scheelde half jaartje geleden zo'n 15%My schreef op 19 September 2003 @ 17:38:
Zoveel ontzettend veel kleiner zijn ze volgens mij niet...
Komen er trouwens nog stats van gisteren, of worden ze pas weer vanaf vandaag gemaakt?
eigen ervaring
Verwijderd
scheelde half jaartje geleden zo'n 15%My schreef op 19 September 2003 @ 17:38:
Zoveel ontzettend veel kleiner zijn ze volgens mij niet...
Komen er trouwens nog stats van gisteren, of worden ze pas weer vanaf vandaag gemaakt?
Ik merk totaal geen verschil (op mijn pc gaat tsc eerder langzamer..)Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 18:40:
[...]
scheelde half jaartje geleden zo'n 15%
eigen ervaring
#StopBurningStuff
Verwijderd
Als je het op de beide sites vergelijkt (bij top nodes, en dan avg dock time) dan zie je dat TSC gemiddeld beduidend minder tijd per candidate kost dan d2ol._WgV_ schreef op 19 September 2003 @ 20:12:
[...]
Ik merk totaal geen verschil (op mijn pc gaat tsc eerder langzamer..)
Verwijderd
Verwijderd
Even kijken. Je had 2 pc's die d2ol deden. Nu met het installeren van versie 2.0 heb je 1 oude node weggegooid, dus moest je een nieuwe (verse) installeren. De client op pc 2 heb je wel goed kunnen updaten, en dus heb je het node-nummer bewaard.Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 21:55:
Ok jongens hier is TFA_Kaatsheuvel.
Ik heb een probleempje. Ik heb jet geupdate en ik heb het schijnbaar for some reason in me hoofd gehaald om m'n oude d2ol map te wissen op mijn pc (node 1)...
Ik zal wel veel result kwijt zijn maar ik upload vrijwel altijd als d2ol aan staat dus dat loopt wel los
Alleen nu heb ik 3 nodes staan ipv 2 ! Hoe moet ik 2 nodes mergen ? Ik zie alleen een optie om teams te mergen....
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Nope. Maar je hebt ook 3 nodes. Er is er alleen 1tje inactiefVerwijderd schreef op 20 September 2003 @ 16:34:
Tja zo lijkt het net of ik 3 nodes heb...
Kan ik die node niet gewoon deleten zonder de vergaarde punten oid weg te gooien ?
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 19:06 ]
#StopBurningStuff
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq