Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
WElke moet ik nou nemen aangezien ik dus een snelle on-acces scanner wil! BitDefender? Norton? Kaspersky? Kortom, ik wil er lekker snel me werken...
En geen gezeur en het goed kunnen instellen.
En geen gezeur en het goed kunnen instellen.
THUNDERDOME TILL WE DIE !!!
Verwijderd
Snelste on-acces scanner, en ook snelste on-demand scanner is gewoonweg NOD32, als je het topic had doorgelezen had je dat al kunnen lezen..
Als het om snelheid gaat zou ik NOD32 resident draaien met Kaspersky als back-up
Als het om snelheid gaat zou ik NOD32 resident draaien met Kaspersky als back-up
Geen BitDefender? En hoe bedoel als je als back-up? Dus Kaspersky niet on acces maar on demand? En een firewall, gewoon zonealarm?
Verwijderd
Laatst was je nog aan het klagen over de snelheid van BD..GuidoHuis schreef op 23 September 2003 @ 18:52:
Geen BitDefender? En hoe bedoel als je als back-up? Dus Kaspersky niet on acces maar on demand? En een firewall, gewoon zonealarm?
NOD heeft zich wel bewezen als snelste scanner imo, 15000 files in 30 sec gescand..
Kaspersky als on-demand ja, of eventueel McAfee.
Niet zo into firewalls, gebruik wel zapro maar dat zegt niet veel eigenlijk, want ik zit toch achter een hardware firewall.
"Laatst was je nog aan het klagen over de snelheid van BD.."
Mijn BitDefender klacht ging over Outlook met betrekking over het binnenhalen van e-mail.
"NOD heeft zich wel bewezen als snelste scanner imo, 15000 files in 30 sec gescand.." Ja, maar goed, vindt hij ook alles, ik ben opzoek naar de snelste on acces met een natuurlijk een zeer hoge detectieratus, dus 1 met een "Kaspersky eninge" maar dan snel. Ik dacht dus zelf aan BitDefender, maar deze heeft vaak fouten met de on acces scanner, want hij is niet goed bij het installeren van programma's, dan krijg je schrijfouten, en daar heb ik niet zo een zin in. Het werkt wel of niet. Maar goed, wat zijn dan je opties...?
"Niet zo into firewalls, gebruik wel zapro maar dat zegt niet veel eigenlijk, want ik zit toch achter een hardware firewall." Maar zou de firewall van xp voldoen? Ik heb zelf ook niet zo een zin in nog een resistent programma erbij naast de virus scanner!
Mijn BitDefender klacht ging over Outlook met betrekking over het binnenhalen van e-mail.
"NOD heeft zich wel bewezen als snelste scanner imo, 15000 files in 30 sec gescand.." Ja, maar goed, vindt hij ook alles, ik ben opzoek naar de snelste on acces met een natuurlijk een zeer hoge detectieratus, dus 1 met een "Kaspersky eninge" maar dan snel. Ik dacht dus zelf aan BitDefender, maar deze heeft vaak fouten met de on acces scanner, want hij is niet goed bij het installeren van programma's, dan krijg je schrijfouten, en daar heb ik niet zo een zin in. Het werkt wel of niet. Maar goed, wat zijn dan je opties...?
"Niet zo into firewalls, gebruik wel zapro maar dat zegt niet veel eigenlijk, want ik zit toch achter een hardware firewall." Maar zou de firewall van xp voldoen? Ik heb zelf ook niet zo een zin in nog een resistent programma erbij naast de virus scanner!
Verwijderd
De firewall van XP doet niet meer dan een aantal standaard gevaarlijke poortjes dichtgooien afaik, stelt niet veel voor dus
Kijk, dit kwam ik per toeval tegen:
Virus scan test bij ZDNet
Virus scan test bij ZDNet
Juist
Verwijderd
Mja, imo zijn KAV en McAfee het beste, de rest is toch een stuk minder..
Daarom zeg ik, gebruik NOD32 zo en als je wat downloadt gooi je daar eerst KAV overheen..
Mja, ZDNet wordt vaak gesponsord door NAV, McAfee en PCC, die wisselen elkaar dan ook af met beste keus
Ik zou het niet bij de firewall van XP laten, zoals ook al gezegd is..
Daarom zeg ik, gebruik NOD32 zo en als je wat downloadt gooi je daar eerst KAV overheen..
Mja, ZDNet wordt vaak gesponsord door NAV, McAfee en PCC, die wisselen elkaar dan ook af met beste keus
Ik zou het niet bij de firewall van XP laten, zoals ook al gezegd is..
Verwijderd
Ikzelf gebruik f-secure Antivirus, vertraagd niet en houdt je virusscanner volledig automatisch up to date. Handig toch? Het zijn zelfs 3 virusscanners in 1