Toon posts:

opstartscherm van powerstrip

Pagina: 1
Acties:
  • 59 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik denk dat iedereen die powerstrip gebruikt het wel kent. Als je hem voor het eerst geinstalleerd, hebt loopt het klokje van het opstartscherm van 5 naar 0. Maar als je het programma een maand gebruikt hebt, staat hij al op twintig. Ik weet dat je het opstartscherm bij en geregistreerde versie uit kan zetten, maar ik wilde alleen graag weten of jullie al het filetje gevonden hebben om dat klokje te resetten, zodat hij maar 5 seconden loopt.

Ik heb zelf al lopen zoeken via google, op dit forum en natuurlijk in mijn registry, maar ik kan niets vinden.

Hebben jullie enig idee?

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

vrij vertaald, hoe omzeil ik de beperking opgelegd door de demo versie.

sorry. maar ik vermoed dat we daar niet op mogen reargeren en dat er deze wel gauw op slot gaat (net als de meeste)

Iperf

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Je hebt bij deze een waarschuwing aan je broek hangen. Dit valt onder warez (ofwel: illegale software).

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Wat een onzin. Ik hoef geen crack of zo.
Het gaat mij alleen om die timer te resetten.

Verwijderd

ja je wilt em dus cracken :D

• kamstra
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

kamstra

ipso iure

hehe, hoezo ik vraag geen crack :D, zet gewoon je datum eens een maandje terug, wil soms ook wel eens helpen :P

Huh..?? Neuh...bedankt | Qui habet aures audiendi audiat

Verwijderd

Topicstarter
Nee, resetten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het gaat me niet om het hele opstartschermpje weg te halen, maar alleen die timer te resetten.

Dat lukt alleen niet door opnieuw te installeren.

Verwijderd

Topicstarter
kamstra schreef op 17 september 2003 @ 23:58:
hehe, hoezo ik vraag geen crack :D, zet gewoon je datum eens een maandje terug, wil soms ook wel eens helpen :P
Kijk, daar heb ik wat aan.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22:34

momania

iPhone 30! Bam!

Het gaat hier dus wel degelijk om het omzeilen van een bepaalde beveiliging in de software.
Of dat nou door een crack gebeurd of door jou zelf.

Uit Het algemeen beleid. Iedereen wordt geacht zich hieraan te houden :
Elke manier om een programma dat niet vrijelijk te gebruiken is middels bijvoorbeeld key-generators, crack's NO CD-Patches en dergelijke toch aan de praat te krijgen is iets wat je buiten Gathering of Tweakers zult moeten doen. Het vragen naar of het aanbieden van dergelijke zaken; software of de licenties, op welke manier dan ook, is niet toegestaan op het forum.
Hier valt dit dus ook onder als zijnde 'omzeiling van beveiliging'.
U kunt mail verwachten.

[ Voor 8% gewijzigd door momania op 18-09-2003 00:01 ]

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.