PV: 2550WP | 520WP | een mens lijdt t meest door het lijden dat hij vreest
Verwijderd
http://homepages.opencominc.com/smichael/dspy.html
Verwijderd
Ik installeren, huh
Ik kijken Version 1.02.000 ???
Ik GoT checken... MMKAY
#StopBurningStuff
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Bleek het versienummer ook nog eens hetzelfde te zijn als die oude!
ik wil best meehelpen aan een goedendoel project maar dit is toch een beetje jammer
IorGie/BertMan hoeft niet zo nodig meer mee te helpen aan D2ol.......
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
http://www.childhooddisea...bb=get_topic;f=5;t=000140
Het is nu ff vervelend dat je moet wachten, maar hee wat is 1 dagje op de duur van dit project??IorGie schreef op 18 september 2003 @ 01:29:
Zucht.....
ik wil best meehelpen aan een goedendoel project maar dit is toch een beetje jammer
IorGie/BertMan hoeft niet zo nodig meer mee te helpen aan D2ol.......
Kom op man, niet zo snel opgeven!
* _WgV_ is verbaasd te ontdekken dat de stats (nog) niet gereset zijn
Edit:
Hmz, ze hebben er dus nog niet echt naar gekeken....quote: Charles BeckiusTomorrow the team will begin looking at the responses on the statistics topic. This is a hot topic and we have not said much for fear of jumping the gun on this. Now that we can devote appropriate time to this, we can respond appropriately.
[ Voor 27% gewijzigd door _WgV_ op 18-09-2003 07:32 ]
#StopBurningStuff
Verwijderd
Op het d2ol forum staat dat ze niet gereset worden_WgV_ schreef op 18 September 2003 @ 07:29:
[...]
Het is nu ff vervelend dat je moet wachten, maar hee wat is 1 dagje op de duur van dit project??
Kom op man, niet zo snel opgeven!
* _WgV_ is verbaasd te ontdekken dat de stats (nog) niet gereset zijn![]()
![]()
Edit:
[...]
Hmz, ze hebben er dus nog niet echt naar gekeken....
[-edit-]
Vaag, op TSC forum staat idd dat ze er morgen naar kijken. Maar die Wolfgang Hinz klinkt best wel alsof het al besloten is, of heb ik het nou mis?
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 07:36 ]
JoepieeeeeeeeeVerwijderd schreef op 18 September 2003 @ 07:35:
[...]
Op het d2ol forum staat dat ze niet gereset worden
Thnx voor de mirror
#StopBurningStuff
Was nog bezig met uppen, inmiddels beide compleet online.
Dus dan maar met java.
En hij lijkt zoiezo sneller dan de vorige versie.
Het kan echter wel een tijdje duren voordat de clients daadwerkelijk beginnen met rekenen.
Komt door de enorme drukte nu bij de servers.
Verwijderd
Nou kijk, deze clients hebben Java VM nodig om te draaien. Als je al een een Java VM hebt (van Microsoft of van Sun) dan kan je de versie zonder Java pakken, anders moet je die met Java pakken. Ik weet niet of er verschil in snelheid zit tussen de verschillende VM's, maar dat zal nooit erg veel uitmaken. Misschien dat iemand met tijd over zin heeft om dat te testenVerwijderd schreef op 18 september 2003 @ 07:48:
Iemand al een idee welke sneller is? Met of zonder java?
Verwijderd
Release notes:
Client Changes
Improved general libraries (more stable code).
Uses java 1.4.1.
Much larger queue sizes allowed (up to 2000).
Display of statistics in the node should be less confusing.
Server Communications consolidated using services architecture.
Single communication handshake.
Status Dialog to display all comm. statuses with reasons for failures (if any).
Ability to force a manual communication handshake.
All communication objects/files are zipped for speed.
All communication objects/files are checksummed for validity.
Installers will be available with and without an included JVM.
Scrolling Headlines added.
Hotlink image and URL added.
Displays thumbnails of the previous 5, current, and next 5 candidates.
