Kazaa Lite, bestand compleet, bestand weg

Pagina: 1
Acties:

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Ik gebruik 2.4.2-versie in het Nederlands.

Even refereren naar Kazaa lite, resumeprobleem, files weg....

Daar is echter geen oplossing uit de bus gekomen, en ondertussen zijn we ook al x-versies verder.

Had zonet een grote file (filmpje) binnen, maar vond die niet onder m'n gedownloade files. Dus ik zeg via Kazaa Lite (die hem als "Klaar" status heeft) dat ie hem moet afspelen met Kazaa Theater, en dat lukt ook niet.

Het bestand is meestal:
- Weg
- de .DAT file is incompleet, maar wordt niet meer geresumed. (staat echter wel op volledig gedownload!)

Notities:
- Ik heb héél de HD voor dat +600meg bestand afgezocht, staat er niet op hoor.
- Avi Preview is niet je dat voor sommige films. wat in Avi Preview bagger kan lijken, is plotseling in WMP een volledige film met correcte kleuren en minder ruis/storing.

[ Voor 20% gewijzigd door Mizitras op 16-09-2003 03:14 ]

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

Verwijderd

Kazaa producten zijn ook troep.
Mod-break:

Een goed onderbouwde reactie en het lost het probleempje van de topicstarter meteen op. Wij danken u :)
[/sarcasme]
Oftewel: doe maar niet zonder onderbouwing of oplossing ;)

[ Voor 82% gewijzigd door F_J_K op 15-09-2003 09:22 . Reden: :z ]

• ErA
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:02

ErA

Verwijderd schreef op 15 september 2003 @ 03:38:
Kazaa producten zijn ook troep.
Kijk das nou een reply van een ontzettend slimme jongen waar we echt wat aan hebben. Heel goed |:(

Anyways: Heb je al een reinstall van kazaa gedaan met de laatste versie van www.kazaalite.tk ?

Verwijderd

Als het een complete file is kun je hem gewoon renamen als je Kazaa afsluit.

• Mizitras
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
renamen gaat niet. de file is gewoon 'corrupt' als je wil :(

Is een ander probleem opgedoken echter. Ik laat het draadje hier voor wat het is.

"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"

• danslo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:36
Mizitras schreef op 15 September 2003 @ 04:54:
renamen gaat niet. de file is gewoon 'corrupt' als je wil :(

Is een ander probleem opgedoken echter. Ik laat het draadje hier voor wat het is.
Hmmm als je die DAT file nou eens bewaard en dan een reinstall doet met bijvoorbeeld 1.7.2 en dan die DAT file weer in de shared folder gooien?

• DiLDoG
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 27-08 15:40
probeer met avi preview?

• serhat
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-09-2023
ja dat krijg ik ook als het bestand wordt gebruikt door kazaa bijv. als je een MP3 download en het aan het luisteren bent en hij is dan precies klaar! Dan krijg ik hem ook niet terug! :(

Verwijderd

Misschien is de shared map een andere map als de map waar hij de afgeronde downloads inzet ?
Pagina: 1