programmatuur hartmonitor

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08 08:49

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
Ik had een korte, doch voor mij zeer belangrijke vraag.

Iedereen is vast wel bekend met hartmonitoren, of monitoren die in staat zijn om meerdere vitale functies te meten, de zogenaamde Vital Signs Monitoren, of kortweg VSM's.

Nou wilde ik zo'n programma namaken, alleen dan zo maken, dat het geen waardes meet ( hartslag, IBP, Spo2 etc... ) maar een soort demo's weergeeft met waarden die ik zelf in kan voeren.

Dit is natuurlijk mogelijk met flash, maar het word dan zeer moeilijk om alles aan te passen, dus was mijn vraag, met welke programmatuur zijn deze programma's gemaakt, en zou het mogelijk zijn deze als het ware na te maken?

Natuurlijk heb ik al met verschillende fabrikanten gemailed, maar philips en siemens vertelde me alletwee dat ze deze informatie niet vrij mochten geven, heel stom eigenlijk, maargoed.

Ik heb zelf ook al wat research gedaan, en heb hier thuis zelf ook een hartmonitor staan, een hele oude wel is waar, maar hij doet het nog perfect. na het openen van dit apparaat ben ik er achter gekomen dat het hele systeem bestaat uit:

- CPU
- geheugen
- Beeldscherm
- aparte insteekkaarten per onderdeel ( hartslag, SPo2 )

eigenlijk een soort computer dus, ik wil de software die ik geschreven heb dan ook gewoon op m'n pc draaien.

kan iemand me helpen? Of links geven met meer info hierover?

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• Mithrandir
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-08 12:50
Wat is nu precies het probleem? Wat wil je weten?

Verbouwing

• Roland_EM25
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 21-08 08:49

Roland_EM25

Steek 'r een infuus in!

Topicstarter
sorry, misschien is m'n vraag idd een beetje vaag, wat ik dus wil weten is met welke programmatuur de programma's zijn geschreven voor die hartmonitoren.

Desktop: Intel I7 6700k, Corsair AX760, Gigabyte Designare Z170, 16gb DDR4

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

En nu moeten wij in onze glazen bol gaan kijken en gokken? :?

Ik kan je voor 99% zeker aangeven dat het Embedded C is. Voor die andere procentpunt mag je de fabrikant/importeur bellen.

Professionele website nodig?

• curry684
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13-08 16:46

curry684

left part of the evil twins

Even wat extra toelichting over waarom deze op slot zit:
Niemand schiet er iets mee op als we met z'n allen 100 posts lang gaan ruzieen over wat het nou is, als 1 simpel belletje het oplost.

Vergelijk het met een topic als "Hoeveel regels sourcecode heeft Windows?" Niemand weet dat behalve die jongens in Redmond. Alles wat we erover kunnen discussieren is pure speculatie, en alleen een telefoontje naar MS levert uitsluitsel. En dat belletje doe je dan maar zelf ;)

Professionele website nodig?

Dit topic is gesloten.