Can view the email address that was used to register (in about dialog).
Display of true number of conformers analyzed.
Can flush the entire task queue and task data files.
Fixed JMol rendering issue.
Checks for new versions and notifies user when one is available.
Generates XML files in the res directory that can be used by 3rd party applications
Supports a screensaver mode of operation.
Increased display of statistics in the Agent GUI.
Server Changes
Servers have been split up for scale and better troubleshooting of problems.
Higher end application server hardware
Server monitoring application.
Member services functionality extended.
XML statistics API for bots and scrapers.
Supports multiple instances of any server component.
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2003 07:58 ]
Alles werkt goed, dus ben even voorzichtig met het installen van de versie met Java.
Iemand ook deze ervaring, of heb ik een iets oudere versie van java en checkt deze echt op java 1.4.1 (of hoe kan ik checken welke versie van java ik heb draaien?)
dunno maar deze versie werkt tot nu toe SUPERMar schreef op 18 september 2003 @ 09:24:
ik heb al een javaVM op mijn Windows XP SP1: namelijk de msjav86.exe (apart installed ooit)Toch zegt de installer dat ik geen java heb???
Alles werkt goed, dus ben even voorzichtig met het installen van de versie met Java.
Iemand ook deze ervaring, of heb ik een iets oudere versie van java en checkt deze echt op java 1.4.1 (of hoe kan ik checken welke versie van java ik heb draaien?)
Verwijderd
In je commandline "java" intypen (werkt hier iig wel), dan krijg je je versienummer.Mar schreef op 18 September 2003 @ 09:24:
ik heb al een javaVM op mijn Windows XP SP1: namelijk de msjav86.exe (apart installed ooit)Toch zegt de installer dat ik geen java heb???
Als je de versie met Java installeert dan installeer je alleen de javalibs die de client gebruikt, dus niet de complete libraries e.d. (volgens mij).
Verwijderd
Verwijderd
Specs van mijn bak Hier!
Daarna registreren,... dus ikke mailadres invullen.
Krijg ik een message; unable to register, error due to something else than your network connection.
iemand een idee waar het aan ligt.?
Strix (Skullflame)
Verwijderd
Ik heb dus hetzelfde. Laten we hopen dat het kinderziektes zijn...mcB schreef op 18 september 2003 @ 10:17:
Krijg ik een message; unable to register, error due to something else than your network connection.

offtopic:
[DPC]Noizy Cows Join ons op RC5-72,OGR-25,TSC,DPAD of R@H. JOIN de grootste van DPC 4 more FUN, STATS and FLUSHING
dunno maar me p4 raust ze er doorheenCaLeX schreef op 18 september 2003 @ 10:23:
heeeft iemand een benchmark gemaakt hoe snel de candidates klaar zijn??
Verwijderd
Derrie: heb je de oude install nog? Dan zou ik die terugzetten, dan de 2.0 eroverheen gooien, en dan gewoon lekker crunchen.
'k weet verder niet of de register-server plat ligt, de candidate-server is iig gewoon up (up en downloaden)...
Ik meen overigens ergens gelezen te hebben dat de client gebruik maakt van java 1.4.1.
Verwijderd
Thanks.Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 10:39:
Als je install doet over een bestaande node dan staat er bij email adres inderaad unknown. Dit is bij mij ook zo, maar m'n geflushde puntje telt wel gewoon mee, waarschijnlijk omdat bij sengent je node-nummer al gekoppeld is aan je account.
Derrie: heb je de oude install nog? Dan zou ik die terugzetten, dan de 2.0 eroverheen gooien, en dan gewoon lekker crunchen.
'k weet verder niet of de register-server plat ligt, de candidate-server is iig gewoon up (up en downloaden)...
Ik heb overal geupdated. Ik was even bang dat ik ze allemaal weer moest (re)installeren.
Hoe gaan ze NU de stats bijhouden? Komen vs 2.0 data in een ander stat-bak? Want vanaf nu komen allemaal nieuwe data en ze hebben nog geen andere stat-bakje.
