Toon posts:

Casema/Wanadoo service die je nog nooit meegemaakt hebt!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goed,

mijn mond staat nu nog steeds open van verbazing, terwijl het een half uur geleden is dat ik Casema aan de lijn had.

Belt de helpdesk mij (volgens mij nog nooit meegemaakt in die 5 jaar bij Casema):
Dag meneer, we hebben gemerkt dat uw internetsnelheid te langzaam is. Ik zeg: "O, is dat zo?" Ja meneer, er zijn problemen in Den Haag en Breda. "O" Zeg ik. Kan er volgende week een monteur langskomen die uw modem komt vervangen? Ik zeg: "Uhh, ik denk het wel, als dat nou zo nodig moet?".
U krijgt dan een wit Motorola modem, als vervanging van de Com21. Ik: "Ah, zal dan wel beter zijn!" Ja meneer, dat is zo. Als extra betaalt de aankomende 6 maanden maar 39 euro abbonements-geld.
Ik: "U meent het!" Ja, ik meen het, prettige avond verder.
Telefoon neergelegd.

Ik: :?

Zit ik nu in candid camera ofzo?
Ik heb de afgelopen 5 jaar al zooooooo vaak de klantenservice proberen te bereiken, met snelheidsproblemen, inlogproblemen enzovoort enzovoort.
Doet het et nu allemaal lekker goed, snelheid 105 kb/s.
Dan opeens dit. Casema zal altijd z'n best doen je te verbazen!

edit:
Topictitel moet zijn: Casema/Wanadoo service die je nog nooit meegemaakt hebt!

Door Korakal: als je nog eens zo'n melding hebt; gebruik dan ajb Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/icon_hand.gif topicreport. Ik zie nu bij toeval je verzoek in deze post staan...

[ Voor 20% gewijzigd door Korakal op 18-09-2003 13:06 ]

• Fietslamp398
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 05-04-2025

Fietslamp398

punt uit!

Ze mogen mij dan ook wel opbellen met een prijsverlaging en snelheids verhoging... ! :D

Signatures zijn voor mietjes!

Verwijderd

Nah, als je even zoekt hier op dit forum, zie je dat ze inderdaad al die modems aan het vervangen zijn. Ze willen van dat brakke PPPoE af, en over naar... wat was het, L2TP ofzo? Ik dacht het wel.
Als je een router hebt, zal ik maar eens gaan kijken of die dat nieuwe protocool ook ondersteund ;) (edit: veel routers doen dat of kunnen dat gaan doen na een update, en anders zijn ze ook niet zo duur meer)
Het is wel tof dat ze dan zes maanden een korting naar 39 euro geven, dat is dan weer nieuw in jouw topic ;).

En dat is mooi, want ik woon in Breda en die van mij moet ook nog steeds vervangen worden :).

edit: zie ook dit topic

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 20:52 ]

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15-05 16:08

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Dit klinkt niet als Casema nee, je zou idd bijna denken aan een grap ofzo :P meschien zijn ze echt hun leven aan het verbeteren.

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• MagicTempest
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 09:58
ik ken wel mensen die nee hebben gezegd tegen die monteur, willen hun com21 modempje niet kwijt vanwege het feit dat er amper routers waren die het ondersteunden.

Weet niet hoe dat nu is, want dit is alweer een tijdje geleden.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 12-05 13:59

theezeefje

Poehee

De Vigor 220E(W) werkt er mee,
linksys, Sitecom...
gaat allemaal prima hoor.

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Verwijderd

argggg doe mij ook zo'n aanbieding :)

okee ik heb niks te klagen nadat com21 is geinstalleerd.
casema moet iets doen om van dat slechte imago af te komen, en dit is DE manier _/-\o_

Verwijderd

MagicTempest schreef op 16 september 2003 @ 19:05:
ik ken wel mensen die nee hebben gezegd tegen die monteur, willen hun com21 modempje niet kwijt vanwege het feit dat er amper routers waren die het ondersteunden.

Weet niet hoe dat nu is, want dit is alweer een tijdje geleden.
Achja, of je koopt gewoon voor 40 euro een nieuw routertje.
Het is wel even vervelend, maar het is gewoon een vooruitgang.

