Zie deze reactie, waarin de user bierbuik begeleid met de nodige smileys als "hopeloze rukker" wordt neergezet, gelardeerd met de kreet "werkt ie bij KPN ofzo en daarom bang is dat hij zijn baan kwijt raakt als alle Tweakertjes op BBned overstappen ofzo", lijkt mij een regelrechte scheldtirade richting bierbuik. Misschien kan iemand er eens naar kijken.
Tuurlijk, flame er maar op los. Hij is goed op weg naar een ban, want dit is de tweede keer dat ik hem heb moeten mailen wegens hevig flamen
.

Leuk dat er een admin break in is gezet en dat de user een mail heeft gekregen, maar hij staat niet op -1, dat had toch ook een logische consequentie moeten zijn?
Dus op het moment dat een user een fikse scheldpartij aan het adres van een andere user richt en een admin dat wegedit, heeft de user niet meer geflamed?
Ik plaats in /16 warez en krijg daarvoor een OW omdat ik illegale content verspreid. * Renegade edit de reactie van mij en dan moet de OW worden ingetrokken omdat ik toch helemaal geen warez heb gepost? Ik heb de reactie een PowerMod gegeven naar de -1 flamebait, omdat de betreffende flame zwaarder weegt dan de rest van de reactie. Als je nieuwsgierig bent wat er is weggeëdit:polaris schreef op 20 september 2003 @ 15:07:
De flames zijn weggeedit, dus zoals hij er nu staat is de reactie geen -1 meer.
Dat is ten eerste een flame en ten tweede een bedreiging, dus de logische stap is het aanpassen van de reactie en de user mailen. Na het editten is het nog steeds een flame, ook al is het weggehaald.Man wat is die bierbuik gast toch een hopeloze rukker ........werkt ie bij KPN ofzo en daarom bang is dat hij zijn baan kwijt raakt als alle Tweakertjes op BBned overstappen ofzo Als ik je in het echt zou tegenkomen zou je er niet makkelijk vanaf komen.......maar goed we blijven lief hier
Als jij warez plaatst en het wordt weggehaald door een mod is het geen warezpost meer maar je OW blijft gewoon staan. In het kader van First Posts die van een snelle flutpost worden uitgebreid naar iets zinnigs vonden veel mensen toch dat de waardering de post na de edit moest betreffen en niet daarvoor. De waardering geeft nu eenmaal de kwaliteit van de reactie aan zoals hij er staat en niet zoals hij er stond. Zie hier de discussie.
Dit doortrekkend zou ook deze reactie geen -1 meer zijn, +1 lijkt me redelijker. Dat het weggehaalde stuk een enorme flame is ben ik natuurlijk wel met je eens. En dat de plaatser daar een boos mailtje over krijgt is ook logisch.
Dit doortrekkend zou ook deze reactie geen -1 meer zijn, +1 lijkt me redelijker. Dat het weggehaalde stuk een enorme flame is ben ik natuurlijk wel met je eens. En dat de plaatser daar een boos mailtje over krijgt is ook logisch.
Het wijzigen van een reactie door een admin/moderator is heel wat anders dan een zelfgeplaatste reactie wijzigen. Als jij betrapt wordt op het plaatsen van warez, ben je de pineut. Doe jij echter de ongeoorloofde inhoud van de reactie wijzigen en niemand "hard evidence" heeft, dan kan er ook niet bestraft worden. in dit geval is de overtreder op heter daad betrapt en is de flame weggehaald waardoor de reactie nog steeds een flame is, ook al staat de flame er niet meer in. De PowerMod is hier dan gerechtvaardigd.
* botoo is het in deze situatie met * botoo eens, flamen en dreigen gaat imho verder dan de score van een geëditte reactie.
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Als er een admin edit is gedaan is dit voor een reden, je kan er dan ook vanuit gaan dat de user flink heeft zitten flamen of iets met warez oid. voor mij een reden om deze op de -1 te zetten. die admin edit is er niet voor niets. je gaat geen mensen belonen voor een admin edit.
Pagina: 1