• imthecool1
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-02 12:59

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Topicstarter
Siemens ST-55

Fotoplezier, businesstoepassingen en gaming – alles samen in een subtiele, elegante schelp. De nieuwe ST55 met geïntegreerde camera van Siemens mobile is bijzonder geschikt voor multimediatoepassingen. Dankzij zijn hoge resolutie TFT kleurendisplay, 5-wegs joystick en geïntegreerde VGA-camera met 4x zoom beschikt de ST55 over alle technische snufjes voor gebruik van multimediadiensten en portals: leg het ogenblik vast, voeg er geluid aan toe – en deel het met anderen. Hier is je toegangsticket tot een geweldige wereld.

Of je nu foto’s via MMS zendt of ontvangt, de game-functies gebruikt of je agenda plant, de grote TFT kleurendisplay met 65.000 schitterende kleuren en een resolutie van 120 x 160 pixels staat garant voor een uitstekende beeldkwaliteit. Dankzij de ST55 kan je details vastleggen: gebruik de 4x zoom van de geïntegreerde VGA-camera om alles van heel dichtbij te bekijken. Met je snapshots schiet je beslist in de roos. Een ingebouwd foto-album houdt beelden van je favoriete ogenblikken bij: er is voldoende ruimte (ongeveer 1,2 Mb) voor een heleboel foto’s.

Deze camera-telefoon ziet er niet alleen schitterend uit maar ligt bovendien ook goed in de hand: klein, licht en luxueus uitgevoerd met een metaaluitzicht van hoge kwaliteit, valt de Siemens ST55 op door zijn knap, modern ontwerp. Omdat hij zo compact is - 98.5 x 47.2 x 21.6 mm – en slechts 87 gram weegt, is hij uitermate geschikt voor werk en vrije tijd. Navigeren via de 5-wegs joystick is zeer praktisch en handig in gebruik.

Karakteristieken zoals polyfone beltonen, die u zelf kan samenstellen met een 40-toons geluidskwaliteit, laten u toe een persoonlijke touch toe te voegen. Bijkomende beltonen en logo’s kunnen van het Web worden gedownloaded via WAP 2.0; en via GPRS klasse 10 zorgt de ST55 voor een snelle pagina-opmaak. Ontspannen kan je dankzij diverse strategische- en actiespelletjes.

Maar naast plezier en ontspanning kan de Siemens ST55 ook een groot aantal businesstoepassingen aan. Het gedetailleerde adresboek met 15 velden per item laat optimaal contactbeheer toe, en met de kalender- en herinneringsfuncties kan je je tijd precies organiseren – zowel voor je werk overdag als je vrije tijd ‘s avonds, en via de telefoon kan je zelfs e-mails versturen en ontvangen. De Siemens ST55 heeft een standby-tijd van niet minder dan 140 u en een gesprekstijd van ongeveer 4,5 u. Het standaardpakket bevat de ST55 handset, een Li-Ion batterij van 750mAh, een batterijlader en gebruikershandleiding.

Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/st551.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/st552.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/st553.jpg

De oplossing is niet altijd de oplossing

• Timmey
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Bluetooth :?

Of ga ik nu meteen enge dingen zeggen...

• GGS_206
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

GGS_206

Oranje!

Kvind um wel een beetje weg hebben van de SE T68(i)

T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›

• NightCruiser
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Jah ze hebben idd beide het beeldscherm bovenaan en de knoppen onderaan

nofi maar hij lijkt er amper op, en anders kun je wel zeggen dat elke phoon op een ander lijkt..

• job
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-02 23:14

job

lol :)
toch moet ik zeggen dat hij er wel een beetje op lijkt.
de onderkant smaller dan de bovenkant, en de vorm, maar dat is het ook wel. :)
en deze heeft een camera ingebouwd, die heeft de t68i niet.

TS, verder dan een copy paste van de siemens site kom je niet??
net als die andere 2 topics?

[ Voor 66% gewijzigd door job op 17-09-2003 00:06 ]

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
HET grote nadeel van deze telefoon en meteen de reden dat ik dit ding nooit zal kopen: het is geen echte Siemens.

