tjah, ik was op zoek naar een kleine woofer voor mijn vriendin's auto en kwam een zeer goedkope woofer tegen op marktplaats.
Zonder ff te googlen heb ik em gekocht en binnengekregen
Vandaag gelijk maar even op google gezocht naar specs om een gesloten kistje (klein) eromheen te gaan bouwen.
Nu kwam ik op google een paar zeer bedroevende reviews tegen van andere rockwood spullen. (jaja, ze maken ook versterkers enz...)
Het blijkt dus een soort marquant merk te zijn brrrr.

Aan de onderkant blijken geen specs te staan, het enige wat ik tegen ben gekomen is dit:
12 Zoll / 300mm 400 Watt max.
4 Ohm 35-4800 Hz.
SPL 94 dB
50 Oz. Magnet
Einbautiefe 120 mm
Top Einsteiger Woofer
Heb ik nu echt superrommel in huis liggen of is het wel waard om hiervoor een kist te bouwen? (dacht zelf aan een liter of 20/25?)
Kent iemand dit merk ook?
Ps. ik ga hem aansturen met een kenwood monoblok (200watt) die ik over heb uit mijn eigen auto
Zonder ff te googlen heb ik em gekocht en binnengekregen
Vandaag gelijk maar even op google gezocht naar specs om een gesloten kistje (klein) eromheen te gaan bouwen.
Nu kwam ik op google een paar zeer bedroevende reviews tegen van andere rockwood spullen. (jaja, ze maken ook versterkers enz...)
Het blijkt dus een soort marquant merk te zijn brrrr.
Aan de onderkant blijken geen specs te staan, het enige wat ik tegen ben gekomen is dit:
12 Zoll / 300mm 400 Watt max.
4 Ohm 35-4800 Hz.
SPL 94 dB
50 Oz. Magnet
Einbautiefe 120 mm
Top Einsteiger Woofer
Heb ik nu echt superrommel in huis liggen of is het wel waard om hiervoor een kist te bouwen? (dacht zelf aan een liter of 20/25?)
Kent iemand dit merk ook?
Ps. ik ga hem aansturen met een kenwood monoblok (200watt) die ik over heb uit mijn eigen auto
[ Voor 6% gewijzigd door arjants op 16-09-2003 22:59 ]
We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)