Verwijderd
Ik ben reeds enige tijd bezig met het programma, maar het lijkt alsof ik niet geregitreerd ben. Waar zou ik dat moeten doen?
Bij registration email staat unknown. Waar kan ik dit veranderen.
Met vr gr Hans Wolters
Verwijderd
downloaden van de client duurt nu gewoon 1,5 uur dan hebben ze het druk
Verwijderd
Ik heb problemen met de 2e pC, hij download en onmiddelijk upload deze weer (binnen 2 sec) en dat doet ie constant
Same probs heremcB schreef op 18 September 2003 @ 10:17:
net ff gedownload,... geinstalleerd met Java virtual machine.
Daarna registreren,... dus ikke mailadres invullen.
iemand een idee waar het aan ligt.?

{02:31:10} (splinkie): ik hoor net van iemand dat ze nu met een fietsband moest naaien omdat ze geen condooms meer kon betalen || {02:34:44} (Asjemenou): beter met een lange tijd met goodyear dan een korte tijd met firestone en in de problemen komen
Verwijderd
Als het goed is moest je bij het installeren een emailadres invoeren. (Tenzij je een upgrade gedaan hebt van de oude (1.2) client.)Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 10:57:
Waar kan ik me inschrijven om ook mijn statistieken te zien op internet en om ook DPC te steunen?
Ik ben reeds enige tijd bezig met het programma, maar het lijkt alsof ik niet geregitreerd ben. Waar zou ik dat moeten doen?
Bij registration email staat unknown. Waar kan ik dit veranderen.
Met vr gr Hans Wolters
Klopt dit en lukte dit zomaar? Er zijn namelijk een aantal mensen waarbij het niet lukt....
Verwijderd
Nope. Dit probleem zou ik ff op het d2ol forum plaatsen, het kan natuurlijk zijn dat dit niet meer kan (hoort te kunnen) bij de 2.0 client, of er zit gewoon iets fout.Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 11:08:
Heeft iemand op 2 verschillende pc's met dezelfde node-id geinstalleerd?
Ik heb problemen met de 2e pC, hij download en onmiddelijk upload deze weer (binnen 2 sec) en dat doet ie constant
Verwijderd
Hier gaan ze vandaag over beslissen (als ze weer wakker zijn, dus ik denk dat daar pas vanavond laat een beslissing over valt).Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 10:53:
[...]
Thanks.
Ik heb overal geupdated. Ik was even bang dat ik ze allemaal weer moest (re)installeren.
Hoe gaan ze NU de stats bijhouden? Komen vs 2.0 data in een ander stat-bak? Want vanaf nu komen allemaal nieuwe data en ze hebben nog geen andere stat-bakje.
1 van de admins heeft op het d2ol forum gepost dat deze stats gewoon blijven (geen stats-reset dus), en dat er een rijtje stats naast komt met "unique" results. In principe (als er nix fout gegaan is) moeten die getallen hetzelfde zijn, maar bij cheaters zit er dan een groot verschil tussen. Het kan natuurlijk zijn dat bij niet-cheaters door foutjes e.d. 2 keer hetzelfde ge-upload is.
Echter, een andere admin heeft geplaatst dat er vandaag pas over wordt beslist (zoals ik al eerder zei). Ze nemen in ieder geval de tijd om de juiste beslissing te maken en luisteren hierbij erg goed naar de community.
In ieder geval weten we vanavond meer
Verwijderd
ftp://dpc:d2ol@130.89.163.190/d2ol/installDDOL.exe (met java)
ftp://dpc:d2ol@130.89.163.190/d2ol/installDDOLnoJava.exe (zonder java)
ftp://dpc:d2ol@130.89.163.190/d2ol/installDDOLScreenS.exe (de screensaver)
en oja.. first post van mij nadat ik al ongeveer een jaar al bij dit project zit en zeker ook veel dit forum na lees en sneaky nooit wat van me laat horen.