Siemens heeft dit ding door een andere fabrikant laten maken om de periode te overbruggen dat ze dit soort technieken zelf kunnen aanbieden. Deze telefoon mist dan ook de typische Siemens karaktertrekjes: uitstekende spraakkwaliteit, uitstekende ontvangst.

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien niet helemaal ontopic, maar liep er niet al weken ergens een topic over dit toestel?

Verwijderd

epoman schreef op 17 September 2003 @ 03:51:
Misschien niet helemaal ontopic, maar liep er niet al weken ergens een topic over dit toestel?
Deze bedoel je?:

[rml]Siemens S 55 :9~ [ deel3][/rml]
De nieuwe Siemens SL-55
Nieuwe Siemens telefoons: MC60/C60/A52

• epoman
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nee, ik bedoel "Het Siemens ST55 topic", maar ik ben de url kwijt omdat mijn browser op z'n gat ging op de site van imthecool1 :'(

-edit-
toch url weer gevonden en dus even aangepast
offtopic:
Ik vind dat dit behoorlijk naar reclame riekt, evenals zijn andere twee nietszeggende topics over siemens... hij werkt toch voor een telecomwinkel, of niet?

[ Voor 56% gewijzigd door epoman op 17-09-2003 04:18 ]

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 20:21
NightCruiser schreef op 16 September 2003 @ 23:54:
Jah ze hebben idd beide het beeldscherm bovenaan en de knoppen onderaan

nofi maar hij lijkt er amper op, en anders kun je wel zeggen dat elke phoon op een ander lijkt..
Hmm ik zie toch ook wel overeenkomsten.
De t68i had ook zo'n blauw randje om het scherm heen, had ook een joystickje, was ook iets breder bij het scherm ipv gewoon helemaal rond ofzo. (8>

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 26-02 01:35
De opvolger van de c-55
Siemens C-60

De C60 van Siemens combineert klassiek design met state-of-the-art technologie. Zijn 4096 kleurendisplay staat borg voor een perfecte beeldcommunicatie. En als je nog meer kleur wil, kan je bovendien kiezen uit vier verschillende tinten voor je toestel zelf.
Met Multimedia Messaging (MMS) kan je geluid en beeld combineren. Zorg ervoor dat je die mooie momenten vastlegt – zoals de eerste stapjes van je peuter, of zelfs de eerste woordjes van je hartendief – vakantiemagie of gewoon een dagje uit in de zon. De opklikbare camera met flash biedt je de mogelijkheid om zowel overdag als ’s nachts leuke foto’s te maken. Of neem je eigen sound op met de geïntegreerde opnamefunctie.
De C60 van Siemens met zowat 250 uur standbytijd is het ideale toestel voor de actievelingen onder ons die voortdurend in de weer zijn. Hij is eenvoudig in gebruik en zijn kleurenscherm geeft alle menu’s duidelijk weer.
Je kan je C60 natuurlijk ook een persoonlijke touch geven, bijvoorbeeld met één van de zes CLIPit-covers en wanneer je in de wagen comfortabel wil telefoneren, moet je beslist eens kijken bij de accessoires van dit multifunctioneel toestel: de Car Kit Comfort voor een veilig belgedrag onderweg.
Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/c601.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/c602.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/c604.jpg

• Xandrios
De Siemens MC-60
De MC60 van Siemens overtuigt niet enkel door zijn origineel X-vormig design, maar biedt ook de meest up-to-date technologie voor digitale beeld- en fotoberichten. Met dit uitermate eenvoudig instrument kan je elk leuk moment delen met je vrienden – altijd en overal.
Fotografeer erop los: klik tweemaal op toets 5 en de geïntegreerde camera van de MC60 legt alle mooie momenten vast. Je kan de foto’s bekijken op het 4K-kleurenscherm of versturen naar je vrienden om hen te laten delen in jouw vreugde. De MC60 is beschikbaar in de futuristische kleuren Aquamarine, Titanium en Grenadine. Of je kan natuurlijk ook kiezen uit een hele rits van opwindende CLIPit-covers.
Met de MC60 van Siemens houdt het feesten nooit op! Je toestel is standaard uitgerust met verschillende polyfone beltonen, zo kan je altijd de soundtrack kiezen die het beste past bij je stemming. Nooit meer de pret mislopen - met de MC60 is het altijd partytime!
Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/mc601.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.imthecool1.nl/mc602.jpg

• Xandrios
Aantal topics even samengevoegd.

