ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Misschien omdat 'vertical sync' op je geforce uitstaat ?
loading...
Ik heb dus ook een soortgelijk probleem met de A7V zie:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/81133
Iemand suggereert dat het de VIA 4-in-1 drivers zouden kunnen zijn. Ik hoop het maar de PC deed al raar nadat ik de videokaart drivers had geïnstalleerd: PC zou opnieuw opstarten, maar deed daarna niets meer. Nadat ik hem aan en uit gezet had startte 'ie weer op.
POWEWMAN: Gebruik jij soms ook een DMA 100 harde schijf?
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/81133
Iemand suggereert dat het de VIA 4-in-1 drivers zouden kunnen zijn. Ik hoop het maar de PC deed al raar nadat ik de videokaart drivers had geïnstalleerd: PC zou opnieuw opstarten, maar deed daarna niets meer. Nadat ik hem aan en uit gezet had startte 'ie weer op.
POWEWMAN: Gebruik jij soms ook een DMA 100 harde schijf?
Welk systeem gebruik je. Had ik ook met de ME versie. Ik ben terug gegaan naar win98 en het resulteerde in een veel betere snelheid en geen problemen.:)
ik gebruik een ata 100 hd van ibm
btw ik wou vanavond een paar cd-tjes branden helamaal klote ging het 2 cd-s goed 4 cd naar de klote omdat het systeem ermee ophielt
misschien moet ik maar een ander moederbord nemen
btw ik wou vanavond een paar cd-tjes branden helamaal klote ging het 2 cd-s goed 4 cd naar de klote omdat het systeem ermee ophielt
misschien moet ik maar een ander moederbord nemen
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Gewoon alles op de ATA66 controller pleuren... Die ATA100 controller is gewoon bagger. Bovendien merk je het verschil toch niet als je niet minimaal 3 snelle IDE-schijven hebt.
Verwijderd
Ik heb eerder over je probleem gelezen. Een week of 2 geleden geloof ik. Het was ieder geval op www.tomshardware.com Dan zoeken op A7V en iets van troubleshooting.
Heb zelf trouwens ook een A7v en een athlon 900/aus v7700 geforce 2gts en windows me. Geen stab. problemen oid. Ik heb trouwens geen gebruikt gemaakt van de bijgeleverde drivers want mijn ervaring is dat dit meestal niet de nieuwste versies zijn. Ik download altijd de nieuwe van internet.
Heb zelf trouwens ook een A7v en een athlon 900/aus v7700 geforce 2gts en windows me. Geen stab. problemen oid. Ik heb trouwens geen gebruikt gemaakt van de bijgeleverde drivers want mijn ervaring is dat dit meestal niet de nieuwste versies zijn. Ik download altijd de nieuwe van internet.
members.tripod.de/Juggernaut/
Kijk hier es spaciaal voor a7v's
Kijk hier es spaciaal voor a7v's
Who the *&#@ is PEER and why does he reset my connection all the time ?
Waardevolle tips de twee hier boven.
Ben ook vanplan een a7v plus 7700 te kopen.
Thanks!!!!!!!!!:)
Ben ook vanplan een a7v plus 7700 te kopen.
Thanks!!!!!!!!!:)
Asus P4p800 * Intel 3,4 Ghz * 1012 Mb * Maxtor 500Gb-7200 * ATI Radeon 9800SE *
POWERMAN:
Draait jouw systeem al? Ik heb die van mij (A7V, Thunderbird 900, 256MB) opnieuw geïnstalleerd en alles werkt prima, totdat ik de driver van m'n videokaart installeer (Riva TNT-2 32Mb): dan gaat tijdens het rebooten m'n PC 'dood'. Wanneer ik de PC uit en aan doe dan start 'ie weer op met een foutmelding over de videokaart (die nog steeds niet naar behoren werkt...)
Wat is er in godsnaam mis mee??? :?:?
P.S. Ik heb de nieuwste VIA 4-in-1-drivers + ATA100-driver al geïnstalleerd....
Draait jouw systeem al? Ik heb die van mij (A7V, Thunderbird 900, 256MB) opnieuw geïnstalleerd en alles werkt prima, totdat ik de driver van m'n videokaart installeer (Riva TNT-2 32Mb): dan gaat tijdens het rebooten m'n PC 'dood'. Wanneer ik de PC uit en aan doe dan start 'ie weer op met een foutmelding over de videokaart (die nog steeds niet naar behoren werkt...)
kijk eens of er op je videokaart jumpers zitten voor agp 2x /4x zo ja zet hem op 4 x en dan ook in de bios misschien dat dit helpt ,k'heb een soort gehad met een videokaart in een compaqOp maandag 04 december 2000 22:34 schreef Gash het volgende:
POWERMAN:
Probleem is opgelost: ik bleek 2 (!!!!!) kapotte videokaarten ontvangen te hebben................... Systeem draait nu OK!
WAATTTTT!!!, die gast waarvan je het heb gekregen effe flink in elkaar slaanOp woensdag 06 december 2000 15:55 schreef Gash het volgende:
Probleem is opgelost: ik bleek 2 (!!!!!) kapotte videokaarten ontvangen te hebben................... Systeem draait nu OK!
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Pagina: 1