beetje haast maken, want deze trage zooi schiet niet echt op (ongeveer 6kb/s voor 100,- per maand
)
Verwijderd
/me sluit zich hier helemaal bij aan.Op maandag 04 december 2000 12:56 schreef Blacksoul het volgende:
@home, wat me goed bevalt, alleen met enige regelmaat is de meelserver down of heeel traag... Stabiele verbinding in ieder geval, downloaden varieert tussen de 40 en 250.
Jammer van die mailserver. Sinds een paar maanden doet hij niet meer zogoed z'n best. Da's jammer, want @Home is zeker een van de beste kabelproviders!
Verwijderd
Hmm isdn is 64kbit/s is 64/8 = 8kb/s maxOp maandag 04 december 2000 12:52 schreef RoeLz het volgende:
Cybercomm / GlobalXS
korting via school, best handig..
soms 14K/s over 1 ISDN,
soms ook 1.4 K/s
hoe wil jij 14 gaan halen ?!?
bART 68kb/s (512 kbit afgeknepen door upc