Casema is goed bezig. Alleen dit keer zorg ik wel dat ik er zelf bij ben als ze die modem komen te vervangen, want de vorige keer koste het me een splinternieuwe signaalversterker :X

Verwijderd

Casema goed bezig ???

Krijg ik een paar dagen geleden een mailing waarin staat dat er een "gratis" snelheidsverhoging plaatsvindt in de komende periode, kijk ik mijn afschriften na van de bank wordt er ineens €49,50 afgeschreven ipv de €45,- eerst. Dus ik bellen met casema, natuurlijk voor het supertarief van €0,10 per minuut, krijg ik een doos aan de lijn die zegt dat het een aangekondigde prijsverhoging is. Dus ik weer, waarom weet ik daar dan niks van??!, heeft in de kranten en op internet gestaan meneer. Owja maar ik heb toch niks met die kranten of met internet te maken? Moet ik niet persoonlijk op de hoogte worden gebracht misschien ? stil aan de andere kant Euhm.... :? Ga ik weer verder, ben ik misschien de enigste die hierover beld ? Euhm neej meneer. Owkeej dus dan ben ik dus toch niet zo dom als ik dacht toch! :) Dus kan het zijn dat er ergens iets is foutgegaan? Euhmmm.... Nou ja weet je wat laat maar hangen dit kost me weer klauwen vol met geld die ik wel beter kan besteden. En een bezwaar aantekenen heeft toch geen zin want casema moet meer geld verdienen veel meer geld!!! En dat allemaal over onze rug!

En van me com21 modem blijven ze lekker af want de snelheid is OK. 8)

• 4p0c
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-05 17:17
Verwijderd schreef op 18 september 2003 @ 10:44:
Casema goed bezig ???

Krijg ik een paar dagen geleden een mailing waarin staat dat er een "gratis" snelheidsverhoging plaatsvindt in de komende periode, kijk ik mijn afschriften na van de bank wordt er ineens €49,50 afgeschreven ipv de €45,- eerst. Dus ik bellen met casema, natuurlijk voor het supertarief van €0,10 per minuut, krijg ik een doos aan de lijn die zegt dat het een aangekondigde prijsverhoging is. Dus ik weer, waarom weet ik daar dan niks van??!, heeft in de kranten en op internet gestaan meneer. Owja maar ik heb toch niks met die kranten of met internet te maken? Moet ik niet persoonlijk op de hoogte worden gebracht misschien ? stil aan de andere kant Euhm.... :? Ga ik weer verder, ben ik misschien de enigste die hierover beld ? Euhm neej meneer. Owkeej dus dan ben ik dus toch niet zo dom als ik dacht toch! :) Dus kan het zijn dat er ergens iets is foutgegaan? Euhmmm.... Nou ja weet je wat laat maar hangen dit kost me weer klauwen vol met geld die ik wel beter kan besteden. En een bezwaar aantekenen heeft toch geen zin want casema moet meer geld verdienen veel meer geld!!! En dat allemaal over onze rug!

En van me com21 modem blijven ze lekker af want de snelheid is OK. 8)
Er is al eerder een verhoging geweest. Ik geloof rond juni. Er is toen een mailtje verstuurd naar alle gebruikers dat er ook een verhoging zou komen mbt de prijs. Die is idd naar 49,50 gegaan maar dat is al sinds juni.

Maar goed, ik ben zometeen van Casema af, ik heb het opgezegd omdat de algemene voorwaarden veranderd zijn. Ze houden in dat je je abonnement niet meer per maand kan opzeggen maar per jaar. Elk contract wordt na 6 oktober omgezet in een jaarcontract. Misschien wist je dit ook niet.

Verwijderd

Dus dan krijg je zo'n leuke motorola modem die met het aanlog protocol l2tp werk
en dat is nu juist iets waar niet alle routers mee over weg kunnen

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:48
Het lijkt een goede service van casema, maar eigenlijk hebben ze geen idee dat jouw problemen al opgelost waren. De korting is mooi meegenomen, maar bedenk wel of je bij casema wil blijven i.v.m. de aanpassing in de algemene voorwaarden.

