"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Verwijderd
Kazaa producten zijn ook troep.
Mod-break:
Een goed onderbouwde reactie en het lost het probleempje van de topicstarter meteen op. Wij danken u
[/sarcasme]
Oftewel: doe maar niet zonder onderbouwing of oplossing
[ Voor 82% gewijzigd door F_J_K op 15-09-2003 09:22 . Reden: :z ]
Kijk das nou een reply van een ontzettend slimme jongen waar we echt wat aan hebben. Heel goedVerwijderd schreef op 15 september 2003 @ 03:38:
Kazaa producten zijn ook troep.
Anyways: Heb je al een reinstall van kazaa gedaan met de laatste versie van www.kazaalite.tk ?
renamen gaat niet. de file is gewoon 'corrupt' als je wil 
Is een ander probleem opgedoken echter. Ik laat het draadje hier voor wat het is.
Is een ander probleem opgedoken echter. Ik laat het draadje hier voor wat het is.
"the fucking alpha cpp compiler seems to fuck up the goddam type "LPITEMIDLIST", so to work around the fucking peice of shit compiler we pass the last param as an void *instead of a LPITEMIDLIST"
Hmmm als je die DAT file nou eens bewaard en dan een reinstall doet met bijvoorbeeld 1.7.2 en dan die DAT file weer in de shared folder gooien?Mizitras schreef op 15 September 2003 @ 04:54:
renamen gaat niet. de file is gewoon 'corrupt' als je wil
ja dat krijg ik ook als het bestand wordt gebruikt door kazaa bijv. als je een MP3 download en het aan het luisteren bent en hij is dan precies klaar! Dan krijg ik hem ook niet terug!
Verwijderd
Misschien is de shared map een andere map als de map waar hij de afgeronde downloads inzet ?
Pagina: 1