@All
Helleu
Welkom en Bedankt voor de mirrors!Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 12:35:
Hier ook even mirrortje voor d2ol. Ok, ik ben wat laat met wakker worden maar ik heb vannacht te lang gewacht blijkbaar.
ftp://dpc:d2ol@130.89.163.190/d2ol/installDDOL.exe (met java)
ftp://dpc:d2ol@130.89.163.190/d2ol/installDDOLnoJava.exe (zonder java)
ftp://dpc:d2ol@130.89.163.190/d2ol/installDDOLScreenS.exe (de screensaver)
en oja.. first post van mij nadat ik al ongeveer een jaar al bij dit project zit en zeker ook veel dit forum na lees en sneaky nooit wat van me laat horen.
@All
Helleu
Nee, maar het valt me wel op dat de stats voor TSC op TRI momenteel platliggenLief_Adje schreef op 18 September 2003 @ 12:38:
Is het iemand al opgevallen dat de stats op sengent nu REALTIME zijnecht super
Daar heb ik al een vraag voor open staan @TSC forum http://www.childhooddisea...bb=get_topic;f=3;t=000657Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 11:49:
[...]
Als het goed is moest je bij het installeren een emailadres invoeren. (Tenzij je een upgrade gedaan hebt van de oude (1.2) client.)
Klopt dit en lukte dit zomaar? Er zijn namelijk een aantal mensen waarbij het niet lukt....
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Maar als ik dan op Flush dinges klik, dan gaat ie ook ineens al me gedownloade cands weggooien
#StopBurningStuff
Ik zit nu op het werk en kan daardoor helaas geen linkje plaatsen naar de juiste topic op het forum (vage vuurmuur probs).
Staat ergens in Technical Questions.
[ Voor 13% gewijzigd door DPCKippie op 18-09-2003 13:37 ]
Je moet ook geen flush tasks doen! maar manual update!_WgV_ schreef op 18 September 2003 @ 13:22:
Huh? Ik snap de werking van het flushen niet helemaal, als ik hem gewoon standaard heb staan (online) dan worden er geen results geupload..
Maar als ik dan op Flush dinges klik, dan gaat ie ook ineens al me gedownloade cands weggooien
LEES DE WAARSCHUWING BIJ FLUSH ALL TASKS!
[ Voor 6% gewijzigd door Lief Adje op 18-09-2003 13:54 ]
Verwijderd
Ik heb het verholpen door schoon opnieuw te installeren (in een ander directory) met dezlfde node (Dus het kan nog steeds). Ik heb meerdere keren proberen te upgraden maar hielp niet; misschien was er ergens iets fout.Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 11:50:
[...]
Nope. Dit probleem zou ik ff op het d2ol forum plaatsen, het kan natuurlijk zijn dat dit niet meer kan (hoort te kunnen) bij de 2.0 client, of er zit gewoon iets fout.
Omdat ik vanmiddag pas weer thuis was, zag ik dat mijn oude client een melding gaf dat er een nieuwe client beschikbaar was.Lief_Adje schreef op 18 September 2003 @ 14:14:
weet iemand ook of de client ook zelf automatich update? of nu echt alleen nog maar manual?
Het is dus geen auto-update, maar wel een note dat je een nieuwe moet downloaden om verder te gaan met d2ol en/of tsc!
Op zich wel goed bedacht, zo hoeven ze geen massmail te maken.
Client wordt echt slooooooom opgehaald! En die mirror haalt ook maar 40 Kb/s... Maargoed, even geduld heb ik wel hoor
Verwijderd
Dat is de oude client, op het d2ol forum stond dat alle oude clients de opdracht hadden om een melding te krijgen en zichzelf af te sluiten. Ik denk dat de nieuwe client zichzelf volautomatisch update. Lukt 'm dat niet kun je altijd nog "manual update" kiezenMy schreef op 18 september 2003 @ 16:09:
[...]
Omdat ik vanmiddag pas weer thuis was, zag ik dat mijn oude client een melding gaf dat er een nieuwe client beschikbaar was.