Kijk voor meer informatie over welke routers werken met casema eurodocsis motorola modem l2tp protocol in het volgende draadje: Router voor Casema via Eurodocsis (motorola modem)

overigens, ik heb zojuist wanadoo cable ook de deur gewezen vanwege de aanpassing van de algemene voorwaarden. (Zie ook: Casema/Wanadoo Cable nog sneller..... voor info over de aanpassing)

A life lived in fear is a life half lived

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07:57

Wildfire

Joy to the world!

Verwijderd schreef op 18 September 2003 @ 11:36:
Dus dan krijg je zo'n leuke motorola modem die met het aanlog protocol l2tp werk
en dat is nu juist iets waar niet alle routers mee over weg kunnen
Lees het topic eens beter. De meeste routers hebben tegenwoordig standaard al L2TP ondersteuning aan boord en veel oudere routers kunnen erg eenvoudig met een firmware-update geholpen worden.

Mijn simpele Sitecom DC202 ondersteunt het protocol ook.

Wat betreft die wijziging van de voorwaarden: ik denk niet dat het legaal om is een opzegtermijn van een jaar te hebben! Wekkel? Help ons eens even... :)

[ Voor 14% gewijzigd door Wildfire op 18-09-2003 11:48 ]

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• Not_Disclosed
Het is wel degelijk legaal. :'( In de algemene voorwaarden staat dat ze dit soort eenzijdige aanpassingen mogen maken mits ze je daar 1 maand van te voren via email op je wanadoo/casema hoofdadres van op de hoogte te stellen. Kijk hier Casema/Wanadoo Cable nog sneller..... om een idee te krijgen van mijn inspanningen om dit te controleren.

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
kDenk dat ik liever gewoon mijn Com21 modem houd. Veel goeds heb ik niet gehoord over het andere modem.

kLas net dat de Vigor2200E wel L2TP indersteund dus daar zal ik dan geen last van hebben. Die heb ik namelijk ook.

Als Casema mij beld en zegt dat ik problemen heb weet ik al dat er een adder onder het gras zit, want ik download altijd met de volle snelheid. (32-38 kB/s)

Verwijderd

Topicstarter
Wow, daar schrik ik wel even van, wat "Not_disclosed" daar aanhaalt, ook die andere topic even gelezen. 12 maanden!, alsof ze gratis mobieltjes weggeven!!
Misschien dat ik het zootje dan ook maar opzeg, ondanks het feit dat het nu nog bevalt....

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Sjit... ik sta op het punt om Casema te nemen (in Maarssen). Was jarenlang slecht (als ik de verhalen mag geloven) maar nu schijnt de verbindingssnelheid goed te zijn, prijs is OK en geen datalimiet.

Nu heb ik een maandje terug een 3COM Gateway/router (3CRWE554G72) gekocht en nu vind ik in de docu niets terug over L2TP?

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

• Not_Disclosed
Spyro_the_Dragon: Misschien moet je dat even in het juiste topic (Router voor Casema via Eurodocsis (motorola modem)) vragen, maar ik denk dat dat niet gaat werken.

Oeps had je net al gedaan :7

[ Voor 8% gewijzigd door Not_Disclosed op 19-09-2003 11:10 . Reden: oeps ]

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Spyro_the_Dragon schreef op 19 September 2003 @ 10:12:
Sjit... ik sta op het punt om Casema te nemen (in Maarssen). Was jarenlang slecht (als ik de verhalen mag geloven) maar nu schijnt de verbindingssnelheid goed te zijn, prijs is OK en geen datalimiet.

Nu heb ik een maandje terug een 3COM Gateway/router (3CRWE554G72) gekocht en nu vind ik in de docu niets terug over L2TP?
Staat idd ook al in dat andere topic. Sorry voor de dubbelpost, maar vond het andere topic later... Thanks voor de hint Non_Discl.

Zit nl pas net in de Casema topics etc.... en nu al de weg kwijt :)

[ Voor 6% gewijzigd door Spyro_the_Dragon op 19-09-2003 11:18 ]

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Pagina: 1