• imthecool1
  • Laatst online: 23-02 12:59

imthecool1

Nobody is perfect, i am nobody

Topicstarter
thank ya.... Ik al denken dat 3 losse beter zouden zijn! hehe

De oplossing is niet altijd de oplossing

• limit28
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08-2025

limit28

Loading.....

LOl die deze drie zag ik ook, in het echt :D

Log on, Hack in, go everywhere, steal everything.

• Rickbv
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 25-02 12:28
Mijn oude vertrouwde Siemens gaat Nokia achterna :'( :'(
-loze namen, geen enkele logica meer in te volgen
-rare kinky designs, ik kan geen enkel toestel meer vinden dat me aanspreekt
-geen Bluetooth
-releases volgen veel te snel achter elkaar
-teveel toestellen zonder groot specificatie-verschil

Vaarwel mijn Siemens :'(

offtopic:
De ST-55 heeft echt wat met de SE T68i hoor!

[ Voor 17% gewijzigd door Rickbv op 18-09-2003 22:02 ]

• hoedjevanpapier
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 26-02 14:21

hoedjevanpapier

1, 2, 3, 4 .....

Rickbv, het zijn geen loze namen.

Het is net als een mercedes: a is niet zo luxe, c wat meer, s wordt al beter, sl mooi, en de rest zijn specials

Tweevoudig GoT cup winnaar met HvP's XI tal(143980)

Verwijderd

Die st55 gaat voor zover ik weet exclusief via t-mobile verkocht worden als t-zones toestel (dat is iig in duitsland zo )

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
De ST55 is eigenlijk geen echte siemens, maar een door een aziatisch bedrijf geproduceerde telefoon, voor siemens. Op Club Siemens.net staat een uitgebreide review.

Zie ook meteen het verschil in display kwaliteit met een Sony Ericsson T-610: Klik

• TripleM
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 20-11-2024
TripleM schreef op 17 september 2003 @ 00:47:
HET grote nadeel van deze telefoon en meteen de reden dat ik dit ding nooit zal kopen: het is geen echte Siemens.

Siemens heeft dit ding door een andere fabrikant laten maken om de periode te overbruggen dat ze dit soort technieken zelf kunnen aanbieden. Deze telefoon mist dan ook de typische Siemens karaktertrekjes: uitstekende spraakkwaliteit, uitstekende ontvangst.
J0YR1D3R schreef op 21 september 2003 @ 12:00:
De ST55 is eigenlijk geen echte siemens, maar een door een aziatisch bedrijf geproduceerde telefoon, voor siemens. Op Club Siemens.net staat een uitgebreide review.
Gamma. *D
Zie ook meteen het verschil in display kwaliteit met een Sony Ericsson T-610: Klik
Ja duh, de kijkhoek van zo'n TFT is natuurlijk een stuk groter, als je er recht opkijkt valt gewoon het lagere contrast en de lagere helderheid op. Hoe vaak kijk jij zo schuin op je telefoon?

• Ginz
  • Laatst online: 24-02 21:34

Ginz

Trek Superfly 5 powered

TripleM schreef op 22 September 2003 @ 01:45:
[...]

[...]
Gamma. *D

[...]

Ja duh, de kijkhoek van zo'n TFT is natuurlijk een stuk groter, als je er recht opkijkt valt gewoon het lagere contrast en de lagere helderheid op. Hoe vaak kijk jij zo schuin op je telefoon?
Gamma?
OHC is de fabrikant

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Pagina: 1