[PHP] Kale PHP-install onder IIS *

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• WOrange
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-08 10:15
Ik heb PHP geïnstalleerd op een Windows XP pc met als webserver IIS.
Het enigste wat ik eigenlijk aan installatie heb gedaan ik php.ini in c:\windows geplaatst en de extensie .php toegevoegd in IIS.

Nu lees ik handleidingen voor het installeren van PHP en daar staat in dat ik veel meer bestanden moet kopiëren.
Is dit nodig?
Hoe ik het heb geïnstalleerd werkt PHP.
Nu heb ik nog niet veel scripts geschreven maar zou ik door mijn installatie nog tegen fouten aanlopen?
Of heb ik oude handleidingen gelezen?

Oriëntatie warmtepomp woning 1980

• Eelke Spaak
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 19:14

Eelke Spaak

- Vlad -

w_beens schreef op 18 September 2003 @ 12:05:
Ik heb PHP geïnstalleerd op een Windows XP pc met als webserver IIS.
Het enigste wat ik eigenlijk aan installatie heb gedaan ik php.ini in c:\windows geplaatst en de extensie .php toegevoegd in IIS.

Nu lees ik handleidingen voor het installeren van PHP en daar staat in dat ik veel meer bestanden moet kopiëren.
Is dit nodig?
Hoe ik het heb geïnstalleerd werkt PHP.
Nu heb ik nog niet veel scripts geschreven maar zou ik door mijn installatie nog tegen fouten aanlopen?
Misschien zijn die 'veel meer bestanden' wel de PHP extensies. Die heb je in principe niet nodig om simpeles scripts te draaien, maar als je uitgebreidere functies (zoals image-manipulatie e.d.) wil gebruiken heb je de extensies wel nodig.

TheStreme - Share anything with anyone

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Nu lees ik handleidingen voor het installeren van PHP en daar staat in dat ik veel meer bestanden moet kopiëren. Is dit nodig? Hoe ik het heb geïnstalleerd werkt PHP.
Blijkbaar niet nodig dus, wel aan te raden als het in de manual staat :+
...zou ik door mijn installatie nog tegen fouten aanlopen?
Beetje vragen naar de bekende weg he? Ja, dat kan :D
Op www.php.net staat de nieuwste. Verder is dit nogal vragen naar de bekende weg, en installatie/configuratievragen horen ook in Software Algemeen, dus hier gaat deze dicht :)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.