Toon posts:

[SBS4.5] migreren naar W2k server *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mijn probleem is het volgende:

Ik heb nu een SBS 4.5 server en daarvoor moeten dadelijk meerder nieuwe systemen in de plaats komen met daarop GEEN Sbs meer maar w2k server.

De reden dat wij geen SBS meer willen draaien is dat wij meerdere systemen in willen gaan zeten en dus ook de taken gaan verdelen (Exchange - Isa) wat onder SBS niet mogenlijk is.

Het probleem is nu dat SBS het alleen ondersteund om op het zelfde systeem te upgraden en niet om op een nieuw systeem opnieuw te beginnen.

Via microsoft wordt alleen info verstrekt om SBS 4.5 te upgrraden naar SBS 2000. En dat wil ik dus niet.

Dus als iemand hier ervaring mee heeft hoor ik het graag

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19-05 22:46

Arno

PF5A

Gewoon je Windows 2000 AD parallel opbouwen aan de SBS 4.5 en dan losse migraties van de componenten uitvoeren :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
titel even ontcapst

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Verwijderd

Topicstarter
Traag schreef op 03 december 2002 @ 15:53:
Gewoon je Windows 2000 AD parallel opbouwen aan de SBS 4.5 en dan losse migraties van de componenten uitvoeren :)
Hoezo, in SBS 4.5 zitten niet de mogenlijkheden zoals in NT server.
De enigste manier om users te "verhuizen" is om dit te doen via één bepaalde wizzard die een text-file genereerd met daarin de gebruiker gegevens. Dit echter zonder het user-id, je kopiërt de user dus niet maar je maakt één nieuwe aan met dezelfde specs.

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

ook met admt van .net server?