Heb sinds kort een Asus A7V + Athlon 900 proc, het geheel draait perfect, echter een vraagje: tijdens een herstart/reboot vanuit Win98 blijft ie soms hangen, zodra windows wordt afgeloten heb ik een zwart beeld. Een reset is dan de enige oplossing. Biosversie is 1004c. Iemand enig idee wat de oorzaak is?? Bedankt.
nee, ik draai nog met de eerste versie van win98. heb verder nog geinstalleerd: asus 6800 ddr, sblive 1024, 2 netwerk kaarten en een hp 9150 brandertje.
ik heb mij eens laten vertellen dat de eerste versie van win 98 geschikt tot en met pentium2 en dat je daarna win98se nodig heb maar ik weet niet of dit waar is:D
ik heb hetzelfde prebleem met de asus a7v bios 1004d win98 se
als ik hem koud opstart krijg ik een groen streepje boven in beeld bij windows dan reset ik hem weer en hij loopt weer prima
zie.......
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/80991
als ik hem koud opstart krijg ik een groen streepje boven in beeld bij windows dan reset ik hem weer en hij loopt weer prima
zie.......
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/80991
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
hehe kep ook asus a7v, en heb ook regelmatig zon mooi groen streepje bovenaan men scherm, geen id wat het betekend, maar reboot is altijd de oplossing
grtz frost
grtz frost
onbereikbaar.nl
Verwijderd
hehe ik heb gehoord dat dat het nadeel is van de A7V, in de manual staat niet hoe je de bios moet resetten |:(
in de bios >boot >reset configuration data > en dan yes
ASUS P4C-E deluxe, Pentium 4 3 ghz, 2x Corsair 512 mb DDR PC3700, Hercules ati radeon 9800xt, 4x Western Digital S-ATA 250Gb 7200rpm (raid 5), 2x IBM 30 gb
Verwijderd
Volgens de side van Asus moet je je Bios
upgraden naar 1004d .
Dan ben je de streep bovenaan kwijt.
Ik geloof dat dit staat bij questions.
Ik heb dit gedaan en ben deze nu kwijt.
jgbouman
upgraden naar 1004d .
Dan ben je de streep bovenaan kwijt.
Ik geloof dat dit staat bij questions.
Ik heb dit gedaan en ben deze nu kwijt.
jgbouman