Het is dus geen auto-update, maar wel een note dat je een nieuwe moet downloaden om verder te gaan met d2ol en/of tsc!
Op zich wel goed bedacht, zo hoeven ze geen massmail te maken.
Client wordt echt slooooooom opgehaald! En die mirror haalt ook maar 40 Kb/s... Maargoed, even geduld heb ik wel hoor
Verwijderd
Ah, ik snap. Geef nixMy schreef op 18 September 2003 @ 16:31:
Ow, ik begreep de vraag van FireRain anders...
Alle problemen die hier gemeld zijn, zijn OF al opgelost, OF er is iets op het forum over gezegd (meeste op het TSC forum) door de admins. Best wel netjes eik, ik ken projecten waar de communicatie muchos slechter is
En nu..... ik heb nog geen gebruikersnaam kunnen invullen
Meer mensen problemen om het proggie als service te laten draaien met firedeamon. Elke keer als ik het D2OL scherpje sluit (die met die molekulen) start ie deze steeds opnieuw op. Anyone?
[ Voor 39% gewijzigd door Sosabowski op 18-09-2003 17:37 ]
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubts. -- Bertrand Russell
_______________-=Team ColdFusion=-_______________
#2 DPAD - #2 OGR27 - #2 F@H - #3 R@H - #5 RC5 - #6 SoB - #10 WCG
||| #1 ECCp109 - #1 ECC2-109 - #1 OGR24 - #1 D2OL P1|||
Verwijderd
Als je 'm als service installeert met FireDaemon, dan moet je heel dat scherm niet meer te zien krijgen. Anders heb je iets fout gedaan....IorGie schreef op 18 september 2003 @ 17:23:
melkmeisjes@yahoo.com als email adres opgegeven en My een mailtje gestuurd met mijn Node ID.
Meer mensen problemen om het proggie als service te laten draaien met firedeamon. Elke keer als ik het D2OL scherpje sluit (die met die molekulen) start ie deze steeds opnieuw op. Anyone?
Ik doe het als volgt: eerst zorg ik dat de client "normaal" goed draait (ik laat 'm 1 candidate afmaken). Dan installeer ik 'm met Firedaemon.
Na het installeren als service is het waarschijnlijk nodig om voor de mappen van d2ol en firedaemon de normale gebruikers ook schrijf-acces te geven, anders kan het zijn dat gridwin en dockwin niet opstarten.
Verwijderd
Als je melkmeisjes@yahoo.com gebruikt als mailadres dan ben je waarschijnlijk lid geworden van het subteam De_Melkmeisjes. Je kunt dan je eigen persoonlijke stats zien op Griz' z'n site (als deze up is, en memberstats ooit weer gaan werken).IorGie schreef op 18 september 2003 @ 17:23:
melkmeisjes@yahoo.com als email adres opgegeven en My een mailtje gestuurd met mijn Node ID.
Tot die tijd kun je je eigen persoonlijke stats niet zien (maar je kunt wel van je eigen node opzoeken wat 'ie allemaal uitrekent).
Ja ik denk manual update gaat over het updaten van de cliëntLief_Adje schreef op 18 September 2003 @ 13:53:
[...]
Je moet ook geen flush tasks doen! maar manual update!
LEES DE WAARSCHUWING BIJ FLUSH ALL TASKS!
Thnx
Hmz, op mijn eigen pc blijft D2OLhele tijd hangen op Engine Initializing...
Ik heb al 2 keer opnieuw geinstalleerd, maar het helpt niks!
TSC doet het wel
Woei vet, IorGie is op mijn siteje geweest
[ Voor 31% gewijzigd door _WgV_ op 18-09-2003 19:05 . Reden: msn smiley :X ]
#StopBurningStuff
Verwijderd
quote]Silk_dude schreef op 18 September 2003 @ 14:04:_WgV_ schreef op 18 September 2003 @ 18:38:
[...]
