D2OL/TSC Client Versie 2.0

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 675 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

My schreef op 19 September 2003 @ 17:38:
Zoveel ontzettend veel kleiner zijn ze volgens mij niet...

Komen er trouwens nog stats van gisteren, of worden ze pas weer vanaf vandaag gemaakt?
scheelde half jaartje geleden zo'n 15%

eigen ervaring ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 18:40:
[...]

scheelde half jaartje geleden zo'n 15%

eigen ervaring ;)
Ik merk totaal geen verschil (op mijn pc gaat tsc eerder langzamer..)

#StopBurningStuff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

_WgV_ schreef op 19 September 2003 @ 20:12:
[...]

Ik merk totaal geen verschil (op mijn pc gaat tsc eerder langzamer..)
Als je het op de beide sites vergelijkt (bij top nodes, en dan avg dock time) dan zie je dat TSC gemiddeld beduidend minder tijd per candidate kost dan d2ol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok jongens hier is TFA_Kaatsheuvel ;).

Ik heb een probleempje. Ik heb jet geupdate en ik heb het schijnbaar for some reason in me hoofd gehaald om m'n oude d2ol map te wissen op mijn pc (node 1) 8)7...

Ik zal wel veel result kwijt zijn maar ik upload vrijwel altijd als d2ol aan staat dus dat loopt wel los :)

Alleen nu heb ik 3 nodes staan ipv 2 ! Hoe moet ik 2 nodes mergen ? Ik zie alleen een optie om teams te mergen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 21:55:
Ok jongens hier is TFA_Kaatsheuvel ;).

Ik heb een probleempje. Ik heb jet geupdate en ik heb het schijnbaar for some reason in me hoofd gehaald om m'n oude d2ol map te wissen op mijn pc (node 1) 8)7...

Ik zal wel veel result kwijt zijn maar ik upload vrijwel altijd als d2ol aan staat dus dat loopt wel los :)

Alleen nu heb ik 3 nodes staan ipv 2 ! Hoe moet ik 2 nodes mergen ? Ik zie alleen een optie om teams te mergen....
Even kijken. Je had 2 pc's die d2ol deden. Nu met het installeren van versie 2.0 heb je 1 oude node weggegooid, dus moest je een nieuwe (verse) installeren. De client op pc 2 heb je wel goed kunnen updaten, en dus heb je het node-nummer bewaard.

Je naam op de site van d2ol is TFA_Kaatsheuvel, en nou heb je dus 1 extra node die onder dat account moet komen?

Klopt dit zo'n beetje? Als dat het geval is, dan moet je inloggen op de site van d2ol, en dan "Add nodes" doen (onderaan de pagina), en daar zie je je 3e node klaar staan voor gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De derde node heb ik idd (bij toeval) toegevoegd maar hoe merge ik de nieuwe node met de originele node ?

Ik heb er nl echt maar 2....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21:53
Er is een optie op je userpage van D2OL om nodes bij elkaar toe te voegen. Log maar in op de D2OL site en je ziet het zo staan. Weet niet precies aangezien ik nog maar 2x op mijn userpage geweest ben :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb die userpage grondig bekeken en het komt er echt (vreemd genoeg) niet voor !

Verwijderd

Nee, kan niet. 2 nodes kun je niet bij elkaar voegen. Je hebt feitelijk ook 3 nodes, 1 oude, 1 nieuwe (geupgrade), en 1 nieuwe (vers geinstallerd).

Deze 3 hebben allemaal verschillende nummers. Een node moet je zien als een installatie van de client, niet als een pc. :)

Als je nog ergens je oude node.prp hebt, dan kun je die gebruiken om onder het oude node-nummer door te crunchen.

Verwijderd

Tja zo lijkt het net of ik 3 nodes heb...

Kan ik die node niet gewoon deleten zonder de vergaarde punten oid weg te gooien ?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 20 September 2003 @ 16:34:
Tja zo lijkt het net of ik 3 nodes heb...

Kan ik die node niet gewoon deleten zonder de vergaarde punten oid weg te gooien ?
Nope. Maar je hebt ook 3 nodes. Er is er alleen 1tje inactief :)

offtopic:
@fbeez hieronder: done :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 20-09-2003 19:06 ]

Verwijderd

silk_dude andere tekst onderaan die tekst aub!!

• _WgV_
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-07 17:00

_WgV_

It's a magical world!

Hmm het lijkt erop dat TSC 2.0 en mohaa niet goed samen willen werken, hij is net al twee keer vastgelopen hier :|
Is me nog nooit gebeurd, dat ie in mohaa zomaar ineens hing!

#StopBurningStuff

Pagina: 1 2 Laatste