Toon posts:

[SBS 5.5] Gegevens overzetten naar Exchange server*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,

Na wat rond gezogd te hebben op het form, toch nog een vraagje ...
Wij hebben een SBS 5.5 server draaien hier, waarvan de hardware erg oud aan het worden is nu heb wij een nieuw systeem staan, alleen vraag ik mijn af hoe ik een juiste backup / restore ken verkrijgen om deze terug te zetten op de nieuwe server. (Echange)

Alvast bedankt.

• Hmail
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:36

Hmail

Doet ook maar wat.

Bij de search vond ik 11504 resultaten. Lijkt me toch sterk als daar niks tussen staat...

It might sound as if I have no clue what I'm doing, but I actually have a vague idea.

Verwijderd

Topicstarter
dit gaat bijna allemaal over sbs 2000 , maar dan wil ik welleens weten waar jij naar zoekt dan had ik er misschien wat aan.

Verwijderd

gebruik exmerge uit de (exchange) resource kit..

hebben we hier ook gedaan, dat exporteert alle mailboxen naar afzonderlijke .PST bestanden, die dan op de nieuwe server te importeren zijn.

http://www.mvps.org/exchange/Exmerge.htm

suc6

PS: bedoel je niet SBS4.5 met een exchange 5.5 server ?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2003 13:37 . Reden: linkje toegevoegd ]

• aReaRe
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

aReaRe

Welkom Patrick (11-02-2022) <3

Renault Mégane Estate 1.3 TCe EDC (IV) 140pk Bose (oktober 2019) met aan de trekhaak een Caravelair Antares Titanium 390 (mei 2021)

Verwijderd

Topicstarter
MavMan yep die versies idd. bedankt voor de snelle reactie, en Riemer dat er veel was te vinden van SBS 2k dat wist ik je ook wel te vertellen .. nogmaals bedankt MavMan

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 18:48:
MavMan yep die versies idd. bedankt voor de snelle reactie, en Riemer dat er veel was te vinden van SBS 2k dat wist ik je ook wel te vertellen .. nogmaals bedankt MavMan
Misschien zelf beter leren zoeken in dit geval ipv een kant en klaar antwoord willen.....

uberhaupt is Exmerge een nogal bekende tool die standaard bij MS meegeleverd wordt op de Exchangex.x cd-rom.

[ Voor 14% gewijzigd door mutsje op 16-09-2003 08:46 ]

Verwijderd

Ach Mutsje, laat mij nou ook eens eentje inkoppen.. allang blij da'k eens wat weet..

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Verwijderd schreef op 16 September 2003 @ 09:07:
Ach Mutsje, laat mij nou ook eens eentje inkoppen.. allang blij da'k eens wat weet..
was ook niet om jou te flamen maar de TS..
Pagina: 1