Purplebear: er zijn meer mensen die er last van hebben..[/quote]
Had ongeveer hetzelfde probleem, probeer te installeren in een ander directory en copieer de node.prp er overheen.
Officieel doet mijn pc TSC, en dat gaat goed dus ik wacht nog wel ffVerwijderd schreef op 18 September 2003 @ 19:41:
[...]
quote]Silk_dude schreef op 18 September 2003 @ 14:04:
Purplebear: er zijn meer mensen die er last van hebben
Had ongeveer hetzelfde probleem, probeer te installeren in een ander directory en copieer de node.prp er overheen.
#StopBurningStuff
Woei! Eindelijk staan we dan eerste!! Houden zo mensen! We gaan dit project helemaal ownen1 Dutch Power Cows 657 13,140
2 Ars Technica Team Fr... 656 13,120
IorGie schreef op 18 September 2003 @ 17:23:
Ik heb geen mailtje van je ontvangen, misschien kan je het nog eens proberen via melkmeisjes@yahoo.com
Misschien heb je het niet helemaal begrepen of wil je echt bij ons subteam, maar dat kunnen we altijd nog wel uitzoeken
Ja, dan ben ik het toch nog een keer met je eensMy schreef op 18 September 2003 @ 20:14:
[...]
Woei! Eindelijk staan we dan eerste!! Houden zo mensen! We gaan dit project helemaal ownen
edit:
We ownen die Norge nu ook wel erg
[ Voor 10% gewijzigd door Lief Adje op 18-09-2003 21:17 ]
Ondanks dat je een teamgenoot bent van Switch mag je best stoppen met de subteam reclameMy schreef op 18 September 2003 @ 20:19:
[...]
offtopic:
Ik heb geen mailtje van je ontvangen, misschien kan je het nog eens proberen via melkmeisjes@yahoo.com
Misschien heb je het niet helemaal begrepen of wil je echt bij ons subteam, maar dat kunnen we altijd nog wel uitzoeken
Verwijderd
Ik heb er ook last van gehad op een van mijn PC's. Ik heb toen de client afgesloten en weer opnieuw opgestart en toen werkte het wel._WgV_ schreef op 18 September 2003 @ 18:38:
[...]
TSC doet het wel
Woei vet, IorGie is op mijn siteje geweest![]()

ja logging is aangevinkt
nee geen readonly
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Klik ik op bovenstaande link bij Faq om wat te lezen, lees ik:
U bent niet geauthoriseerd deze pagina te bekijken.
..:: Pagina gemaakt op ma 04 feb '02 23:31u door . - Laatst gewijzigd op ma 11 aug '03 12:37u ::..
..:: Deze pagina is 1059 keer bekeken ::..
Een aardige binnenkomerd
Maar nou ff serieus:
1. Hoe join ik DPC? Als ik op de link klik 'Join DPC-team' kom ik uit op
http://d2ol.childhooddise...ces/teamProfile.jsp?id=86
Ik kan dan nergens aangeven dat ik met mijn node DPC wil joinen.
Kijk ik ergens overheen?
2. Ik heb als node ID: 27114
En omdat ik slechts 1 PC hier wil inzetten (wellicht kan ik nog enkele van mijn 2000 collega's overhalen dit te draaien..... ), wil ik graag af en toe sparen/flushen.
Is daar een proggie voor? (Dat DSpy doet dat dacht ik niet?)
My schreef op 18 September 2003 @ 20:19:
[...]
offtopic:
Er is niks mis gegaan hoor My, ik had die meel keurig in mijn mailbox
Ik weet niet hoe IorGie erbij kwam dat dat jouw site was...
#StopBurningStuff
Je moet voor die node eerst een Member aanmaken of een subteam(=member) joinenTao schreef op 18 September 2003 @ 23:04:
Tja, heptik me ook aangemeld bij TSC, wil ik dus met een PC op m'n werk dit project steunen. Maar wel bij DPC!
