Kazaa lite, resumeprobleem, files weg...

Pagina: 1
Acties:

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
Ik heb dus kazaa lite, versie 1.5 of zo. Ik heb 1.6 al wel gedownload maar ik durf hem er nog niet op te zetten want ik ben bang dat het mijn probleem alleen verergert. Wanneer ik iets aan het downloaden ben, bv groot bestand(zoals een film :9) ) en ik stop met kazaa, zet mijn pc dus uit. Volgende dag weer verder, gaat even goed maar ineens is, wanneer ik de pc opstart de bestanden weg uit de verkeer map in kazaa |:(. Ze staan nog wel als *.dat files in de my shared folder map maar ik kan niet meer verder downloaden van ze. Wat moet ik doen. Gewoon helemaal opnieuw downloaden, nieuwe versie kazaa eroverheen en hopen dat die de bestanden terugvind of.......zeg het maar.

• AgeOfPanic
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-09 20:11
Je moet zorgen dat bij de options de map voor de downloaded files, dezelfde is als de map waarin de .dat bestanden staan.
Maak anders eens een nieuwe map, kopieer alle .dat bestanden naar die map.
Open Kazaa en ga naar tools, options en "folder for downloaded files". Voer hier de map in die je net gemaakt hebt.
Sluit Kazaa af en start Kazaa opnieuw op. Als het goed is staan de files die je aan het downloaden bent, nu bij traffic.

• fortitudo
Dat is dus het probleem, helaas doet hij dat niet. Hij ziet de bestanden gewoon niet meer, een paar wel en een paar niet.....

• fortitudo
*kick*

Verwijderd

Heb ik ook wel es.

Het gekke is dan, dat wanneer ik de file.dat hernoem naar file.mpg of file.avi dan speelt ie wel perfect af.

Met andere woorden, de file was wellicht al binnen en .dat files die compleet zijn binnengehaald die zet ie niet opnieuw op het scherm.

Dus gewoon ff de size van die files bij houden en weten welke wat is of moet zijn.

Suc6 >:)

• lekkerliegen
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:31

lekkerliegen

Think about it

Je kan proberen de bestanden in de \Db folder even ergens anders te plaatsen. Daar staat info in over welke bestanden die aan t dl-en was en zo, en als je die weghaalt, gaat ie weer opnieuw kijken naar die .dat-files. In sommige gevallen pikt ie ook ouwe .dat-files weer op. Bij werkte het met de switch van Morpheus naar Kazaa..

Explore everything - Maak je er niet zo druk om

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 11:22 schreef Plux het volgende:
Je kan proberen de bestanden in de \Db folder even ergens anders te plaatsen. Daar staat info in over welke bestanden die aan t dl-en was en zo, en als je die weghaalt, gaat ie weer opnieuw kijken naar die .dat-files. In sommige gevallen pikt ie ook ouwe .dat-files weer op. Bij werkte het met de switch van Morpheus naar Kazaa..
Helemaal mee eens, en het klopt ook. :)

Maar Kazaa lite weet niet 100% met morpheus files om te gaan, wanneer de download compleet is, blijft er download5687876364782593.dat (ofzo) staan.

Dus dan moet je zelf ff ingrijpen. :P
Pagina: 1