Goed,
mijn mond staat nu nog steeds open van verbazing, terwijl het een half uur geleden is dat ik Casema aan de lijn had.
Belt de helpdesk mij (volgens mij nog nooit meegemaakt in die 5 jaar bij Casema):
Dag meneer, we hebben gemerkt dat uw internetsnelheid te langzaam is. Ik zeg: "O, is dat zo?" Ja meneer, er zijn problemen in Den Haag en Breda. "O" Zeg ik. Kan er volgende week een monteur langskomen die uw modem komt vervangen? Ik zeg: "Uhh, ik denk het wel, als dat nou zo nodig moet?".
U krijgt dan een wit Motorola modem, als vervanging van de Com21. Ik: "Ah, zal dan wel beter zijn!" Ja meneer, dat is zo. Als extra betaalt de aankomende 6 maanden maar 39 euro abbonements-geld.
Ik: "U meent het!" Ja, ik meen het, prettige avond verder.
Telefoon neergelegd.
Ik:
Zit ik nu in candid camera ofzo?
Ik heb de afgelopen 5 jaar al zooooooo vaak de klantenservice proberen te bereiken, met snelheidsproblemen, inlogproblemen enzovoort enzovoort.
Doet het et nu allemaal lekker goed, snelheid 105 kb/s.
Dan opeens dit. Casema zal altijd z'n best doen je te verbazen!
Door Korakal: als je nog eens zo'n melding hebt; gebruik dan ajb
topicreport. Ik zie nu bij toeval je verzoek in deze post staan...
mijn mond staat nu nog steeds open van verbazing, terwijl het een half uur geleden is dat ik Casema aan de lijn had.
Belt de helpdesk mij (volgens mij nog nooit meegemaakt in die 5 jaar bij Casema):
Dag meneer, we hebben gemerkt dat uw internetsnelheid te langzaam is. Ik zeg: "O, is dat zo?" Ja meneer, er zijn problemen in Den Haag en Breda. "O" Zeg ik. Kan er volgende week een monteur langskomen die uw modem komt vervangen? Ik zeg: "Uhh, ik denk het wel, als dat nou zo nodig moet?".
U krijgt dan een wit Motorola modem, als vervanging van de Com21. Ik: "Ah, zal dan wel beter zijn!" Ja meneer, dat is zo. Als extra betaalt de aankomende 6 maanden maar 39 euro abbonements-geld.
Ik: "U meent het!" Ja, ik meen het, prettige avond verder.
Telefoon neergelegd.
Ik:
Zit ik nu in candid camera ofzo?
Ik heb de afgelopen 5 jaar al zooooooo vaak de klantenservice proberen te bereiken, met snelheidsproblemen, inlogproblemen enzovoort enzovoort.
Doet het et nu allemaal lekker goed, snelheid 105 kb/s.
Dan opeens dit. Casema zal altijd z'n best doen je te verbazen!
edit:
Topictitel moet zijn: Casema/Wanadoo service die je nog nooit meegemaakt hebt!
Topictitel moet zijn: Casema/Wanadoo service die je nog nooit meegemaakt hebt!
Door Korakal: als je nog eens zo'n melding hebt; gebruik dan ajb
[ Voor 20% gewijzigd door Korakal op 18-09-2003 13:06 ]