Klik ik op bovenstaande link bij Faq om wat te lezen, lees ik:
U bent niet geauthoriseerd deze pagina te bekijken.
..:: Pagina gemaakt op ma 04 feb '02 23:31u door . - Laatst gewijzigd op ma 11 aug '03 12:37u ::..
..:: Deze pagina is 1059 keer bekeken ::..
Een aardige binnenkomerd
Maar nou ff serieus:
1. Hoe join ik DPC? Als ik op de link klik 'Join DPC-team' kom ik uit op
http://d2ol.childhooddise...ces/teamProfile.jsp?id=86
Ik kan dan nergens aangeven dat ik met mijn node DPC wil joinen.
Kijk ik ergens overheen?
2. Ik heb als node ID: 27114
En omdat ik slechts 1 PC hier wil inzetten (wellicht kan ik nog enkele van mijn 2000 collega's overhalen dit te draaien..... ), wil ik graag af en toe sparen/flushen.
Is daar een proggie voor? (Dat DSpy doet dat dacht ik niet?)
Een member aan maken doe je hier
Sparen flushen kan je zelf regelen door het aantal te downloaden Cands op heel veel te zetten, hem te laten downen en dan hem op offline te zetten.
Dan kun je weer flushen door op dat status ding te klikken en dan onderaan op Manual update.
#StopBurningStuff
had ik eerst ook last vanYakuzA schreef op 18 September 2003 @ 22:40:
hmmmz mijn dspy logt niet, hij volgt wel alle cands waar ie mee bezig is goed, maar hij schrijft het niet naar log weg
ja logging is aangevinkt
nee geen readonly
Een member aan maken doe je hier
Thnx. Member aangemaakt en DPC gejoined.
Sparen flushen kan je zelf regelen door het aantal te downloaden Cands op heel veel te zetten, hem te laten downen en dan hem op offline te zetten.
Dan kun je weer flushen door op dat status ding te klikken en dan onderaan op Manual update.[/quote]
Dacht ik al te zien in de client. Heb 'm maar gelijk op 2000 gezet
Nu nog DSpy werkend zien te krijgen. (Ik heb zeer gelimiteerde rechten als gebruiker op m'n werk
Verwijderd
Maakt niet uit, als je d2ol hebt kunnen installeren, heb jij gewoon alle rechten op die map (omdat je eigenaar bent) en kan dspy als het goed is gewoon lezen en schrijven in die map.Tao schreef op 19 September 2003 @ 01:20:
[...]
Dacht ik al te zien in de client. Heb 'm maar gelijk op 2000 gezetIk laat m'n PC gewoon 24/7 aan staan...
Nu nog DSpy werkend zien te krijgen. (Ik heb zeer gelimiteerde rechten als gebruiker op m'n werk![]()
)
[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 19-09-2003 12:58 ]
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Helemaal complete duidelijkheid niet, maar er zijn zoveel tegenstemmen (met argumenten) dat het zeer onwaarschijnlijk is dat ze dat nog gaan doen. (ze hadden niet verwacht dat het zoveel stof op zou doen waaien)JustMe_ schreef op 19 September 2003 @ 12:46:
Gaan ze de stats nu wel of niet naar 0 resetten, is daar al complete duidelijkheid over?
Wat ze misschien nog wel gaan doen is het aantal "unique results" weergeven naast het aantal ingeleverde results. Als alles altijd goed is gegaan zijn die 2 getallen hetzelfde, heb je gecheat dan zit er een groot verschil tussen die 2 getallen.
Kunnen ze dan niet gewoon die unique units nu als stats gaan gebruiken?
Cureseekers | There's something wrong with this yogurt
Verwijderd
Nu kan dat nog steeds (blijkbaar, ik had er nog niet van gehoord voor afgelopen maandag), gewoon je resultaten meerdere keren insturen. En wat jij zei had ik ook al aan gedacht. Als ze aangeven iets te gaan veranderen zal ik het wel melden daar....JustMe_ schreef op 19 September 2003 @ 14:01:
ow, je kon met de oude versie cheaten en nu niet meer?
