Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[CRT] Nieuwe Samsung 753dfx tikt !

Pagina: 1
Acties:
  • 137 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Yo mede GoT'ers,

Sinds kort beschik ik over een nieuwe computer met daarbij een nieuwe monitor, alleen wat me opviel...

...Is dat de monitor om de 1 a 2 seconden een [licht] tikkend geluid maakt, wat blijkbaar uit de kast achter het beeldscherm wegkomt. Is dit normaal of deugt dit niet ? :/

Ik zelf al het nodigde zoek werk gedaan, maar ik heb tot op heden niks gevonden wat een beetje in mijn richting zit.

Specs monitor:

-- Splinternieuwe --

Samsung Syncmaster 753dfx
17 inch / 0.20 mm dot pitch
Flatscreen / geen 2 horizontale lijnen

Iemand ervaring/raad :?

I browse with Vivaldi

• dominic
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-11 11:36

dominic

will code for food

Geen idee wat die tik is maar wel het volgende advies: Wanneer je nieuwe spullen koopt, en er is iets naar jouw idee niet goed, of niet naar je zin, teruggaan naar de winkel!

Download my music on SoundCloud

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:18
Ik heb zelf een 757dfx, en die tikken die je noemt hoor ik alleen als ik het ding net in standby modus heb staan. Die tikken om de 2s zullen vast en zeker niet normaal zijn.

• rlkz
  • Niet online
Het blijkt dus te zijn dat - als de monitor een half uurtje aan staat - geen rare geluiden maakt (tikt)

Alleen als de warmte zich meer ontwikkeld dan begint het geluid weer, ik vind het echt héél vreemd.

Verder blijft het beeld superscherp en geen geflikker op beeldscherm

..........

I browse with Vivaldi

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04 02:56
Die kan je beter terugbrengen want dit hoort niet. Het kan een electronisch componentje zijn wat flink op zijn lazer krijgt en het nu nog wel houdt.... Maar hoe lang is natuurlijk de vraag.

Senile! Senile Oekaki

• rlkz
  • Niet online
Ik heb de computerwinkel even een mailtje gestuurd over het probleem, dus dat is even afwachten... :/

I browse with Vivaldi

• rlkz
  • Niet online
Sorry voor de schop, maar ik wou het toch ff laten weten hoe het is afgelopen :X .

Ik had eerst even netjes de computer winkel bericht gedaan, en die zeiden dat ik bij Samsung zelf moest wezen. Oké dacht ik, doen we dat.
Meteen even gebeld, en probleem uitgelegd. Diegene die ik aan de telefoon had zei: Geef u adres gegevens en etc maar, dan wordt het geregeld.

Dus netjes opgehaald en op dit moment wacht ik nog op mijn monitor.
Maar dus alom zeer goeie service ! ;)

I browse with Vivaldi

• GreyGhost
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-11 14:36

GreyGhost

Het is een spook

Heb hetzelfde met mijn 757mb. Is alleen als hij net aanstaat/uit standby komt en duurt maar even. Vermoed dat het wat materiaal is in het beeldscherm dat gaat "werken" door de warmte.

For I am grey, between the darkness and the light

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Ik heb hier een 753DFX di eik bij de Mediamarkt heb gekocht als oud showmodel (wel lekker 99 eurootjes goedkoop) en die heeft nergens last van en die is al enige tijd aangeweest als showmodel dus lijkt me raar dat jullie dit hebben :? *klopt af*

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• rlkz
  • Niet online
Jah ik denk dat het gewoon een *bug* is bij sommige type's en modellen. De 1 wel de ander niet. Maar jah, ik denk maar zo: Samsung blijft goeie monitor fabrikant ;)

I browse with Vivaldi

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

ThE DarK SpiRiT schreef op 19 October 2003 @ 21:28:
Jah ik denk dat het gewoon een *bug* is bij sommige type's en modellen. De 1 wel de ander niet. Maar jah, ik denk maar zo: Samsung blijft goeie monitor fabrikant ;)
Dat denk ik heel de tijd heel veel Samsung spullen hier in huis ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• rlkz
  • Niet online
Het is allemaal weer netjes geregeld, want volgende week heb ik mijn monitor weer. Ik werd vandaag gebeld door het Transport bedrijf dat de goederen verzorgt voor Samsung.

Dit alles bij elkaar heeft 2 week geduurd, lijkt me héél netjes ;)

I browse with Vivaldi

Verwijderd

Ik heb hier vandaag ook ineens problemen mee, het was al langer zo dat wanneer ik hem soms opstarte (de pc), hij ging piepen en het beeld helemaal door elkaar ging flikkeren, totdat ik in het scherm van XP kwam. Ik denk dat ik hem ook maar terug breng naar mediamarkt.

• rlkz
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 31 januari 2005 @ 13:32:
Ik heb hier vandaag ook ineens problemen mee, het was al langer zo dat wanneer ik hem soms opstarte (de pc), hij ging piepen en het beeld helemaal door elkaar ging flikkeren, totdat ik in het scherm van XP kwam. Ik denk dat ik hem ook maar terug breng naar mediamarkt.
Zou hem idd meteen terug brengen naar MM. Ook omdat mijn ervaring met Samsung niet al te best is helaas :(

* je bent gewaarschuwd :P

I browse with Vivaldi

Pagina: 1