Kunnen ze dan niet gewoon die unique units nu als stats gaan gebruiken?
Misschien gebruiken ze nu al wel die unique results, heb geen idee, cheaten is nog niet echt een belangrijk issue geweest (hoewel er nu een aantal mensen het heel erg opblazen op de forums).
Verwijderd
Het kan ook zijn aan de cands liggen (?) Ik heb ALLEEN maar sars,ii,iii,iv
Ik heb gisteren een output van 291 voor 3/4 dag (+1 pc minder)
Verwijderd
Zolang je niet ELK resultaat (level...) +nodeid+timestamp bewaart, kan je de cheaters nooit stoppen.Verwijderd schreef op 19 september 2003 @ 14:20:
[...]
Misschien gebruiken ze nu al wel die unique results, heb geen idee, cheaten is nog niet echt een belangrijk issue geweest (hoewel er nu een aantal mensen het heel erg opblazen op de forums).
Ik denk dat ze alleen de interessantste bewaren (best candidaat, timestamp..); dat zou ik in de EERSTE instantie doen; als TSC/D2OL zijnde ben ik niet geinteresseerd in de rest (alleen wij
Ze proberen nu waarschijnlijk een soort CRC per set mee te geven, om te voorkomen dat je (per ongeluk) een copie verstuurd, maar dat houdt de volgende methode niet tegen 10 (maak copie), 10+5 (maak copie), (10+5)+5 ...
ik ga dit niet proberen, want als je per se moet cheaten om de stats op te sex-ien, dan ben je verkeerd bezig.
Verwijderd
Ik heb ook alleen sars, dus ik denk dat het daar aan moet liggen, omdat de core niet veranderd is.Verwijderd schreef op 19 September 2003 @ 16:26:
Ligt het aan mij, of is de client 2.0 iets sneller met crunchen.
Het kan ook zijn aan de cands liggen (?) Ik heb ALLEEN maar sars,ii,iii,iv
Ik heb gisteren een output van 291 voor 3/4 dag (+1 pc minder)
Ik heb gisteren m'n nieuwe record aantal-candidates-in-1-dag gezet, EN ik heb m'n beste candidate ooit gegraasd gisteren
Verwijderd
PS. een link op d2ol naar een persbericht op CBS Marketwatch:
Hieruit blijkt dat d2ol is GROTER dan TSC => TSC members hebben grotere monden.TRI supports two projects that utilize D2OL: the Bio-terrorism/Emerging Pathogens project that runs on 51,297 computers in 93 countries; and the CommunityTSC project that runs on 17,160 computers in 58 countries. Growth spurts experienced after the addition of SARS targets to the Bio- terrorism/emerging pathogens project prompted the development of a system which can accommodate in excess of a million users worldwide. The new software will be available for download by users of both projects on Thursday September 18th 2003.
sweetdude schreef op 18 September 2003 @ 22:18:
[...]
Ondanks dat je een teamgenoot bent van Switch mag je best stoppen met de subteam reclame
Dan mag je wel mijn teamgenoot zijn, maar dat hoef jij mij nog geen subteamreclame-beschuldigingen in de schoenen te schuiven. Ik geef die gozerT eerlijk de kans om te kijken wat hij echt wil. Ik vind dat eerder aardig dan dat ik een 'fout' maak oid...
Verwijderd
Results zijn daar kleiner he (kosten minder tijd om uit te rekenen)...My schreef op 19 September 2003 @ 17:15:
En toch ligt de output bij TSC wel hoger...
[...]
offtopic:
Dan mag je wel mijn teamgenoot zijn, maar dat hoef jij mij nog geen subteamreclame-beschuldigingen in de schoenen te schuiven. Ik geef die gozerT eerlijk de kans om te kijken wat hij echt wil. Ik vind dat eerder aardig dan dat ik een 'fout' maak oid...
Komen er trouwens nog stats van gisteren, of worden ze pas weer vanaf vandaag gemaakt?